Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOeps Gemorst!!

Oeps Gemorst!!

87 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#1
4-FMP tijdens het afwegen in te kleine capsules; maar het er TOCH in willen krijgen.. :grin:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
KoxBox zei:
Beanhead zei:
veel te veel jointjes :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Dit dus.
Klik om te vergroten...

Haha die ook ja :grin: Hoort er gewoon bij :openmouth:
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Jezus, das kut :openmouth:
Weg hasj, weg geld
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#4
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
s
sjoerd101Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb alle soorten drugs wel eens gemorst, op de grond laten vallen of in de wc :P
2 gram pep in een hoogpolig tapijt, tevergeefs geprobeerd om nog wat te redden.
Vroeger toen we nog buiten chillden, tig jointjes weggewaaid..
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Sjoerd101 zei:
Ik heb alle soorten drugs wel eens gemorst, op de grond laten vallen of in de wc
Klik om te vergroten...

Haha ik ook, maar zelden in grote hoeveelheden :P
S
Spees174Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik was laatst 2 gram pep aan het drogen op twee open sealtjes, en had wat kaarsen aangestoken (de sealtjes lagen er ongeveer naast). Toen ik ging pitten blies ik die vrolijk uit waarbij de sealtjes in de rondte vlogen :wave:
F
Frank123Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Zakje met 15 pilletjes in je broek laten zitten. Vervolgens je broek te scheuren en weg te gooien met inhoud.

en natuurlijk ontelbaar veel wiet dat door de wind is meegenomen bij het buiten draaien.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb wel eens per ongeluk een fles whiskey kapotgeslagen tegen het plafond in de trein, toen was er ook een tl buis gesneuveld...
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
cropp zei:
Ik heb wel eens per ongeluk een fles whiskey kapotgeslagen tegen het plafond in de trein, toen was er ook een tl buis gesneuveld...
Klik om te vergroten...
Hoe de fuck sla je een fles kapot tegen het plafond van een trein? Dat moet je volgens mij echt willen.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#11
Gewoon dronken zijn, liedjes schreeuwen en met die fles zwaaien, terwijl je springt als een ethiopiër, was echt per ongeluk!
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#12
2 gram coke, in mijn opruimwoede een envelopje weggegooid en veel te laat beseft. ben nog wel gaan zoeken maar is nooit meer uitgekomen. één of andere kat zal wel een heel goeie avond beleefd hebben.
[
[ERROR]Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Met pep mors ik regelmatig, Expres of per ongeluk.
Vorige week ongeveer 1,5 Gram Keta kwijt geraakt op een Tekno feestje.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dreuge zei:
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
Klik om te vergroten...
Hoe kan dat dan???
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#15
Flameon zei:
Dreuge zei:
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
Klik om te vergroten...
Hoe kan dat dan???
Klik om te vergroten...


je stopt het snel in je zak, buiten neem je je gsm uit dezelfde zak en 200 meter verder besef je dat je het niet meer hebt, maar dan is het te laat...
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb ooit wel eens 10 kratten bier laten staan op een parkeerplaats van de supermarkt. Hele aanhangwagen vol aan het laden wegens studentenfeest, en toen zeker 10 kratten over het hoofd gezien. Hoe dat kan?
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#17
seth zei:
Flameon zei:
Dreuge zei:
eergisteren 20 euro aan amnesia nog geen 10 minuten buiten de shop kwijtgeraakt.. had er geen eens een join van gerookt :(
Klik om te vergroten...
Hoe kan dat dan???
Klik om te vergroten...


je stopt het snel in je zak, buiten neem je je gsm uit dezelfde zak en 200 meter verder besef je dat je het niet meer hebt, maar dan is het te laat...
Klik om te vergroten...

Ik moest ff een vriend helpen met snel een joint te draaien (mijn wiet was nogal nat en hadden geen grinder bij), dus ik stop mijn zak snel in mn rechter binnenzak. Beetje jammer dat ik alleen een binnenzak heb aan de linker kant van mn jas :P
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nog nooit echt veel verloren door te morsen, hooguit wat wiet.

Het domste wat ik op dat vlak heb voorgehad, is toen ik op een wc op mijn buspast een lijn ketamine had klaargelegd voor mijn maat. Toen ik naar buiten ging, stond hij niet meer voor de deur. Ik moest hem in de zaal gaan zoeken maar toen we terugkwamen was de deur op slot. Ketamine en buspas weg natuurlijk..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#19
We hebben wel eens coke gekapt op een cd doos waar iemand iets op had getekend met een benzinestift, resultaat, zwarte coke.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#20
cropp zei:
We hebben wel eens coke gekapt op een cd doos waar iemand iets op had getekend met een benzinestift, resultaat, zwarte coke.
Klik om te vergroten...

Hebje het nog gesnoven :tongueout:?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."