#1
plantenbak zei:proef je ook niet ?
Hehehe, wat smaakt die pannenkoek chemisch :P
plantenbak zei:proef je ook niet ?
De hardste lessen zijn alleen voor de beste leerling.Dopezilla zei:Het geloof dat je soms op je smoel moet gaan om je lesje te leren is iets wat ik ook aanhang. Niet uit pure overtuiging, maar voornamelijk omdat de praktijk uitwijst dat dit voor mij steeds het geval is.
Er zijn leukere manieren om te leren, though.
Olle
hoe harder de les, hoe rijker de ervaring...Dopezilla zei:Het geloof dat je soms op je smoel moet gaan om je lesje te leren is iets wat ik ook aanhang. Niet uit pure overtuiging, maar voornamelijk omdat de praktijk uitwijst dat dit voor mij steeds het geval is.
Er zijn leukere manieren om te leren, though.
Olle
alleen maar grappige verhalen voor op het volgende feestjefunky_skunk_junky zei:Vallen en weer opstaan![]()
wow ziek. ik heb echt bijna precies zo'n letsel als jou gehad :P ook aan een kant van mijn gezicht en had een zware hersenschudding opgelopen. Daar ging mijn kerstvakantieDopezilla zei:Ik ben in het verleden door alcohol toch enkele malen zo hard op mijn muil gegaan dat het zelfs nu geen grappige lading heeft.
Al is wat bezopen geblunder zo op z'n tijd wel leuk, hoor.
Het wordt minder leuk als dit het resultaat is:
![]()
Drie weken rond gelopen met dikke korsten op m'n smoel.
Olle
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."