Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
195 weergaven
18-5-2026
c
cuber3Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wow cropp, da's wel erg hard :confused:
S
SunseedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Damn dat is echt hard :grin:
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#3
PIEP
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Kees Klapkaak zei:
Jo loadrunner, jij wint echt dit topic..

geen twijfel over mogelijk :smoke:
Klik om te vergroten...

idd handsdown :rock:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hoe de fuck kan een vriend van je moeder je zoiets maken..?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#6
Angramar Temenos zei:
Hoe de fuck kan een vriend van je moeder je zoiets maken..?
Klik om te vergroten...

het is dat ma er kwaad om werd, toen ze erachterkwam wat t nu werkelijk was.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#7
Deranged zei:
Je vader heeft het er gewoon moeilijk mee dat hij zo heeft gefaald. Overigens kunnen spiegels niet zitten.
Klik om te vergroten...

haha WIN :P
F
Finesse*Lid
01-01-2024, 00:00
#8
dirtbag zei:
Deranged zei:
Je vader heeft het er gewoon moeilijk mee dat hij zo heeft gefaald. Overigens kunnen spiegels niet zitten.
Klik om te vergroten...

haha WIN :P
Klik om te vergroten...
And sadly it's the truth, vaders hebben de nare gewoonte zich zorgen over de toekomst van hun wild groeiende kroost te maken. Erg vervelend. :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hahaha dat zijn echt fokt op situaties.. Ik weet nog met oud en nieuw dat ik sochtends thuis kwam hard trippend op paddos en heel de woonkamer vol lag met langzaam wakkerwordende ooms tantes nichtjes en neefjes. Bleek dat ze niet weg konden snachts vanwege de dichte mist. En ik moest er maar tussen gaan liggen want me oma sliep in me eigen bed. Heel droog moment..

Maar het ergste was wel na Ground Zero. Lekker aan de peppie, aftertje bij Oscar. Ik helemaal scheef van de keta, gaat opeens me telefoon: moeders belt. Uiteraard neem ik niet op en dit ritueel herhaald zich nog 3x. Maargoed leek me niet zo slim me ouders te bellen op dat moment :grin:
's Avonds ga ik naar huis en haal nog een nachtje door. Zag ik dat ik een mailtje had van me moeder dat ze dagje eerder op vakantie gingen en dat ik dus een dag eerder moest langskomen. En uiteraard vergeet ik met me scheve hoofd iets terug te sturen. Vervolgens gaat de volgende dag opeens de deurbel. Ik vertrouw t al niet dus verstop snel al me shit - staan gvd mn beide ouders op de stoep. Ze vroegen zich af waarom ik maar niets van me liet horen. Moet ik er even bij zeggen dat zij uit apeldoorn komen en ik in utrecht woon en ze dus alleen daarvoor dat pokke-end heen en weer hebben gereden. Ik schrik me kapot, en die 2 nachten doorhalen werkten ook niet mee. Compleet vercrackt en stotterend bied ik me pa een bak koffie aan die ik vervolgens 3x opnieuw moest zetten omdat ik uitschoot met de melk. Gelukkig hadden ze al snel door dat ze niet welkom waren en gingen ze snel weg. Heb er nooit meer wat van gehoord :grin:

Of het avontuur op de bank bij DreamWeaver thuis. Allebei 2.5 zegel maya lsd op en compleet de weg kwijt. Komt eerst de fysiotherapeut langs die vervolgens allemaal oefeningen ging doen met dreamweaver. Hilarisch aangezien de communicatie tussen die 2 niet echt soepel verliep :grin:
Vervolgens komt zn moeder ook nog eerder thuis van werk en gaat gezellig bij ons in de woonkamer zitten. Ik heb me kapot gelachen maar vond t al snel tijd om richting huis te gaan aangezien het toch wel enigszinds ongemakkelijk werd toen later ook nog zn broertje en zusje erbij zijn gaan zitten. Die reis was trouwens wel grappig. Van een gehucht ergens in limburg (dat zwaar kut bereikbaar was met t OV) naar Utrecht, en dat tijdens het spitsuur :grin: Kom ik thuis de keuken inlopen, waar ik mijn huisgenoten tref. Zij zijn erg antidrugs maar dat kon me niet zoveel schelen toen. Dus ik ga in de deurpost staan, groet ze met "Hoi ik ben Sietse, ik heb LSD op dus val me niet lastig". Je had die gezichten moeten zien :grin: Dat was echt een dag om in te lijsten haha.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#10
loadrunner zei:
Angramar Temenos zei:
Hoe de fuck kan een vriend van je moeder je zoiets maken..?
Klik om te vergroten...

het is dat ma er kwaad om werd, toen ze erachterkwam wat t nu werkelijk was.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat mijn moeder eerder die vriend zou vermoorden als ze erachter kwam dat die haar zoon aangaf bij de politie :P . En daarna zou ze mij vermoorden omdat ik drugs in haar huis aan het maken was..
F
FlaffieLid
01-01-2024, 00:00
#11
En daarna zou je jezelf doodmaken. Onee je was al dood
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#12
Angramar Temenos zei:
loadrunner zei:
Angramar Temenos zei:
Hoe de fuck kan een vriend van je moeder je zoiets maken..?
Klik om te vergroten...

het is dat ma er kwaad om werd, toen ze erachterkwam wat t nu werkelijk was.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat mijn moeder eerder die vriend zou vermoorden als ze erachter kwam dat die haar zoon aangaf bij de politie :P . En daarna zou ze mij vermoorden omdat ik drugs in haar huis aan het maken was..
Klik om te vergroten...

Wat zou je moeder doen als ze zou horen dat je naar sexrobot muziek luistert?
c
candiseLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik zat in cherry moon en had pillen op, cccp's, en gast naast mij probeert gesprek aan te knopen en vraagt mij of ik op pillen zit ... waarop ik recht sta en heel serieus zit te kijken in dat zeteltje of er mss pillen liggen of zo :grin: neen hoor , zei ik hem dan nog, denk dat je aan het flippen bent :tearsofjoy:
K
KighLid
01-01-2024, 00:00
#14
candise zei:
ik zat in cherry moon en had pillen op, cccp's, en gast naast mij probeert gesprek aan te knopen en vraagt mij of ik op pillen zit ... waarop ik recht sta en heel serieus zit te kijken in dat zeteltje of er mss pillen liggen of zo :grin: neen hoor , zei ik hem dan nog, denk dat je aan het flippen bent :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...
Hahaha :grin:
d
darklord667Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Thuis lsd genomen, omdat ik ruzie had met mijn ouders. ( woonde toen nog thuis ). Toen het begon te werken heb ik het ze verteld, en ze hebben beide geen ervaring met drugs. ( ze wisten wel dat ik blowde en keer paddo's had gehad. En toen kwam ineens ook de rest naar boven wat ik gebruikt had. Mijn ouders vinden het nu "prima" in de zin van dat ik het allemaal zelf moet weten, omdat ik niet meer thuis woon. Op dat moment waren ze helemaal in paniek, hadden psychiater gebeld om informatie etc..
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#16
darklord667 zei:
Thuis lsd genomen, omdat ik ruzie had met mijn ouders. ( woonde toen nog thuis ). Toen het begon te werken heb ik het ze verteld, en ze hebben beide geen ervaring met drugs. ( ze wisten wel dat ik blowde en keer paddo's had gehad. En toen kwam ineens ook de rest naar boven wat ik gebruikt had. Mijn ouders vinden het nu "prima" in de zin van dat ik het allemaal zelf moet weten, omdat ik niet meer thuis woon. Op dat moment waren ze helemaal in paniek, hadden psychiater gebeld om informatie etc..
Klik om te vergroten...

Wow :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Verdwalen in het openbaar toilet van het tankstation Texaco A2 richting Eindhoven. Je kwam binnen en dan werd de ruimte verdeeld door 2 deuren: 1 dameskant, 1 herenkant. De dames kant in gegaan en daar moest je het hoekje om en daar waren 3 of 4 deueren van het toliet. Bij 1 naar binnen maar toen ik klaar was op de wc en het hokje uit stapte wist ik niet meer welke deur ik terug moest hebben. Moet er bij vertellen dat alles "heerlijk" neonblauw werd verlicht. Ik raakte niet in paniek maar was erg gefascineerd door het "doolhof"
H
HallucineerMeneerLid
01-01-2024, 00:00
#18
caatje zei:
Verdwalen in het openbaar toilet van het tankstation Texaco A2 richting Eindhoven. Je kwam binnen en dan werd de ruimte verdeeld door 2 deuren: 1 dameskant, 1 herenkant. De dames kant in gegaan en daar moest je het hoekje om en daar waren 3 of 4 deueren van het toliet. Bij 1 naar binnen maar toen ik klaar was op de wc en het hokje uit stapte wist ik niet meer welke deur ik terug moest hebben. Moet er bij vertellen dat alles "heerlijk" neonblauw werd verlicht. Ik raakte niet in paniek maar was erg gefascineerd door het "doolhof"
Klik om te vergroten...

wat had je op dan?
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ohw ja een pilletje teveel met een paar flinke jointjes.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#20
inderdaad, daar bestaat namelijk de zoekfunctie voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."