Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"frieten zei: Op Dour (een festival) had ik per ongeluk een dikke lijn 2cb opgesnoven, denkende dat het Dex was. Ik heb zwaar getript. Klik om te vergroten... nu maak ik waarschijnlijk ook wel een blunder door te vragen wat dex en 2cb is"
"youperdepoep zei: inderdaad, daar bestaat namelijk de zoekfunctie voor. Klik om te vergroten... waar ik niet echt wijzer uit werd"
"ben zelf nu al een jaar of 10 van de speed vanaf, was echt verslaafd , spoot zo een 10 gram per dag, gelukkig ben ik er vanaf maar ik ben dikwijls met mijn kop tegen de muur gelopen, dat ik echt wilde stoppen maar dat het me gewoon niet lukte, gewoon de simpelste dingen gingen niet zonder speed, opstaan dat deed ik gewoon niet, of het moest zijn dat ik echt zeker wist dat het voor speed was te halen dat ik uit mijn bed kwam. Heb verschillende malen in de sleutel gezeten, maar dat hielp voor geen meter, moment dat je buiten komt is het eerste wat ik ging doen speed kopen, op de duur wilde ik niet meer stoppen omdat het me toch gewoon niet lukte dus besloot ik om gewoon te blijven doorgebruiken. was minder deprimerend voor men eigen ego. Hoe ik eruiteindelijk toch van af ben geraakt ? door te verhuizen, ongeveer zo een 50 km verder en in een stad waar je gewoon geen speed kan kopen, of het moet rommel zijn. Dat wist ik dat moment niet maar dat was natuurlijk goed meegenomen. En ook het feit dat ik mijn vriend ben tegengekomen, verliefd zijn is net zo leuk als speed gebruiken. Maar ondanks het feit dat ik al zolang ben gestopt mis ik nog steeds mijn speed, niets kan je het gevoel teruggeven, nuchter dan, ... dus ja, daarmee heb ik leren leven , probeer ik eigenlijk nog steeds, succes alvast"
"weyoun22 zei: De makkelijke (maar niet aan te raden) manier: Cold Turkey stoppen met speed en een tijdlang stevig drinken op avonden dat je normaal aan de pep ging. Na een paar weken zijn de trekmomenten in pep al stukken minder geworden en kun je stoppen met drinken. De kans op terugval is wel groter omdat je je problemen niet hebt aangepakt. Klik om te vergroten... moest ik dat gedaan hebben was ik nu gegarandeerd een alcoholiste, ik gebruikte dagelijks speed, spoot het, ging dus niet meer uit, en gebruikte de ganse dag en nacht door , ik ben eerlijk gezegd ook op het lumineuze idee gekomen hoor om het één met het ander te vervangen, ik heb mijn speed vervangen door bruin, zo kon ik en slapen en van de speed afblijven ..."
"ik ben hier wat mijn medicatiekoffertje, lees schatkist, aan het uitpluizen, en stootte op de bodem op een potje pillen, natuurlijk weer keer niet meer in originele verpakking, is de kwalijke gewoonte van mijn vriend, die haalt alles uit originele verpakking om in potjes te steken, ... enfin, gebeurd is gebeurd .... het zijn dus groene pillen, zelfde groen als lexotan 6 mg, zelfde grootte ook , de onderkant is wit, ongevoor een boordje van 1 mm , op de groene kant staan geschreven : T R op de bovenste helft en 100 r op de onderste helft, je kan de pillen in 2 breken, tja, meer kan ik er ook niet aan beschrijven, hopelijk kan iemand mij helpen ?"
"Oom Klaas zei: 't Zegt mij helemaal niets, lijkt me dat het medicijnen zijn maar er is natuurlijk altijd een kans dat iemand je pillen met olifantenkwijl-extract heeft verkocht. Klik om te vergroten... lijkt me sterk aangezien ik geen medicatie koop van anderen, alles komt rechtstreeks van dokter, maar ik heb gewoon zodanig veel medicatierestjes, en gebruik(te) gewoon alles wat ik tegenkwam en ook heb ik tijdje in buitenland gezeten en mss zijn het wel pillen uit frankrijk of zo, ... zo weet ik dat ik ook nog pillen had uit frankrijk, noctran noemde dat en dat zijn pillen in 3 lagen kleurtjes, het zijn dus alleszinds echte pillen, ... jammer, mss dat iemand anders ze herkent, ..."
"cropp zei: al je dokter niet weet wat er in je pillen zit zou ik een second opinion aanvragen of zo iets... Klik om te vergroten... ik heb zodanig veel dokters gehad vroeger dat ik echt nie weet van welke dokter dit nu weer zou kunnen komen, ... maar dit was idd mijn 2de optie, als niemand die pillen herkent aan omschrijving zou ik ermee naar mijn dokter gaan en vragen of ie soms niet weet welke pillen dit ook weer zijn"
"Flameon zei: Hmmmz van een dierenarts... Ik zou ze niet proberen als ik jou was! Weet wat je slikt, voor je stikt Klik om te vergroten... ketamine is anders ook wel van bij dierenartsen hoor ..."
"ik zou het niet doen, wat als je je massa goed voelt ? dan doe je het de volgende keer gewoon opnieuw ! en dan blijf je niet bij een halfje, dan zeg je , dat halfje dat ging goed, dus dan neem je gewoon een hele, ... ik kende vroeger iemand met problemen aan zijn hart, ergens een aangeboren afwijking ! en in het begin deed die jongen idd rustig aan, moest je hem dan keer zien staan half jaar later, ... die deed gewoon mee met de rest hoor !"
"kan toch dat hij helemaal cold turkey afkickte, als hij nu helemaal niet veel gebruikte ... toen ik de eerste keer cold turkey afkickte is mij dat ook gelukt zonder meer ... in de gevangenis moet je toch ook cold turkey afkicken ! dus onmogelijk is het niet hoor ... maar ik zou toch eens kijken met wat voor vrienden hij omgaat, gebruiken die mensen ? wat gebruiken ze ? en als je hem echt niet gelooft kan je ook vragen of hij zich wil laten testen ... maar ik zou hem het voordeel van de twijfel gunnen, zit hij echt nog aan de smack valt hij vroeg of laat toch door de mand !"