Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
190 weergaven
18-5-2026
Q
QocaïneLid
01-01-2024, 00:00
#1
plantenbak zei:
proef je ook niet ?
Klik om te vergroten...

Hehehe, wat smaakt die pannenkoek chemisch :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#2
een keertje hadden we een shitload aan pep gesnoven, en hadden we nog geen bier, dus wij naar de AHXL om een sixpack te ronselen, stond mijn mentor bij de kassa langs me...

met een vluchtig gesprekje en hyperconsentratie op mijn wangspieren is het met een sisser afgelopen, maar dat was wel even schrikken...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopezilla zei:
Het geloof dat je soms op je smoel moet gaan om je lesje te leren is iets wat ik ook aanhang. Niet uit pure overtuiging, maar voornamelijk omdat de praktijk uitwijst dat dit voor mij steeds het geval is.

Er zijn leukere manieren om te leren, though.

Olle
Klik om te vergroten...
De hardste lessen zijn alleen voor de beste leerling.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jij weet werkelijk alles een positieve draai te geven. Ik kan vanavond met een goed gevoel over mezelf gaan slapen. Dankje! :grin:

Olle
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dank je! Ik doe mijn best alles positief te bekijken. Er bestaat trouwens geen goed en kwaad, alleen maar jou interpretatie van de dingen, die gekleurd worden door jou gedachten en emoties. Als je dat beseft is de wereld ineens veel mooier!
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
So true (Y)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopezilla zei:
Het geloof dat je soms op je smoel moet gaan om je lesje te leren is iets wat ik ook aanhang. Niet uit pure overtuiging, maar voornamelijk omdat de praktijk uitwijst dat dit voor mij steeds het geval is.

Er zijn leukere manieren om te leren, though.

Olle
Klik om te vergroten...
hoe harder de les, hoe rijker de ervaring...
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
PIEP
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
allebij mijn knieen en mijn ellebogen zijn donkerpaars van de schaafwonden van domme faceplants :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
funky_skunk_junky zei:
Vallen en weer opstaan :rock:
Klik om te vergroten...
alleen maar grappige verhalen voor op het volgende feestje :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben in het verleden door alcohol toch enkele malen zo hard op mijn muil gegaan dat het zelfs nu geen grappige lading heeft.

Al is wat bezopen geblunder zo op z'n tijd wel leuk, hoor.

Het wordt minder leuk als dit het resultaat is:


Drie weken rond gelopen met dikke korsten op m'n smoel.

Olle
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
AUW!
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopezilla zei:
Ik ben in het verleden door alcohol toch enkele malen zo hard op mijn muil gegaan dat het zelfs nu geen grappige lading heeft.

Al is wat bezopen geblunder zo op z'n tijd wel leuk, hoor.

Het wordt minder leuk als dit het resultaat is:


Drie weken rond gelopen met dikke korsten op m'n smoel.

Olle
Klik om te vergroten...
wow ziek. ik heb echt bijna precies zo'n letsel als jou gehad :P ook aan een kant van mijn gezicht en had een zware hersenschudding opgelopen. Daar ging mijn kerstvakantie :(

sindsdien nooit meer zo zat geweest gelukkig. Weet niet of dat voor jou ook gelde? :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ook in slaap gevallen tijdens het fietsen?

Ik werd dus naar huis begeleid omdat men inzag dat ik niet meer fatsoenlijk thuis kon komen, maar uiteindelijk viel ik in slaap en viel met m'n smoel op het asfalt.

Daar is toen mij moeder gebeld door ze, en die heeft me naar huis vervoerd. De volgende dag werd ik wakker in m'n eigen braaksel en met, uiteraard een helse kater. Verder voelde m'n hoofd wat raar aan, dus ik voelde eraan, maar stak met m'n nog half dronken kop zo m'n vinger in mijn open geschuurde smoelwerk, wat het er niet minder pijnlijk om maakte.

En toen kwam het ergste nog, na mijn kots opgeruimd te hebben moest ik beneden mijn moeder onder ogen komen.

Geleerd had ik er niet direct van, voordat het zo ver was moest ik eerst in het ziekenhuis belanden met een alcoholvergiftiging. Nadat ik een vriend van me een ontzettende hoek op z'n neus had gegeven ook.
Toen ik mijn vrienden weer zag was de sfeer ook vrij grimmig.

Ik ben blij dat ik die dagen achter de rug heb.

Olle
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha damn beter dat je dat achter de rug hebt. Hopelijk kan je er nu wel om lachen? Ik iig wel :grin:

Hoe ik precies was gevallen zal altijd een mysterie zijn maar het was iig op de fiets onderweg op stap. Ik werd wakker gemaakt door 2 dames en lag op de grond en zeiden dat ze 112 gingen bellen. Maar ik zei het gaat wel ik fiets weer door. Toch op hun verzoek toch even terug gefietst om een doekje te halen tegen het bloeden. Langs een vriendin haar huis gegaan. daar haar huis onder gekotst/gebloed. Vanuit daar door vaders en moeders naar het ziekenhuis gebracht.

En de volgende dag met een helse kater en zware hersenschudding wakker worden. Toen ik na een week ofso weer in staat was een preek aan te kunnen horen waren mijn ouders er gelukkig niet meer boos over. :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
2 weken zat het bloed ook nog in mijn sokken, was ik acht meter ver gekomen met de fiets :tearsofjoy:

alcohol is echt een lijpe drug!
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik heb echt zooo veel blunders gemaakt onder invloed van midazolam niet normaal. Het lijpe is dat ik er bijna niks meer van weet. Soms schiet me in eens iets te binnen of verteld iemand me iets wat ik toen heb gedaan . En zo als de meeste mensen wel weten ga je van benzo's echt rare dingen doen. Ik loop bijvoorbeeld dan net of ik bezopen ben en gedraag me ook een beetje zo maar denk zelf dat ik gewoon normaal doe, Echt kutzooi midazolam :angry: Moet die troep niet meer hebben.
P
Patty BrardLid
01-01-2024, 00:00
#18
Gisteravond zat ik met me zatte kop in het park, komt erineens zo'n neger ofzo met mij lullen. Ik herrinner 3/4 er niet meer van wat hij gezegd heeft, maar hij zei geloof ik wel meerdere keren jij bent zat he? Is dat wiet dat je rookt? zei ik zo 'nee gewoon een peuk'. Jawel dat is wel wiet dat je rookt. Had het zelf niet in de gaten wat ik aan het roken was of hoe ik eraan kwam. Zegt hij zo iets van en jij bent deze leeftijd? Ik zeg zo 'hoe weet je dat'? 'Ja dat zei je net.' oh... En dan nog zo'n lul verhaal wat ik niet meer weet. Zegt hij zo van: 'moet je wiet hebben?' ja kun je daar aan komen dan?' 'Ja, Wacht ik geef je mijn nummer.' Dus ik pak me telefoon uit men zak. Zit bijna helemaal met me hoofd in de telefoon om de letters te kunnen lezen. Zegt hij zo 'geef maar aan mij'. Dus ik overhandig hem mijn telefoon. De rest kan ik me niet meer herrinneren. Toen was ik thuis weet ik nog. Nog wat gezeik van mijn moeder ofzo dat ik zat was herrinner me ik verder niet. Dus ik werd net wakker en toen bedacht ik waar mijn telefoon ergens lag. Ik in me broekzak kijken, lag hij niet. iK beneden in mijn jaszak kijken, lag hij ook niet. Dus ik denk zo 'zie je wel die negers moet je niet vertrouwen'. Ik tegen mijn moeder zeggen dat mijn telefoon weg is. 'Waar heb je hem dan gelaten?' vraagt ze zo. Ja weet ik niet ik had hem even op school ergens neergelegd en toen was hij weg, maar ik weet het niet meer. 'Oh ik schrok al dat je berooft was gisterenavond ofzo, je moet echt niet zo veel zuipen hoor.' Zie ik ineens mijn telefoon op mijn bureau liggen. :tearsofjoy:
Ah ik heb DORS. :tongueout:
edit: Oh ja hij heeft zijn nummer in mijn telefoon gezet onder de naam 'Fs'. Kent iemand deze jongen toevallig?
P
Patty BrardLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oh ja vanochtend werd ik wakker, toen voelde ik me net een mummie, helemaal de dekens om me heen gewikkeld, kwam ik heel langzaam omhoog, helemaal verdoofd, had echt ff het idee dat ik een mujmmie was, vond ik wel grappig :tearsofjoy:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja, net als wat honingolie zegt, speed is geen pep. De hoeveelheid die jullie naar binnen werkten deed ik vroeger (elke dag wel speed) wel een maand mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."