Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps Gemorst!!

Oeps Gemorst!!

87 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
D
DDeeJayLid
01-01-2024, 00:00
#1
back on topic

gisteren 7 pillen mee door het wasmachien gedraaid :(
A
ArchibaldLid
01-01-2024, 00:00
#2
1gr speed op Dour.
Verder ook al lijnen "weggeblazen", joints laten vallen, glazen/flessen alcohol laten vallen.
I
IntoxicationLid
01-01-2024, 00:00
#3
enkele lsd trips op m'n bureau laten liggen doe ik een map toe, weg waren ze vreemd genoeg nooit meer terug gevonden :confused:
P
PammerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zat te grinden maar duw het potje perongelijk om. Alles viel in het gras. Ongeveer 3 gram (heb grote grinder). Nu lachen ze mij nog uit en herinneren ze mij elk weekend aan dat moment :P
R
RezaLid
01-01-2024, 00:00
#5
vriendin van me vroeg even een pasje van mij om der klein gemaakte hasj op te leggen tewijl ze bezig was..

Poosje later, zie me pasje liggen... denk oh ja niet vergten.

Pak het pasje, blaas 'het zand' eraf en bedenk me een sec. later dat het de hasj was.
Iedereen aan tafel zat me aan te kijken...

dat was echt zo'n 'ehhhhhh......... :grin: sorry' momentje..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Daarom beter 1 paar schoenen reserveren, suede is ook niet echt bestand tegen veel :P
n
no_obkillerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Het allerergste wat ik ooit heb gehad was paddo's eten, het uitkotsen en vervolgens niets voelen. :rolleyes:

Ohja, ik had twee identieke kastjes waarvan er 1 rijp voor de sloop was. In een van die kastjes zat een la waar ik standaard mijn wiet bewaarde. Toen ik ging verhuizen heb ik een van die kastjes naar beneden gesjouwd om de volgende dag samen met de rest naar het grof vuil te brengen. S'avonds wilde ik gaan blowen, maar het kastje was leeg. KUT , dus naar beneden gelopen, en gelukkig, het kastje stond er nog.

maar de la was al leeg :angry:
M
MathesonLid
01-01-2024, 00:00
#8
Niks. Wel wordt er altijd drank op me gemorst. Bij ongeveer elk feest ben ik de lul.
M'n broek, m'n arm, m'n shirt, schoenen. Noem het maar op, ik heb er drank op gekregen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."