Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps Gemorst!!

Oeps Gemorst!!

87 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#1
speed en koffie
:openmouth:
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#2
af en toe dat dr ns wat van de sleutel af valt ofzoww maar op een of andere manier gaat dat altijd wel goed alsk lijnen ga leggen.


ik heb wel datk standaard iedere avond minimaal 1 glas of 1 fles omstoot
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gram coke, 2de raam open doen in de auto was geen succes :grin:
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#4
wat is het meeste dat je ooit ineens hebt gemorst/laten vallen of hebt kwijt gespeelt?

bij mij was het 4 gr speed in een kokertje
toen ik naar het wc ging voor een lijntje te leggen en uit het niets moest niezen
ik kreeg minstens nog eens 1/3 in me oog

liep de hele nacht rond met 1 SUPER pupil en 1 normale
M
ManonnieLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hahaha :tearsofjoy:

Nee ik heb eigenlijk nooit zo'n pech.
Ik heb heel veel moeite met een jointje rollen, het lukt me wel maar moet er echt rustig voor gaan zitten, dus dat doe ik vrijwel altijd gewoon lekker binnen. Ook geen kans dat het weg waait (wat ik al iets te vaak heb meegemaakt :tearsofjoy: )
Tja, coke, speed ik heb het allemaal nog nooit laten vallen ofzo.
Aan alles bij elkaar wat ik wel weer uit mijn neus heb kunnen halen, of nog op mijn sleutel zat ofzo (en holy shit wat klinkt dit echt alsof ik een super-junk ben haha) dat zal zeker wel wat waard zijn!
Maar ach dat vind ik de moeite niet. Verspreid over 3-4 jaar is dat niets.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik heb ooit een fles goldstrike op de grond laten flikkeren.
V
Vaste klantLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een nakkie pep toen ik het voor het eerst ging proberen! Dacht dat het vreselijk was wat ik net had gedaan :P bleek gelukkig mee te vallen toen ik de prijs per gram hoorde, ik zal wel in de war zijn geweest met coke ofzo.
g
gamezzLid
01-01-2024, 00:00
#8
zelf niets ergs verloren,
op Dour wel kerel gezien die een bommetje liet vallen en stond te zoeken.
vriendelijk zoals ik ben even geholpen met zoeken
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#9
Sublimo zei:
Speed laten vallen in het toilet op school terwijl ik een lijn aan het leggen was.
Klik om te vergroten...

Daar gaat al onze pep naar toe... :P
Mysterie opgelost... :tearsofjoy:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#10
fles whiskey kapot laten vallen .. vanuit het fietsstuur, door een plastic zak op de grond. Lekke band ook nog. Vorig jaar eens :grin:
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#11
Flameon zei:
fles whiskey kapot laten vallen .. vanuit het fietsstuur, door een plastic zak op de grond. Lekke band ook nog. Vorig jaar eens :grin:
Klik om te vergroten...

WRAHHHHH, kilometers door de regen, die fles overleeft heel de rit totdat ik mijn straat insloeg en de fles de lucht invloog

jenever :(
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet echt morsen, maar 5 jaar geleden heb ik het met een ex van me gepresteerd een blok van 12 gram hasj kwijt te raken in een donker bos, 2 uur gezocht, niet meer terug gevonden. Dat was nog eens zonde :openmouth:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#13
4-FMP tijdens het afwegen in te kleine capsules; maar het er TOCH in willen krijgen.. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
KoxBox zei:
Beanhead zei:
veel te veel jointjes :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dit dus.
Klik om te vergroten...

Haha die ook ja :grin: Hoort er gewoon bij :openmouth:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jezus, das kut :openmouth:
Weg hasj, weg geld
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#16
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb alle soorten drugs wel eens gemorst, op de grond laten vallen of in de wc :P
2 gram pep in een hoogpolig tapijt, tevergeefs geprobeerd om nog wat te redden.
Vroeger toen we nog buiten chillden, tig jointjes weggewaaid..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Sjoerd101 zei:
Ik heb alle soorten drugs wel eens gemorst, op de grond laten vallen of in de wc
Klik om te vergroten...

Haha ik ook, maar zelden in grote hoeveelheden :P
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik was laatst 2 gram pep aan het drogen op twee open sealtjes, en had wat kaarsen aangestoken (de sealtjes lagen er ongeveer naast). Toen ik ging pitten blies ik die vrolijk uit waarbij de sealtjes in de rondte vlogen :wave:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Zakje met 15 pilletjes in je broek laten zitten. Vervolgens je broek te scheuren en weg te gooien met inhoud.

en natuurlijk ontelbaar veel wiet dat door de wind is meegenomen bij het buiten draaien.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."