Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Disco is the thing today Jammer dat disco zo verpest is door pop-disco. 't Is altijd weer vervelend disco te moeten verdedigen en dat er toch echt wel gems zijn...toen en nu. Leuke studie over disco is het boek Loves Saves the Day van Tim Lawrence. 1 van de leukste teksten die ik ken. lekker spacy disco work-out for disco freaks only I'm a big freak are one too?"
"Van het album Deadly Sinsde blue print van de house Lust De mannen achter El Coco a piece of porn soundtrack disco welke hiphop artiest samplede dit ook al weer?"
"[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wj2c43XEJu4&hl=nl_NL&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wj2c43XEJu4&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]"
"de volgende lijn leggen"
""$carface kijkuh"."
"mijn posts herlezen"
"Euforisch zijn dat er geen speed in zit."
"na een avondje uit thuis de rust te vinden om in m'n eentje mijn gedachten de vrije loop te laten over de liefde en mijn relatie met als gevolg tot nieuwe ontdekkingen te komen. of: genieten van de waardevolle inzichten door introspectie en contemplatie tengevolge van de euforie. of: even uit mijn piekerende aard stappen en essentiële gevoelens beleven en uitwerken."
"ben je er al uit? was het wat?"
"Ikzelf heb 6-7 jaar iig maandelijks en in sommige periodes wekelijks sos gebruikt. De jaren daarvoor incidenteel en de laatste 2jr om de 2-3 maanden. Wat ik bij mezelf merk is dat na 8wkn de zin in sos erg de overhand neemt in bijna obsessieve vormen, zoals afgelopen december (F van feest in de maand, dus de feestvreugde moet groter en ''dit jaar wil ik hoe dan ook een witte kerst' enz.) Op zich vind ik dat ook wel weer leuk dat iets een grote interesse bij me opwekt met name het idee om te gaan halen is dan al een soort roes. Heb ik het spul eenmaal in mijn zak, dan is ook die drive weer weg Over deze periodes wanneer de behoefte erg sterk is, maak ik me niet druk: het hoort erbij en zal op den duur wel helemaal verdwijnen. Wat mij sterkte in de gedachte was een onderzoek van het EMC in Rotterdam (in de nrc) op het gebruik van sos op muizen of ratten. Het bleek dat de knaagdiertjes 2 maanden na gebruik weer behoefte kregen. Overigens wil dat niet zeggen dat mijn hersenen op die van een knaagdier lijken. De werkwijze was dat de knaagdiertjes vrij waren in het gebruik - de sos was in water opgelost waar ze vrijelijk van mochten drinken, daarnaast was er nog een waterbron zonder sos. Nadat de muizen uit hun roes kwamen was er geen behoefte meer, vergelijk het met weekendgebruik en dat je maandag geen behoefte meer hebt en alleen maar denkt: dat was weer lekker. Na zo'n 8 weken werden de muizen onrustig. De (hersen-)activiteit nam toe evenals het rondsnuffelen bij de soswaternbron en een patroon werd zichtbaar blablabla. Kortom uit dit onderzoek bleek, waar ik de link niet van kan vinden dat sos en waarschijnlijk een hoop andere dingen om de zoveel tijd een reactie in de hersenen teweegbrengt waar je wel of niet aan toegeeft. Ik heb er zelf geen moeite mee om eens in de zoveel tijd te gebruiken. Heb er vrede mee. Een beetje zondigen kan geen kwaad. Mijn advies is dat je het grootverbruik accepteert en achter je laat als een mooie tijd, en dat je je zelf toestaat om zo nu en dan te genieten. Hopelijk heb je er wat aan"