Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nog niet geprobeerd, heb volgende week vakantie dus heb dan alle tijd, en hoelang moet ik ongeveer wachten totdat ik de oxezepam voel?"
"Wat ik doe is. 2 pille neme en 1tje snuive. 5 mg zijn ze volgens mij of 10 weet niet meer"
"Ik heb codeine (weet niet of dit een benzo is maargoed) en diazepam genomen en er niks van gemerkt terwijl ik hier verhalen lees dat je het goed zou moeten voelen. Kan het zijn dat ik er simpelweg tegen kan ofzo, kan me er namelijk niks bij voorstellen. Ik kan nu ook aan wat oxezepam komen, misschien heb ik daar meer succes . Wat is de normale dosering voor oxezepam? Want dan begin ik daarmee."
"Oke, kan het kwaat als je daarna (of daarvoor) een blowtje rookt?"
"Hehe, ja heb ze hier liggen neem er morgen denk ik 1tje misschien 2 als het niet aanslaat. Nu kan ik me dat niet voorstellen want ik ken iemand die oxezepam nam om rustig te worden want die kon helemaal flippen door omstandigheden. Dus we zullen zien"
"Vandaag dus 10 mg oxazepam genomen, helemaal niks van gemerkt. Iemand een idee waarom ik van dit soort dingen niks voel?"
"Nope, helemaal niks. Vind het ook maar raar. Best wel jammer want kan er nu wel aan komen."
"Ja ga ik een keer proberen. Morgen ofzo, zie wel. Hopelijk daar wel succes. Ook al zie ik m'n kansen somber in :P"
"Ze zijn echt door de dokter voorgeschreven en bij de apotheek gehaald dat weet ik zeker."
"Ik heb 10mg oxycontin genomen een uur geleden en voel nog steeds niks, bijnemen? Denk dat het 'm niet gaat worden met de benzo's"