Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps Gemorst!!

Oeps Gemorst!!

87 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Het duurste was een hele gram DMT geloof ik, heb waarschijnlijk ook meer pep op de grond gestrooid dan ergens anders maar dat hou ik niet bij. Die DMT vond ik wel kut want dat was net een nieuw zakje en had er 50eu voor betaald :P
k
kaasbaasLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ooit is een mobiel laten pleuren boven een joint die we gebruikte voor wat extra licht. Hopsa, daar gaat alle wiet.

En nja wel de klassieke beginners fout bij de eerste keer pep om uit te ademen zodat je pep weg vliegt. Ik had gelukkig niet zoveel gepakt en de helft lag er nog.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik denk dat je nog zo'n 5 gram pep uit mijn tapijt kan halen.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
kaasbaas zei:
Ooit is een mobiel laten pleuren boven een joint die we gebruikte voor wat extra ligt. Hopsa, daar gaat alle wiet.
Klik om te vergroten...
Ik zal het je vergeven omdat het zo laat/vroeg is
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Niets zover ik weet. :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb 2 maanden geleden een kan bier laten vallen in de kroeg. :(
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#7
tomz0r zei:
Ik heb 2 maanden geleden een kan bier laten vallen in de kroeg. :(
Klik om te vergroten...

Knooierd :P
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#8
Chris Pontius zei:
Ik denk dat je nog zo'n 5 gram pep uit mijn tapijt kan halen.
Klik om te vergroten...

F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#9
2 gram coke. Met me dornken kop verkeerde envelopje de brug afgegooid. Stond ik daar nog met een leeg enveloppie :)
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#10
Flameon zei:
2 gram coke. Met me dornken kop verkeerde envelopje de brug afgegooid. Stond ik daar nog met een leeg enveloppie :)
Klik om te vergroten...

:tearsofjoy:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#11
in de bus richting Defqon 3 pillen gevallen "wel nog teruggevonden"
Llijntjes speed op een glasplaat weggeblazen door het niezen :P

En een keer waren we buiten speed bommetjes het maken, en oppeens kwam er een scooter uit het niks aanrijden op het bospad waar we zaten, we sprongen op en weg was de poeder :wave:
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
niet "gemorst" maar ben wel een keer voor 40 euro aan pillen kwijt geraakt. ik heb alleen geen idee hoe of waar.
A
AndrewLid
01-01-2024, 00:00
#13
Een glaasje whiskey een keer omgestoten :(
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik kieper wel eens een spiegeltje deeps over m'n schoot, stoot hier en daar wat glazen om.. the usual.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#15
Exceptional Insight zei:
stoot hier en daar wat glazen om.. the usual.
Klik om te vergroten...

Hier en daar als in "mijn kamer".
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chris Pontius zei:
Exceptional Insight zei:
stoot hier en daar wat glazen om.. the usual.
Klik om te vergroten...

Hier en daar als in "mijn kamer".
Klik om te vergroten...
Jouw bed is mijn favoriet.
T
TRAVOLTALid
01-01-2024, 00:00
#17
ik herinner me nog en leuke :)

bij de eerst keer coke doen waren ik en een vriend van me beide hartstikke bezopen, komt er iemand aan als we een sleutelpunt zijn aan het pakken en wil hij vlug dat zakje in zn broekzak doen. pakt hij natuurlijk de achterkant van het open zakje vast en flikker alles over de grond (Zaten buiten op een bankje) vervolgens als 2 verslaafde die gram nog proberen te snuiven en likken van de grond :flushed: heb daarna wel mijn gram met m gedeeld :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
TRAVOLTA zei:
vervolgens als 2 verslaafde die gram nog proberen te snuiven en likken van de grond :flushed:
Klik om te vergroten...

Daar zeg je het juist.

Wat sommige mensen toch maar doen voor drugs...
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#19
Er ligt toch wel voor 40-50 euro aan poeder op de grond.
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#20
Laatst ineens een 20 zak amnesia gevonden; boem flex. :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."