Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat vind jij fijn om te doen onder invloed van cocaine?

wat vind jij fijn om te doen onder invloed van cocaine?

173 antwoorden
66 weergaven
18-5-2026
M
MirandaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind sex echt de allerbeste bezigheid na het gebruiken van een lijntje. Zo ongeloofelijk geil, nog niets gevonden dat dat overtreft!!!
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heerlijk thuis met vrienden beetje chillen en praten.
Heerlijk muziekje erbij, en doorgaan tot smorgens vroeg!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#3
Roken, bier en sterke drank drinken, meer lijnen leggen, meer dealers bellen en natuurlijk ouwehoeren
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#4
Praten(ook over mezelf :P ), discussieseren als ik weet dat ik gelijk heb, vind eigenlijk alles wel best dan. Vind het alleen niet zo'n leuk spul. Ik heb het geld er niet voor over, wil meeeer als ik het opheb en dan vind ik het ook heel leuk.. Als ik nuchter ben ofzo vind ik het weer helemaal niks :P Vanaf nu kom ik alleen nog maar een coke als ik teveel geld heb en erin ga investeren.. I'm gonna be the new pablo escobar! I Have A Dream!
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
TrippyShit zei:
Praten(ook over mezelf :P ), discussieseren als ik weet dat ik gelijk heb, vind eigenlijk alles wel best dan. Vind het alleen niet zo'n leuk spul. Ik heb het geld er niet voor over, wil meeeer als ik het opheb en dan vind ik het ook heel leuk.. Als ik nuchter ben ofzo vind ik het weer helemaal niks :P Vanaf nu kom ik alleen nog maar een coke als ik teveel geld heb en erin ga investeren.. I'm gonna be the new pablo escobar! I Have A Dream!
Klik om te vergroten...

krijg ik DF-korting als je het helemaal gemaakt heb dan :beer:
Z
Zone033Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Mijn eerste keer coke was met GHB..
Lijkt niet erg verstandig maar het was geweldig..
Maar ik vond het fijn om te lopen met vrienden..
En bellen was ook geweldig :grin:
Alleen ik heb nu een rekening van rond de 150 euro :rolleyes:
Dus ik vind lopen relaxt en om te comuniceren:grin:

Represent Amersfoort PussyPants 033 :stoned:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#7
opstap, gamen, chillen / praten over serieuze shit met vrienden en neuken zal ik ook leuk vinden ga ik vanuit, geen ervaring mee iig
J
JaninaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik zit bijna altijd op me praatstoel :P
Ik vind het fijn om te roken en te blowen :stoned:

Als ik in me eigen wereldje ben door teveel coke dan wil ik alleen zijn..

Ik ben dan wel erg onrustig en dan ga ik tutten in huis.

Ben nu ook zwaar onder invloed wat al even een tijd geleden is maar heb hem toch goed zitten pffff haha...

heb net kip siam gemaakt alvast voor morgen :P
l
linkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
eerst thuis 2 dikke lijnen pakken met me maat, en na een kwartier/half uurtje of naar de kroeg om daar te nakken en iedereen kapot te lullen of rond te gaan rijden met chille trance op de achtergrond en elkaar kapot te lullen :rock: kroeg voel ik me tegenwoordig niet meer zo thuis als ik onder de sos ben dus meestal is het chillen in de auto
R
RondjeslopenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik loop de hele avond rondjes!
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon sigaret roken, in mijn luie stoel hangen, muziek niet hard , maar wel wat luider. meestal lukt dit niet lang. En ga ik boodschappen doen enzo, ik vind het dan reuze fijn om onder de mensen te zijn , niet eens om met ze te praten.

Helaas op dit moment geen vriendin , en de vorige waren zéér anti-drugs. Dus nog niet de liefde mogen bedrijven in combinatie met coke.
J
JudasLid
01-01-2024, 00:00
#12
Rondjeslopen zei:
Ik loop de hele avond rondjes!
Klik om te vergroten...
Ik sloop de hele nacht een rondje.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#13
^ :)
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#14
@Janina

Blowen tijdens de coke is een waste, als de coke op is dan moet je beginnen met blowen eigenlijk. Theoretisch gezien is zelf roken / nicotine geen voordeel op coke. Maar aangezien sommige like me daar verslaafd aan zijn zal je juist tijdens de coke zin hebben om te roken. Want juist dan denk je in je verslaafde onderbewustzijn aan je kalmering terwijl je eigenlijk snuift en strak te staan / scherp te zijn / 100% nuchter en alert te zijn. Mijn theorie is dat een cokejunk dan ook geen nicotine craving heeft na coke "misbruik :grin:"

Echt ik raad je aan, voor t principe, het nut er van en misschien een beetje dubbel zeggend je zakgeld niet te blowen tijdens de coke, rook ipv daarom. Je inner soul vraag op die momenten om nicotine niet om 'thea-c :P' Dus gewoon die shag uit de kast en bewaar die skunk voor de afterparty..
m
mieshLid
01-01-2024, 00:00
#15
Chanti zei:
Onder invloed van cocaine ben ik altijd bezig met meerdere (meestal onzinnige) dingen tegelijkertijd. En niets maak ik af en het wordt een zooitje. Maar ah, zo gezellig :)
Klik om te vergroten...
Pre-cies!

Ik doe gewoon... Gewoon! Waar ik zin in heb. Soms zin om op de bank te zitten met tv aan en rare woorden te zeggen, gewoon omdat ze lekker klinken of ik zin heb om ze te zeggen. Op een feestje lekker ouwehoeren over niks, wat drinken.. Seksdrang heb ik eigenlijk nog nooit gehad terwijl ik onder invloed was :P
b
bren87Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is bijna saai om te zeggen maar: bier drinken, me lam zuipen, naar de wc ngaan om nog meer te nemen en praten,praten praten en praten.

Uiteraard zeg ik soms dan ook dingen waar ik die dag erna echt veel spijt van heb..... :tearsofjoy:
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
miesh zei:
Pre-cies!

Ik doe gewoon... Gewoon! Waar ik zin in heb. Soms zin om op de bank te zitten met tv aan en rare woorden te zeggen, gewoon omdat ze lekker klinken of ik zin heb om ze te zeggen. Op een feestje lekker ouwehoeren over niks, wat drinken.. Seksdrang heb ik eigenlijk nog nooit gehad terwijl ik onder invloed was :P
Klik om te vergroten...

Heb je daar coke voor nodig??
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#18
vaarklaas zei:
miesh zei:
Pre-cies!

Ik doe gewoon... Gewoon! Waar ik zin in heb. Soms zin om op de bank te zitten met tv aan en rare woorden te zeggen, gewoon omdat ze lekker klinken of ik zin heb om ze te zeggen. Op een feestje lekker ouwehoeren over niks, wat drinken.. Seksdrang heb ik eigenlijk nog nooit gehad terwijl ik onder invloed was :P
Klik om te vergroten...

Heb je daar coke voor nodig??
Klik om te vergroten...

Zegt hij dat dan?
v
vaarklaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oom Klaas zei:
vaarklaas zei:
miesh zei:
Pre-cies!

Ik doe gewoon... Gewoon! Waar ik zin in heb. Soms zin om op de bank te zitten met tv aan en rare woorden te zeggen, gewoon omdat ze lekker klinken of ik zin heb om ze te zeggen. Op een feestje lekker ouwehoeren over niks, wat drinken.. Seksdrang heb ik eigenlijk nog nooit gehad terwijl ik onder invloed was :P
Klik om te vergroten...

Heb je daar coke voor nodig??
Klik om te vergroten...

Zegt hij dat dan?
Klik om te vergroten...

Nee, dat is zo. Maar hij noemt dingen die men sowieso al doet, zonder dat dure poeder. Ik snap de toegevoegde waarde van coke dan niet. Maar dat is geen discussie waard, want een toegevoegde waarde heeft coke sowieso niet, naar mijn mening. Maar misschien om eens helemaal los te gaan, even uit je dak omdat je dat normaal niet doet, even de kick ervaren, omdat je zo vast zit in allerlei dingen..
Maar goed, dat zegt niks over het antwoord van miesh, die geeft gewoon antwoord op de vraag van dit topic. :)
E
EwieLid
01-01-2024, 00:00
#20
Voor helemaal los te gaan is coke ook niet echt ideaal, ik ben nogal erg rustig van mijzelf dus gebruik weleens een 'uppertje' om idd los te gaan, bij coke kom ik gewoon nooit echt over die drempel ofzo, daarom veel leuker te gebruiken in een gezellig café met veel bier en flink veel lullen =) mja, om thuis drugs te gebruiken heb ik ook nooit het nut van ingezien... Als ik iets gebruik doe ik het áltijd buitenshuis, is gewoon veel leuker naar mijn idee :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."