Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Wat was jou ziekste/engste/raarste Visual [ weed ][ beginnerstijd ] ik deed mn velux open en zag mijn printer paseren"
"Alsje in de spiegel kennis maakt met jezelf , praatje doet enzo"
"17 : c0caïne"
"vreemd.. toen ik 6maand gestopt ben met cocaine had ik erg last van mn bewustzijn .. net of ik de heledag droomde en er maar altijd half bijliep .. = bang terug te stoppen.."
"waarom kan ik torrent niemeer installeren ? wtf"
"Geil flesje"
"Exceptional Insight zei: Daar hoor je zoveel onzin over. Blue curacao, ghb, mdma.. Als je die combinatie wilt, maak je 'm toch zelf? Is vast nog goedkoper ook. Klik om te vergroten... Hoeveel zou jij dan in 1 zo'n flesj doen ? half flesje ghb , 0.5g mdma , half flesj blue curacao ?"
"Qocaïne zei: In mijn ogen wordt het absoluut teveel als je wekelijks gaat gebruiken. Daarnaast vind ik zelfs maandelijks gebruik als best veel Klik om te vergroten... Dagelijks ..."
"Marla Singer zei: Dat heb ik eigenlijk alleen met coke. Gelukkig doe ik dat niet meer... Klik om te vergroten... Same here"
"Marla Singer zei: Een speedpsychose is iets tijdelijks, als je het gebruik staakt, verdwijnt de psychose vanzelf. Klik om te vergroten... En een cocainepsychose ?"