Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps Gemorst!!

Oeps Gemorst!!

87 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik was laatst 2 gram pep aan het drogen op twee open sealtjes, en had wat kaarsen aangestoken (de sealtjes lagen er ongeveer naast). Toen ik ging pitten blies ik die vrolijk uit waarbij de sealtjes in de rondte vlogen :wave:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Zakje met 15 pilletjes in je broek laten zitten. Vervolgens je broek te scheuren en weg te gooien met inhoud.

en natuurlijk ontelbaar veel wiet dat door de wind is meegenomen bij het buiten draaien.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb wel eens per ongeluk een fles whiskey kapotgeslagen tegen het plafond in de trein, toen was er ook een tl buis gesneuveld...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#4
cropp zei:
Ik heb wel eens per ongeluk een fles whiskey kapotgeslagen tegen het plafond in de trein, toen was er ook een tl buis gesneuveld...
Klik om te vergroten...
Hoe de fuck sla je een fles kapot tegen het plafond van een trein? Dat moet je volgens mij echt willen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
Gewoon dronken zijn, liedjes schreeuwen en met die fles zwaaien, terwijl je springt als een ethiopiër, was echt per ongeluk!
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#6
2 gram coke, in mijn opruimwoede een envelopje weggegooid en veel te laat beseft. ben nog wel gaan zoeken maar is nooit meer uitgekomen. één of andere kat zal wel een heel goeie avond beleefd hebben.
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Met pep mors ik regelmatig, Expres of per ongeluk.
Vorige week ongeveer 1,5 Gram Keta kwijt geraakt op een Tekno feestje.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dreuge zei:
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
Klik om te vergroten...
Hoe kan dat dan???
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#9
Laatst ineens een 20 zak amnesia gevonden; boem flex. :beer:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#10
wat is het meeste dat je ooit ineens hebt gemorst/laten vallen of hebt kwijt gespeelt?

bij mij was het 4 gr speed in een kokertje
toen ik naar het wc ging voor een lijntje te leggen en uit het niets moest niezen
ik kreeg minstens nog eens 1/3 in me oog

liep de hele nacht rond met 1 SUPER pupil en 1 normale
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hahaha :tearsofjoy:

Nee ik heb eigenlijk nooit zo'n pech.
Ik heb heel veel moeite met een jointje rollen, het lukt me wel maar moet er echt rustig voor gaan zitten, dus dat doe ik vrijwel altijd gewoon lekker binnen. Ook geen kans dat het weg waait (wat ik al iets te vaak heb meegemaakt :tearsofjoy: )
Tja, coke, speed ik heb het allemaal nog nooit laten vallen ofzo.
Aan alles bij elkaar wat ik wel weer uit mijn neus heb kunnen halen, of nog op mijn sleutel zat ofzo (en holy shit wat klinkt dit echt alsof ik een super-junk ben haha) dat zal zeker wel wat waard zijn!
Maar ach dat vind ik de moeite niet. Verspreid over 3-4 jaar is dat niets.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb ooit een fles goldstrike op de grond laten flikkeren.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een nakkie pep toen ik het voor het eerst ging proberen! Dacht dat het vreselijk was wat ik net had gedaan :P bleek gelukkig mee te vallen toen ik de prijs per gram hoorde, ik zal wel in de war zijn geweest met coke ofzo.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#14
zelf niets ergs verloren,
op Dour wel kerel gezien die een bommetje liet vallen en stond te zoeken.
vriendelijk zoals ik ben even geholpen met zoeken
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#15
teveel :(
Flessen drank in dronken toestand kapot laten vallen, biertjes omgooien op tafel.
3 gram pep in het gras laten vallen omdat ik schrok van een hommel.
Lepel met ammoniak en coke laten vallen in het vloerkleed (en later die nacht met een pincet de gestolde krummels uit het kleed plukken om op te roken :flushed: )
En tientallen joints tijdens het draaien uit elkaar laten vallen, dat het vloeitje knakt ofzo.
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ketamine door in het donker in een tent op een festival lijntjes proberen te leggen.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Ketamine door in het donker in een tent op een festival lijntjes proberen te leggen.
Klik om te vergroten...

Win :grin:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Beanhead zei:
Sublimo zei:
Ketamine door in het donker in een tent op een festival lijntjes proberen te leggen.
Klik om te vergroten...

Win :grin:
Klik om te vergroten...

Haha. :grin:

Ik had toen ook nog redelijk wat LSD op. Echt lastig dan. :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#19
Vaste klant zei:
Een nakkie pep toen ik het voor het eerst ging proberen! Dacht dat het vreselijk was wat ik net had gedaan :P bleek gelukkig mee te vallen toen ik de prijs per gram hoorde, ik zal wel in de war zijn geweest met coke ofzo.
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Dan valt het bij mij wel mee.
Ik heb wel eens 2 pillen in mijn broekzak laten zitten...maar die zat al in de wasmachine toen ik erachter kwam. Toen voelde ik me wel ff kut (geen idee waarom want waren niet m'n laatste, haha) maar dat doet toch een beetje pijn :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."