Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik zever altijd iedereen de oren van z'n kop, en dat doet ook altijd iedereen bij mij; dus ik denk dat mijn vrienden en bekenden dezelfde hobby als ik hebben onder invloed... hebben jullie niet alleen trek in die zooi als jullie wat alcohol ophebben ofzo?? gaan jullie niet naar een café ofzo?? Ik ga altijd met een groep socialize in een kroeg, zuipen wat en als we lam worden regelen we die shit pas... of zeg ik nu iets wat totaal niet bekend is bij jullie? groetn uit de vetste stad (waar eigenlijk gewoon altijd nog wel ergens licht brand) van NL"
"- Zuipen met mate(n), - Achter de vrouwen aan - Losgaan op dikke muziek, - Tetris spelen, - Nutteloze, lange smsjes en mailtjes rondsturen naar mensen die ik wel ken, maar eigenlijk nooit (meer) spreek"
"Wij betalen 100,- voor 2,5 gr. Dat is wel een goeie prijs/kwaliteitsverhouding aangezien het spul ook vrij goed is. Het enige nadeel is wel dat als je met die gast afspreekt en hij zegt dat ie er over een half uurtje is, je ongeveer 1,5uur kunt wachten... Dat is een marokkaan dus ik altijd tegen hem van; ik weet wel waarom jij altijd te laat komt, jij kijkt naar de stand van de zon maar in de winter is het altijd kei vroeg donker dus dan weet je het allemaal niet meer haha' *lol*"
"Alles in de gaten houden, elk hoekje in elk raam wat naar de straat gericht is, omdat daar misschien weleens de buurman met een verrekijker zou kunnen zitten! Te relax Je snapt wel dat dat gewoon kut is als je, net als ik, tegenwoordig altijd heb dat alles de hele avond en nacht leuk is geweest en dat wanneer je uiteindelijk alleen in een stoel zit, je paranoia wordt. Iedere keer weer ellendig, maar heb het inmiddels dusdanig vaak meegemaakt dat ik het tegenwoordig vet vind om overal (we hebben een grote heg naast het huis staan waar ik dan iedere keer gedesillusioneerd naar kijk met een nuchtere blik the day after) in bomen en struiken patronen van gezichten in te verzinnen. Ik haal het soms in mn hoofd dat ze met een hartslagmeter aan de muur hangen. Terwijl die dingen (nog) niet eens bestaan! Meestal zuip ik me dan een stuk in de kraag want dan kan ik er nog om lachen, heb weleens "bewust" zo'n nacht meegemaakt, daar is politie bij geweest... eigenlijk niet goed, maar het is duivels spul. Als je net als ik niet meer wekelijks maar kwartaalderlijks gebruikt, kan niets op tegen de rush vaan goeie snaaaas. Wat dat spul kan is ongelofelijk. Zonder goede speed hadden we nu misschien zelfs wel de snelweg nie, want het masterplan om goede wegen te leggen en andere zaken cq infrastructuur, zijn bedacht door Adolf Hitler. En aangezien die gast iedere dag van een verse spuit pervitin (metamfetamine) werd voorzien door zijn arts, werd zn verstand iedere keer weer geboost om enerzijds geniale ideeën en anderzijds duivelse te bedenken. Het is de ziekste motherfucker ooit geweest op deze schriele aardbol, maar hij had zondermeer een hoog IQ. Hoog IQ + Snaas = Supermannenstylo jeweet"
"Je kan de werking toch wel interpreteren als vergelijkbaar? hangt wederom van de persoon zelf af."
"Gewoon doorgaan en kijken hoelang je t volhoudt Laatst de proef op de som genomen en doorgegaan 4 nachten (5 dagen)... Maar maar, ik vertrouwde mn eigen vrienden niet meer! 1 x en noooooit meer. Hele complottheorieën uitgedacht, die over de radio werden verteld door de presentator op 3fm notabene! Pep is leuk voor n nacht, maar ook echt voor die nacht."
"Ik heb respect voor jou, hoop dat t je lukt... gewoon schijt aan alles en je eigen ding doen, ook al zeggen die "vrienden" van jou speed dit speed dat, negeer hun of ga mensen zoeken die ook over andere dingen kunnen praten als drugs. Je hoeft t niet te geloven maar mensen die je vertrouwt en die zich in je direct omgeving begeven, en ook nog eens een drugsprobleem hebben, hebben alleen maar een slechte invloed op jou. ZKR omdat je nu eigenlijk pas bezig bent afscheid te nemen van die opgenaaide zooi. RESPECT groeten uit de vetste stad van NL."
"Mooi geschreven, ik vind iedere keer vet."
"Dan heb je toch nog verrekte goed je best gedaan, kerel! Ik ben persoonlijk ook wel benieuwd hoe "out" gaan zou zijn. Heb het nog nooit ervaren maar er toch wel vaak genoeg hard mijn best voor gedaan. Maar meestal luister ik toch nog altijd naar dat stemmetje dat zegt; nu is het wel ff genoeg geweest hanske... Misschien is dat eigenlijk ook wel beter Maar ik ben dus ook nie de enige die denkt dat ie n hartaanval krijgt als ie coke pakt in sommige situaties"
"En... hoe is het gegaan dan?"