Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps Gemorst!!

Oeps Gemorst!!

87 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#1
Niks. Wel wordt er altijd drank op me gemorst. Bij ongeveer elk feest ben ik de lul.
M'n broek, m'n arm, m'n shirt, schoenen. Noem het maar op, ik heb er drank op gekregen.
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#2
haha klopt, maar m'n suede spezials zijn nu toch al verneukt, dus dat zijn nu de standaard feestschoenen :P
Maar het is gewoon zuur dat elk feestje er net weer nattigheid op me moet landen. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik droeg eerst altijd mijn stan smiths op feesten, omdat die zowiezo snel vuil worden. Maar die heb ik laatst terug wit geverfd :grin: Maar ik ga zelden nog, zo bespaar ik mijn schoenen :grin:

Als er iemand op gaat staan (in de trein bvb) is ook irritant. Suede is veel te mooi maar het is helaas niet echt bestand tegen veel. :P Regen enzo ook. Maar ja, zelfs als ze zwart ipv blauw worden doe ik ze nog aan :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik had een zak spiet en 2 xtc pillen.
Had ik die pillen even bij die zak spiet gestopt, maar die waren natuurlijk gaan verbrokkelen in m'n broekzak dus ik wist niet meer wat de spiet was, en wat de xtc was.
heb ik het maar weggepleurd
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben ook een keer een pil op straat, of ergens bij een meisje kwijt geraakt.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
veel te veel jointjes :tearsofjoy:
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Haha ja dat is wel kut ja,

Ik had een keer de helft van me truffel laten vallen, gewoon uit de aarde gepakt en die zooi gewoon opgevreten, ranzig is dat ding toch al :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
Eerste keer MDMA, pil was helemaal verpulverd in een zakje, we hadden er 2, en 1 was er nog heel. Die heb ik aan mijn vriend gegeven, en de rest ergens neergelegd zodat ik het op 1 bultje kon gooien en alles in 1 keer erin kon gooien. Even diep ademhalen, was toch wel zenuwachtig.. diepe zucht,... en ja hoor, halve pil weg :openmouth:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#9
Beanhead zei:
veel te veel jointjes :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dit dus.
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#10
Sublimo zei:
Speed laten vallen in het toilet op school terwijl ik een lijn aan het leggen was.
Klik om te vergroten...

Daar gaat al onze pep naar toe... :P
Mysterie opgelost... :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#11
fles whiskey kapot laten vallen .. vanuit het fietsstuur, door een plastic zak op de grond. Lekke band ook nog. Vorig jaar eens :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#12
Flameon zei:
fles whiskey kapot laten vallen .. vanuit het fietsstuur, door een plastic zak op de grond. Lekke band ook nog. Vorig jaar eens :grin:
Klik om te vergroten...

WRAHHHHH, kilometers door de regen, die fles overleeft heel de rit totdat ik mijn straat insloeg en de fles de lucht invloog

jenever :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Niet echt morsen, maar 5 jaar geleden heb ik het met een ex van me gepresteerd een blok van 12 gram hasj kwijt te raken in een donker bos, 2 uur gezocht, niet meer terug gevonden. Dat was nog eens zonde :openmouth:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#14
4-FMP tijdens het afwegen in te kleine capsules; maar het er TOCH in willen krijgen.. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
KoxBox zei:
Beanhead zei:
veel te veel jointjes :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dit dus.
Klik om te vergroten...

Haha die ook ja :grin: Hoort er gewoon bij :openmouth:
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Gram coke, 2de raam open doen in de auto was geen succes :grin:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat is het meeste dat je ooit ineens hebt gemorst/laten vallen of hebt kwijt gespeelt?

bij mij was het 4 gr speed in een kokertje
toen ik naar het wc ging voor een lijntje te leggen en uit het niets moest niezen
ik kreeg minstens nog eens 1/3 in me oog

liep de hele nacht rond met 1 SUPER pupil en 1 normale
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hahaha :tearsofjoy:

Nee ik heb eigenlijk nooit zo'n pech.
Ik heb heel veel moeite met een jointje rollen, het lukt me wel maar moet er echt rustig voor gaan zitten, dus dat doe ik vrijwel altijd gewoon lekker binnen. Ook geen kans dat het weg waait (wat ik al iets te vaak heb meegemaakt :tearsofjoy: )
Tja, coke, speed ik heb het allemaal nog nooit laten vallen ofzo.
Aan alles bij elkaar wat ik wel weer uit mijn neus heb kunnen halen, of nog op mijn sleutel zat ofzo (en holy shit wat klinkt dit echt alsof ik een super-junk ben haha) dat zal zeker wel wat waard zijn!
Maar ach dat vind ik de moeite niet. Verspreid over 3-4 jaar is dat niets.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb ooit een fles goldstrike op de grond laten flikkeren.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#20
Een nakkie pep toen ik het voor het eerst ging proberen! Dacht dat het vreselijk was wat ik net had gedaan :P bleek gelukkig mee te vallen toen ik de prijs per gram hoorde, ik zal wel in de war zijn geweest met coke ofzo.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."