Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ben is out gegaan na een hele avond blowen, voelde me beetje ziekjes, ik sprong op men fiets en reed flink door naar huis tot ik 50m verder plots heeeeeeeeeeel duizelig werd net op een rondpunt. Ik stuik daar al fietsend op de grond en lag daar te dromen ... tot iemand uit zijn auto stapte en naar me toeliep en vroeg of alles inorde was. Ik schoot wakker en na effe bekomen ben ik dan maar uit schaamte terug rap op mijn fiets gekropen."
"Heb deze week methylone gedaan, ongeveer 1g opgedaan in een uur of 3 in een 5tal bommetjes. De eersten uren voel je haast niets maar >2,5u later voelde ik het al heftig aankomen. Een wereld zoals die van mdma maar dan toch niet vergelijkbaar door dat missende EXTASE gevoel. Heel vergelijkbaar anderzijds maar toch weer niet vergelijkbaar door de oneindige happiness die je op mdma wel hebt. Weet niet wrm maar had ng een jointe liggen, een amnesia haze, smoor ook (bijna) nooit meer. Toch had ik er zin in, want op mdma doe/deed ik normaal niet anders dan rollen en rollen tot alles op is/was. Heb dus ééntje gerold maar bij mij pakte het uit op een negatieve manier integenstelling tot mdma waar het gwn je roes wat versterkt, de "euphorie" als ik het zo kan noemen veranderde in duizeligheid met soms heel heftige geheugenverlies, verwarring en wat para neigingen. Het versterkt het gevoel heel hard maar bij mij op een negative manier jammer genoeg. We zaten te pokeren en ik merkte direct dat ik geen aandacht meer kon schenken aan het spel, mentaal was ik toen echt op een andere planeet, alleen music trekte me nog aan, de rest was bijzaak. Heb zo een ongelooflijke harde trip gehad van vele uren, toch doorgepokeerd om toch iets te doen, ook al deed ik niets anders dan verliezen. Kon mij toen nietveel meer schelen. Zat er ook lichtjes van te trippen hoogstwaarschijnlijk door de joint. Had wel ng enkele negatieve effecten was wss door de hoeveelheid - heel veel draaingen bij het rechtstaan -een voelbaar verhoogde bloeddruk(mijn aderen sprongen letterlijk uit mij huid), voelde het bloed door mij ganse lijf en tintelende hersens stromen -dat rotte pisgevoel zoals bij slechte coke(vind ik persoonlijk de onaangenaamste) -was ook heel stijf naar het einde toe -had ook heel veel energie en kon dus niet slapen -en dees keer tochwel een afkick Effe ter info, grtz"
"I know, nam vroeger altijd mijn mdma bommetjes in hoeveelheden van +-250mg. En na zo'n bommetje van methylone valt er dus niet veel te beleven als je dat gewend bent. Drm heb ik dan de hoeveelheid opgeschroeft tot max 1g. Ga er in het vervolg wat voorzichtiger mee omspringen, die afkickverschijnselen wil ik niet meer. Bij 0.5 waren die ook miniem."
"Erg lkr goedje Vorige week een degelijk hoeveelheid mdma genomen gecombineerd met 2ci. Erg leuke combi in chille omgeving, wat later in de avond na wat meer 2ci op afkick van md te hebben genomen, getrakteerd geweest op een erg vet kleurenspektakel! De dag erachter ng is willen trippen, toen wat paddo's geboeft en 2ci genomen. Werkte evengoed/beter kwa visuals, het huis van mijn maat zag gans geel groen. Echt een chill spul Me like"
"Je maakt me jaloers gvd, heb dezelfde ng gehad jaartje geleden. Ik ben ook van gent dus het zullen wel dezelfde zijn, tekening was exact dezelfde Had er zo een 30tal. Heb er enkele zotte tripjes op meegemaakt(nam er wel meestal 2 voor een heftige ervaring/ ging soms wel hard mental) Vond ze top! Ze komen trouwens niet uit gent maar van bij de noorderburen!"
"Als je mentaal uitgeput ben lijkt het me beter om te chillen dan weer andere drugs bij te nemen. Je kop heeft al genoeg meegemaakt na een avondje trippen, kan altijd naturrlijk maar meestal wil ik zelf eerst is goed slapen. Op feestjes neem ik geen lsd, heb het al is gedaan en het beviel me niet zo, wel zwaar gaan maar de zaal was zo klein dat ik mij niet op mijn gemak voelde. Liever thuis opt gemak met wat vrienden Heb dit ook wel vaker met trippen, op een gegeven moment zit mijn kop vol en heb ik geen zin meer om te converseren, kan wel ng steeds antwoorden hoor maar de goesting is er niet meer. Is niet altijd zo maar soms valt het blijkbaar zwaar"
"Vrijdag nacht nam ik voor het eerst een trip, hoe slim ik ook was nam ik er toch 2. Had er eigelijk niet zoveel van verwacht. Enkel kwartiertjes later voelde ik de trip nog in mijn mond zitten alhoewel die al lang verorberd was. Dacht van die shit gaat niets opleveren toen bleek een uurtje later de sprookjes wereld open te gaan. Overal zag ik patronen opduiken en alles vloeide o zo mooi over elkaar. Als bewoog en kleuren werden veel heldereder, stappen en praten werd toch ook wel wat moeilijker. Plots moest men maat gaan slapen, ik bos in ,heb mijn fiets ginter laten staan en heb een wandelingske gedaan naar mijn huis. Alles leek toen zo normaal, alhoewel ik soms ook rushkes had dacht ik dat niets mij ging overkomen. Ik ging domweg naar huis gaan slapen ,klaar voor het grote feest van morge.(ReverzE) Hoe stom het ook leek dat niets mij ging overkomen kroop ik toch in mijn bed. Op één of andere manier ben ik dan volledig doorgeslaan. De werking was duidelijk nog niet over en ik verkeerde in een soort van droom-realiteit status. Wat mijn geest dan gedroomd heeft is onbeschrijfelijk. Ik dacht op een gegeven moment dat ik dood ging, ik heb eigelijk nog niet echt iets bereikt in mijn leven en daarom dacht ik dat ik een slecht mens was geweest. Ik kon mij niet goed leggen en alles was te kou of te warm daarom dacht ik dat ik een slecht mens was en dat dit werd veroorzaakt was door een god. Als je dus goed geleefd had dan kon je rustig sterven zonder enige nadelen, Ik smeekte toen aan die god dat hij me zou vergeven, alles wat ik zij kwam op een of andere manier op het zelfde neer, Ik vroeg hem vergifnis Op een of andere manier had ik mij ouders gewekt en hadden ze mij in de douche willen stoppen die dus blijkbaar veel te kou was, ik dacht dus dat god mij aan het kloten was. Niets voelde lekker aan, ik dacht dat het mijn verdiende les was. Ik ging terug naar mij kamer en ik droomde mooi verder tussen realiteit en mijn eigen ideêen en toen dacht ik dat ik herboren ging worden in een andere mens, ik dacht dat ik voor het laats mijn ouders ging zien en dat we nog eventjes verenigd waren. Ik dacht dus dat mijn ziel terug naar een andere lichaam ging treden, net zoals bij die Hindoes Ik zag me letterlijk verdwijnen denkend dat ik ergens anders terech ging komen Ik dacht dat ik een verloren zoon was aan een OD van LSD, Ik dacht dat god gewild had dat ik stierf omdat ik enkel andere mensen rot maakte, Toen leek alles zo duidelijk ,als ik mij handen tegen elkaar drukte en een mooie spits vormde en ze in de lucht stook zoals een god dacht ik dat ik een van de goden ging worden net als de god shiva. Ik kruiste mij benen en dat voelde zo natuurlijk aan. Ik zag mij dus letterlijk herboren worden ik dacht dat op het eindje van je leven je je kamer nog eens zag met je moeder en vader die voor je zat en die op een of andere manier terug met je een band ging vormen, Denkend dat ik een god was, zag ik allerlei elementen ik tripte toen over vanalles, over de natuur de zee enz,,,,, Ik dacht dat mijn tranen mij sterker maakten en mij zo een van de sterkste goden ging maken. Alles was zo intens ik voelde mij echt oppermachtig worden en toch werd ik met de tijd veel rustiger drm dacht ik dat mijn moment er was gekomen en ik dus klaar was voor te sterven of herboren te worden in een ander lichaam. Ik dacht dat iedereen rustig stierf het was enkel het ogenblik voor de dood dat van belang was om te zien of je goed of slecht was. Enkele tijd erna was het trippen gedaan, wat ik gedroomd had bleek dan toch gedeeltelijk realiteit te zijn geweest samen met mijn verbeelding. Ik kon mijn ogen niet geloven. Godverdikke blij dat mijn moeder was,"
"Ik wist wel wat me te wachten stond hoor, heb al meerdere keer paddo's en tripmiddelen genomen. Wat ik volgende keer niet meer ga doen is in bed krijpen en alleen stuiken, ik weet nu indd hoe het niet moet. Heb er toch nog van genoten ,het was eens trippen zoals het moest en niet zoals die klote paddo s die meestal niet werken."
"Spaar en koop een scheurijzer! Je zal wel moeten stoppen met C als je wilt rijden! Adrenaline is een topdrugs en is gratis te verkrijgen zonder gezondheidsrisico's The choise is yours"
"Meestal filmje kijken of muziek beluisteren. Soms diepe gespreken voeren maar vanaf een bepaalde hoeveelheid zit die goesting er niet meer in. Meestal lkr chillen dus En vooral denken aan die volgende lijn, tenzij het echt goeie is. Jammer genoeg kom je tegenwoordig alleen maar brol tegen, zit niet meer in het milieu op dat vlak mss daarom, heb er allesinds geen spijt van, heb andere hobbies nu om geld naar te smijten Soms gingen we gaan schotten mé de maten, heb als eens voorgehad dat we een ganse nacht lang gevoetbald hebben tot iedereen krampen kreeg van het competitief voetballen. Ni gezond. Enkel kut van de werkingsduur, de prijs en de kwaliteit van het goedje. Vind het een behoorlijke kutdrugs op die enkele keren na. -> 2/10"