Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Misschien een goed idee om niet meer te gebruiken? Ik heb soms last van een paranoide gevoel als het begint uit te werken."
"Greenlabs zei: Ik kan niet echt op je vragen antwoorden, maar misschien wel een referentie geven. Zelf snuif ik (bijna) geen coke, is weer wel 2 maandjes geleden nu, maar als ik snuif kom ik met een grammetje toch wel 2 avonden toe Mr.Macky zei: En nog een vraagje, op het einde neem ik nog een paar kleine lijntjes, maar heeft dat nog nut als in effect? (uit een halve kan ik wel 10-15 lijntjes) Klik om te vergroten... Je gebruikt op't einde van de avond nog drugs maar weet niet of je het voelt...? Of wat bedoel je nu? Als je denkt het niet te voelen kan je het imo beter laten, scheelt je wat geld en is gezonder Klik om te vergroten... Ik bedoel, heeft het nog effect om een lijntje te als je het toch al voelt?"
"Ja dit bedoel. Ik maak dan altijd liever kleine lijntjes, omdat ik er dan nog langer van kan genieten. Want het hoeft bij mij niet zozeer snel op, zolang ik er maar rustig van genieten. Maar ik vroeg me af, hebben kleine lijntjes wel zin, als je toch al wat lijnen achter mekaar hebt gesnoven?"
"Ik begin zelf met 1 grote lijn, dan gewoon kleine, en daarna bouw ik het steeds op naar wat groter, en als ik merk dat mn sealtje weer op begint te raken, dan neem ik weer gewoon kleine. Hoe kan je het beste gebruiken? Allemaal grote lijnen bijv?"
"heroesss zei: Vind je het niet zonde dan om te gaan blowen en snuiven tegelijk? die 2 drugs zijn echt het uitertsten toch? dan word het effect van alle 2 de drugs toch minder? Klik om te vergroten... Ik voel me altijd wel heel chill als ik erbij blow. Zit dan vol energie, maar ik merk tog dat ik ook een beetje stoned ben, heel vaag gevoel. Maar volgens verschilt dat ook per persoon"
"nieneinao zei: als je het mij vraagt is je coke meer speed want als je al zegt dat je niet kan slapen klopt er al iets niet btw: heb je al eens speed gebruikt? Klik om te vergroten... Nee heb nog nooit speed gebruikt. Maar ik kan meestal niet slapen als ik in een paar een halve gram op heb. Meestal blow ik daarna. Maar dat helpt volgens mij niks."
"Een 0.7 gram silver haze joint Heb er anderhalf uur over gedaan om te smoken, was na paar hijsjes al knetter:P"
"De laatste tijd als ik heb gebruikt, krijg ik na een tijdje last van mn maag. Ook al heb ik goed gegeten, het gebeurt nu steeds vaker. Hebben meer mensen hier last van? Kan het aan de kwaliteit van de coke liggen?"
"Hoi. Ik ben 21 jaar en gebruik coke sinds een paar maanden. De eerste keer was 8 maanden geleden, waarna de 2e x pas een half jaar later was. De eerste keren deed ik het met een vriend, maar ik begon me na een tijdje altijd te irriteren aan hem, omdat het zo snel moest van hem. Zelf wilde ik het gewoon rustig aan doen op mn eigen tempo. Sinds een paar weken haal ik af en toe een half grammetje. Ik kan daar ong 3-4 uur mee doen. Is dit veel? Ik begin altijd met 2 lijntjes, niej zo heel groot. En dan ga k meestal een peukie roken. En daarna weer een paar lijntjes, ondertussen draai ik nog wat jointjes. Ik gebruik altijd bij mij in de kelderbox, omdat het daar rustig en na 10 uur komt er toch niemand meer binnen. Ik kan er in mn eentje zo goed mee chillen, dan loop ik de hele tijd heen en weer in de kelder met keiharde muziek op. Af en toe ga ik naar buiten om een jointe te roken, omdat de geur wiet te overheersend is in de kelder, maar ik vind het wel lkkr om ff frisse lucht te halen. Alleen heb ik als t een btje op een soort van spijt gevoel. Niet zozeer dat het op is, maar dat ik weet dat ik daarna moeilijk in slaap kom, en dat vind ik egt vervelend. Kan je hier iets aan doen? En ik voel me als ik gebruik een soort van duister figuur, omdat ik het stiekem in de kelder gebruik. Hebben meer mensen hier last van?"
"En nog een vraagje, op het einde neem ik nog een paar kleine lijntjes, maar heeft dat nog nut als in effect? (uit een halve kan ik wel 10-15 lijntjes)"