Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"darklord667 zei: Verder heb ik een keer met iemand een hele nacht aan de mdma en xtc gezeten. En ik zag overal brillen en snorren.. En de volgende ochtend, toen ik nog onder invloed was, vroeg ik aan iemand die tegen hd is, waarom hij een bril droeg.. Klik om te vergroten... Hey, dat heb ik precies zo gehad! Een jaar of 12 geleden in de Roxy (had 2 pillen gekregen van een duister type); iedereen ook brillen (verschillende monturen ook) en eigenaardige huidziekten. Het was geen prettige ervaring iig."
"nicolai zei: vindt beffen geweldig, en pijpen lijkt me ook niet vies ofzo. maar goed ik val op vrouwtjes. een homo zei eens tegen me; waarom wel beffen en niet pijpen...ze pist eruit, ze schijt er langs en ze bloed eruit...pijpen is in feite niks meer dan een vinger met een gat in je mond stoppen. hij had wel een punt Klik om te vergroten... Hij is homo, wat weet hij nou van kutjes en beffen. Beetje grof om het zo te beschrijven, komt gefrustreerd over."
"Marla, ga met haar naar een AA-meeting; er zijn er meerderde per dag door het hele land (ook in Miami)."
"Hola!, Hoe gaat het met jullie? Ik ben al bijna 6 maanden clean van coke, ik blow nu wel elke dag.... Anyway, heb nu ook Ritalin.....niet hetzelfde als Coke maar toch een hulp tegen cravings. Drinken doe ik weinig, als ik dronken ben ga ik op zoek naar Coke! Wat ik ook nog wilde zeggen dat leven zonder coke je persoonlijkheid wel ten goede komt. Ben nog wel heel onzeker na een jarenlang elke dag strak te staan. Nu kan ik me niet meer verbergen. Mijn leven heeft jarenlang stilgestaan door feesten, drank en drugs en nu ben ik aan het puinruimen. laat wat van je horen coke heads!"
"Tsja, nummers weggooien.... Het ligt eraan of je nog steeds geloofd dat je zelf je gebruik kunt sturen, maw wil je echt een leven zonder coke? Ik kreeg een pamiekerig gevoel als ik geen nummers meer had. Nadat ik 3 maanden was gestopt was, had ik pas de kracht om mijn laatste nummer weg te gooien. Het is dan wel zaak dat je je vrienden verteld, dat ze NOOIT MEER een nummer mogen geven, no mather what! Ik heb met sommige gebruikers de 'vriendschap' verbroken, omdat ik wist dat ik bij hun altijd wel een nummer kon lospeuteren. Pas idd op met alcohol , want je gaat zo weer voor de bijl; vermijd het nachtleven even helemaal. Ik vind het wel jammer dat ik nooit meer lekker aangeschoten kan zijn zonder naar coke te verlangen. Misschien in de toekomst een wijntje bij het eten..... Ik hoop dat het met van de mensen die wilden stoppen nog steeds goed gaat. Grote kans dat ze zijn gerelapsed, (al hoop ik natuurlijk van niet). Wat een K.U.T. spul is het toch! Houdt moed allemaal: life's better without coke!!!!"
"Misschien is cocaine anonymous iets voor je, zij werken met een 12 stappenplan. Het heeft mij zeker in het begin erg geholpen. Succes"
"nosecandy"
"Judas zei: Rond kroegsluitingstijd in de schaduw van een portiek wachten op een eenzaam chicky dat teleurgesteld alleen naar huis slentert... Klik om te vergroten... Creep!"
"Ik heb het idee dat de Amerikaanse ambasade alleen Amerikanen helpen en mij geen tips gaan geven. Zijn narrowminded en hysterisch die Amerikanen als het over drugs gaat. War on drugs e.d. Maar iig bedankt voor het meedenken."
"Ik heb dit een paar weken geleden meegemaakt op Heathrow, Ik gebruik al 5 maanden geen coke meer (daarvoor dagelijks!) en mijn bagage werd ook gecheckt op coke resten. Op bijna al mijn spullen zaten coke resten (het alarmpje bleef maar afgaan); Alles wat ik ooit heb aangeraakt tijdens mijn verslaving is besmet. Het is voor het oog niet zichtbaar, maar dat apparaatje is blijkbaar heel gevoelig. Ik ben daar 2 uur opgehouden en ze kregen toestemming (van een officier) voor een stripsearch (niet inwendig gelukkig@!) omdat bijna m'n hele bagage onder de resten zat (let wel! ik had schone kleren mee). Ik bleef redelijk kalm, omdat ik niks bij me had. Toen ze na 2 uur zoeken en monsters te nemen niks hadden gevonden mocht ik gaan. Ze waren al met al nog heel vriendelijk tegen me. Ze zeiden nog wel dat ze nog nooit zo'n hoge cocaine rate op iemands bagage hadden gevonden. Nu is mijn vraag aan jullie, kan ik volgende maand naar de VS vliegen nu dit kort geleden is gebeurd? Wat voor informatie is er over mij opgeslagen en kan de Amerikaanse douane dit zien als ze bij immigrations mijn paspoort door de scanner halen? N.B ik ben dus nergens voor opgepakt! Wat ik begrijp ik dat ik nieuwe reispullen moet kopen zodat er geen coke resten meer gevonden worden. Maar dan nog wat moet ik verwachten van de Amerikaanse douane?"