#1
nog meer nemen ![:sunglasses:]()
Intoxication zei:en waarom nu niet? iedereen zijn ding kerel, iedereen gebruikt wel voor EEN reden, en als die reden jouw nu minder aanstaat dan hou je dat voor jezelf. ok er zijn leukere redenen maar niets wordt uitgesloteaXXis zei:Winehouse zei:Bij het speed forum staan er nuttigere dingen tussen.
Poetsen en opruimen bijvoorbeeld
Als mensen drugs gaan nemen om hun huis op te gaan ruimen & poetsen dan weet ik serieus niet waar je mee bezig bent. Dan mis je echt het punt waarbij het omgaat met drugs![]()
Drientje zei:Ik geloof dat ik drie jaar geleden voor het laatst coke gesnoven heb en toen dacht ik precies hetzelfde.DrippTone zei:De laatste keer vond ik het wel fijn om er de hele tijd aan te denken dat ik het nooit meer zou gebruiken.
idem hier... we kunnen zo een 8 h aan stuk doorgaanmarc38 zei::P Als ik gebruik doe ik niks liever dan geilen met mijn vriendin. Op een of andere manier is het net alsof ik aan het infus hang gevuld met spaanse vlieg!!![]()
![]()

ik doe mijn best zei:me laten pijpen,..en op het moment van klaarkomen,een pijpje roken,..,..
Eerlijk zeggen: Je hebt het geprobeerd hè?ik doe mijn best zei:haha,..ik ben niet zo lenig,..denk ik!!,..bah,..
haha,..ik ben niet zo lenig,..denk ik!!,..bah,..knolselderij zei:ik doe mijn best zei:me laten pijpen,..en op het moment van klaarkomen,een pijpje roken,..,..
http://www.collegesexadvice.com/suck-dick.shtml
endor zei:Winkels & apotheken overvallen.
vraag aan EI;kun jij jezelf pijpen.Nee,zegt EI.Maar je hebt het dus wel eens geprobeerd dus,.. :PExceptional Insight zei:Eerlijk zeggen: Je hebt het geprobeerd hè?ik doe mijn best zei:haha,..ik ben niet zo lenig,..denk ik!!,..bah,..
Exceptional Insight zei:Eerlijk zeggen: Je hebt het geprobeerd hè?ik doe mijn best zei:haha,..ik ben niet zo lenig,..denk ik!!,..bah,..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."