gisteren 7 pillen mee door het wasmachien gedraaid
#2
1gr speed op Dour.
Verder ook al lijnen "weggeblazen", joints laten vallen, glazen/flessen alcohol laten vallen.
#3
enkele lsd trips op m'n bureau laten liggen doe ik een map toe, weg waren ze vreemd genoeg nooit meer terug gevonden
#4
Ik zat te grinden maar duw het potje perongelijk om. Alles viel in het gras. Ongeveer 3 gram (heb grote grinder). Nu lachen ze mij nog uit en herinneren ze mij elk weekend aan dat moment :P
#5
vriendin van me vroeg even een pasje van mij om der klein gemaakte hasj op te leggen tewijl ze bezig was..
Poosje later, zie me pasje liggen... denk oh ja niet vergten.
Pak het pasje, blaas 'het zand' eraf en bedenk me een sec. later dat het de hasj was.
Iedereen aan tafel zat me aan te kijken...
dat was echt zo'n 'ehhhhhh......... sorry' momentje..
#6
Daarom beter 1 paar schoenen reserveren, suede is ook niet echt bestand tegen veel :P
#7
Het allerergste wat ik ooit heb gehad was paddo's eten, het uitkotsen en vervolgens niets voelen.
Ohja, ik had twee identieke kastjes waarvan er 1 rijp voor de sloop was. In een van die kastjes zat een la waar ik standaard mijn wiet bewaarde. Toen ik ging verhuizen heb ik een van die kastjes naar beneden gesjouwd om de volgende dag samen met de rest naar het grof vuil te brengen. S'avonds wilde ik gaan blowen, maar het kastje was leeg. KUT , dus naar beneden gelopen, en gelukkig, het kastje stond er nog.
maar de la was al leeg
#8
Niks. Wel wordt er altijd drank op me gemorst. Bij ongeveer elk feest ben ik de lul.
M'n broek, m'n arm, m'n shirt, schoenen. Noem het maar op, ik heb er drank op gekregen.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.