Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps Gemorst!!

Oeps Gemorst!!

87 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik denk dat je nog zo'n 5 gram pep uit mijn tapijt kan halen.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#2
kaasbaas zei:
Ooit is een mobiel laten pleuren boven een joint die we gebruikte voor wat extra ligt. Hopsa, daar gaat alle wiet.
Klik om te vergroten...
Ik zal het je vergeven omdat het zo laat/vroeg is
I
ImmoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Niets zover ik weet. :)
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik heb 2 maanden geleden een kan bier laten vallen in de kroeg. :(
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#5
tomz0r zei:
Ik heb 2 maanden geleden een kan bier laten vallen in de kroeg. :(
Klik om te vergroten...

Knooierd :P
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#6
Flameon zei:
Dreuge zei:
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
Klik om te vergroten...
Hoe kan dat dan???
Klik om te vergroten...


je stopt het snel in je zak, buiten neem je je gsm uit dezelfde zak en 200 meter verder besef je dat je het niet meer hebt, maar dan is het te laat...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb ooit wel eens 10 kratten bier laten staan op een parkeerplaats van de supermarkt. Hele aanhangwagen vol aan het laden wegens studentenfeest, en toen zeker 10 kratten over het hoofd gezien. Hoe dat kan?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
seth zei:
Flameon zei:
Dreuge zei:
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
Klik om te vergroten...
Hoe kan dat dan???
Klik om te vergroten...


je stopt het snel in je zak, buiten neem je je gsm uit dezelfde zak en 200 meter verder besef je dat je het niet meer hebt, maar dan is het te laat...
Klik om te vergroten...

Ik moest ff een vriend helpen met snel een joint te draaien (mijn wiet was nogal nat en hadden geen grinder bij), dus ik stop mijn zak snel in mn rechter binnenzak. Beetje jammer dat ik alleen een binnenzak heb aan de linker kant van mn jas :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
Nog nooit echt veel verloren door te morsen, hooguit wat wiet.

Het domste wat ik op dat vlak heb voorgehad, is toen ik op een wc op mijn buspast een lijn ketamine had klaargelegd voor mijn maat. Toen ik naar buiten ging, stond hij niet meer voor de deur. Ik moest hem in de zaal gaan zoeken maar toen we terugkwamen was de deur op slot. Ketamine en buspas weg natuurlijk..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
We hebben wel eens coke gekapt op een cd doos waar iemand iets op had getekend met een benzinestift, resultaat, zwarte coke.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
We hebben wel eens coke gekapt op een cd doos waar iemand iets op had getekend met een benzinestift, resultaat, zwarte coke.
Klik om te vergroten...

Hebje het nog gesnoven :tongueout:?
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#12
hoogst waarschijnlijk wel, sommige mensen snuiven zowizo al aan zwarte alcoholstiften :kots:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#13
af en toe dat dr ns wat van de sleutel af valt ofzoww maar op een of andere manier gaat dat altijd wel goed alsk lijnen ga leggen.


ik heb wel datk standaard iedere avond minimaal 1 glas of 1 fles omstoot
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#14
Gram coke, 2de raam open doen in de auto was geen succes :grin:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha klopt, maar m'n suede spezials zijn nu toch al verneukt, dus dat zijn nu de standaard feestschoenen :P
Maar het is gewoon zuur dat elk feestje er net weer nattigheid op me moet landen. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik droeg eerst altijd mijn stan smiths op feesten, omdat die zowiezo snel vuil worden. Maar die heb ik laatst terug wit geverfd :grin: Maar ik ga zelden nog, zo bespaar ik mijn schoenen :grin:

Als er iemand op gaat staan (in de trein bvb) is ook irritant. Suede is veel te mooi maar het is helaas niet echt bestand tegen veel. :P Regen enzo ook. Maar ja, zelfs als ze zwart ipv blauw worden doe ik ze nog aan :grin:
W
WinehouseLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik had een zak spiet en 2 xtc pillen.
Had ik die pillen even bij die zak spiet gestopt, maar die waren natuurlijk gaan verbrokkelen in m'n broekzak dus ik wist niet meer wat de spiet was, en wat de xtc was.
heb ik het maar weggepleurd
C
Chris PontiusLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ben ook een keer een pil op straat, of ergens bij een meisje kwijt geraakt.
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#19
veel te veel jointjes :tearsofjoy:
T
TruffelboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
Haha ja dat is wel kut ja,

Ik had een keer de helft van me truffel laten vallen, gewoon uit de aarde gepakt en die zooi gewoon opgevreten, ranzig is dat ding toch al :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."