Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Geweldig om te lezen! Ik heb je inderdaad niet meer gezien, was toch wel benieuwd hoe jij er trippend uit ziet. Ben je waarschijnlijk ook net misgelopen, was denk ik ff langs de shop ofzo, want ik heb daar de helft van de avond jointjes zitten roken op die plek :P"
"Waah, daarstraks toen ik nog onder invloed was van 2c-E dat verhaaltje zitten lezen, dat was echt geweldig, ik ging daar echt helemaal stuk om Dat was echt grappig om te lezen."
"Angramar Temenos zei: Eenmaal naar de dijk lopen verergert de toestand; De weg is zo krom als wat, en begint zich in m'n hoofd te splitsen met gedachtes; De weg is opeens een weg van mogelijke handelingen die ik kan doen; Rechtdoor lopen betekent dus niet persé rechtdoor lopen, maar misschien ga ik wel zitten als ik rechtdoor loop, of ga ik naakt rondjes rennen als ik rechtsaf loop, etc. Ongeveer 50 mogelijke wegen splitsten zich af, ik kies de weg oplopen die naar de dijk lopen betekent. Eenmaal op de dijk op een bankje bel ik A weer. Klik om te vergroten... Dat klinkt best wel vet, heb nog steeds zo ongelofelijk veel zin in m'n eerste acid trip Wel leuk reportje, maar voor jouw doen middelmatig :P Weinig van de avond beschreven terwijl ik me normaal gewoon kan indenken dat ik daar loop in plaats van jij."
"HIJ LEEFT! Of nouja, zijn versie er van. Vooral zo doorgaan vogel, dan kom je er wel"
"En ze bij de smartshop kon halen."
"Klinkt tof kerel, maar je had het me al min of meer zo op MSN verteld :P Gaan we ook nog zeker een keer samen doen"
"kapitein-x zei: Wat een goede oogst deze maand. Ik heb gedubt tussen 4 reports. Uiteindelijk heb ik gestemd op Mike64. Ook leuk om is de gezichten achter de namen te zien. Klik om te vergroten... Ik hoop dat je dat niet meent? :P Dat zijn niet de echte foto's hoor Ik zelf stem voor Angramar Temenos, zeer mooi report (heb ook nog getwijfeld voor die van Adrenochroom, vind ik ook wel een erg mooi verhaal)."
"Euh, je hebt het de afgelopen tijd wel meer dan één keer per maand gedaan, ruim zelfs."
"Die van Spatzi vond ik echt geweldig om te lezen. Heb nu al aardig wat LSD reports gelezen, maar deze vond ik toch wel echt heel vet. En ook zeker het tekstje in de 2e post vond ik prachtig, dus die krijgt mijn stem"
"Jason Mraz - I'm Yours"