Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sublimo zei: nog een edit: gebruik sint-janskruid liever niet vanwege zijn MAO werking, mag niet gecombineerd worden met de meeste drugs, pas daar mee op. Klik om te vergroten... Exactly, het wordt wel verkocht als een onschuldig plantaardig product. Maar zo braaf is het niet. Zeker in combinatie met andere middelen. Daarnaast kan het in zonlicht overgevoeligheidsreacties veroorzaken en wordt je anti-conceptiepil minder betrouwbaar. Beeeb"
"Wat ik ook relekst van een Ozazepammetje, is dat het zoals eerder gezegd ook angsten en paniek onderdrukt. Dus bij scheelt het ook dat ik niet gefrusteerd in bed lig en in gedachten mijn harstslag bewaak etcetera. Met een Ozaepammetje totaal geen last van pieker/stress/para momenten als e.e.a. begint uit te werken. Beeeb"
"Z'n 20 of 30 mg doet het voor mij En ja benzo's zijn verslavend als je ze langere tijd achter elkaar gebruikt. En ja je moet je consequenties en gevolgen van je drugsgebruik eigenlijk gewoon onder ogen zien. Maar een nachtje gefrustreerd plafond-staren is funest voor mij .weerstand. 2 of Oaxatjes van 10 mg en ik slaap als een roosje en sta weer redelijk fris en fruitig op de volgende dag. Beeeb"
"Oxazepam snuiven? Ik denk dat je het beter kan gebruiken als je een keer wil slapen als je gesnoven hebt. En dan gewoon je Oxazepammetje slikken met een glaasje water :P Beeeb"
"SperSIZEboon zei: lekkere vrienden als ze gelijk je scooter in de fik steken... Klik om te vergroten... Idd Beeeb"
"Ieder setting geeft weer een ander effect. Ik kan niet zeggen dat ik het thuis of op een feestje lekkerder vind. Het is gewoon anders. Thuis is heerlijk chill, maar op een feestje is het ook zwaar relext. En dat kan een techno-feestje maar ook lekkere Progressive of Hardstyle trek ik dan goed. Mijn pilletje en gemoedstoestand passen zich aan, aan de setting"
"Euh, oké. Denk ik. Worden er ook cursussen in gegeven? Beeeb"
"Beeeb meldt zich. Ik ga alweer wat jaartjes mee, en er hebben inderdaad ook wat periodes tussen gezeten dat ik ieder weekend en soms meerdere avonden per weekend gebruikte. :P Ik kan het je niet aanraden. Beeeb"
"trippelh zei: .. en anders kussen veel kussen Klik om te vergroten... Ja kussen met een klapperbekkie is zo lekker! Maar behalve klapperen, knars ik ook, das wat minder. Magnesium helpt bij mij helaas niet. Of moet je daar hele grote hoeveelheden van nemen? Anyway, ik probeer er op te letten. Dat helpt soms een beetje. En dan knars ik niet maar gaan er andere spieren in mijn gezicht zich aanspannen. En dan krijg ik helemaal zon zorgelijke 'grimlach' op mijn gezicht. Een G-tje of Oxazepammetje helpt wel om mijn spieren wat te laten ontspannen, maar dat is meer voor aan het einde van de nacht thuis Beeeb"
"Ik gebruik zelf regelmatig Concerta ( en dan het time-release gedeelte er af gehaald) En nee ik heb geen speed-achtige katers. Het zijn drugs met een bijsluiter. En alleen werkzame stof en dus geen rotzooi toegevoegd. Wel is het zo dat ik met Concerta op kan blijven zuipen. Op de avond zelf gaat dat dus prima, echter de dag erna, heb je wel gewoon de kater die hoort bij de hoeveelheden drank die je de nacht ervoor hebt genuttigd. :P Beeeb"