#1
Het duurste was een hele gram DMT geloof ik, heb waarschijnlijk ook meer pep op de grond gestrooid dan ergens anders maar dat hou ik niet bij. Die DMT vond ik wel kut want dat was net een nieuw zakje en had er 50eu voor betaald :P
Ik zal het je vergeven omdat het zo laat/vroeg iskaasbaas zei:Ooit is een mobiel laten pleuren boven een joint die we gebruikte voor wat extra ligt. Hopsa, daar gaat alle wiet.
tomz0r zei:Ik heb 2 maanden geleden een kan bier laten vallen in de kroeg.![]()
Chris Pontius zei:Ik denk dat je nog zo'n 5 gram pep uit mijn tapijt kan halen.
Flameon zei:2 gram coke. Met me dornken kop verkeerde envelopje de brug afgegooid. Stond ik daar nog met een leeg enveloppie![]()

Exceptional Insight zei:stoot hier en daar wat glazen om.. the usual.
Jouw bed is mijn favoriet.Chris Pontius zei:Exceptional Insight zei:stoot hier en daar wat glazen om.. the usual.
Hier en daar als in "mijn kamer".
TRAVOLTA zei:vervolgens als 2 verslaafde die gram nog proberen te snuiven en likken van de grond![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."