#1
Wat ik het vetste vind is om je eerst goed vol te gooien met bier en als je dan voelt aankomen dat je echt lazers zat wordt 4 schepen gaan nemen. Ineens boem, nuchter / scherp / chill


TrippyShit zei:Praten(ook over mezelf :P ), discussieseren als ik weet dat ik gelijk heb, vind eigenlijk alles wel best dan. Vind het alleen niet zo'n leuk spul. Ik heb het geld er niet voor over, wil meeeer als ik het opheb en dan vind ik het ook heel leuk.. Als ik nuchter ben ofzo vind ik het weer helemaal niks :P Vanaf nu kom ik alleen nog maar een coke als ik teveel geld heb en erin ga investeren.. I'm gonna be the new pablo escobar! I Have A Dream!


kroeg voel ik me tegenwoordig niet meer zo thuis als ik onder de sos ben dus meestal is het chillen in de autoIk sloop de hele nacht een rondje.Rondjeslopen zei:Ik loop de hele avond rondjes!
Pre-cies!Chanti zei:Onder invloed van cocaine ben ik altijd bezig met meerdere (meestal onzinnige) dingen tegelijkertijd. En niets maak ik af en het wordt een zooitje. Maar ah, zo gezellig![]()
miesh zei:Pre-cies!
Ik doe gewoon... Gewoon! Waar ik zin in heb. Soms zin om op de bank te zitten met tv aan en rare woorden te zeggen, gewoon omdat ze lekker klinken of ik zin heb om ze te zeggen. Op een feestje lekker ouwehoeren over niks, wat drinken.. Seksdrang heb ik eigenlijk nog nooit gehad terwijl ik onder invloed was :P
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."