Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Taat zei: Soma zei: Ja, dat met mijn tong heb ik ook. Ik zit meestal met mijn tong langs mijn tanden te schuren en dan is mijn tong natuurlijk kapot de dag erna. Nu heb ik het zelfs als ik nuchter ben, 't is een soort tick geworden ofzo. Klik om te vergroten... Yup, same here Klik om te vergroten..."
"heerlijke combinatie. wat raden jullie aan kwa water als je op een feest staat. met speed en alcohol in je hoofd. 1 glas water per uur ofzo?"
"Beste raport wat ik ooit gelezen heb!!! wat een dosis zeg pfff"
"heej ik heb weer is een avond niks te doen.... en ik vroeg me af zijn er ook dingen die je in huis heb waar je wat grappigs mee kan. medicijnen enzo kwa medicijnen heb ik bestwel veel thuis liggen. iemand ideen. ik heb zowiezo dit: (heb geen idee wat het alemaal is dus lag me niet uit:P) berberine weleda iscador glucosamine lamotrigine levetiracetam ibuprofen diclofenac hoestding met: lidocainehydrochloride, kaliumaluminiumsulfaat, propylhydroxybenzoaat paracetemol en denk nog wel wat andere dingen straks ff zoeken"
"heb al wel wat opgezocht. maar niet echt iets gevonden wat nuttig is. maar mijn vraag was ook. kan je een beetje lol beleven van spullen die je gewoon thuis heb"
"heej ik ben nieuw hier. ik hoor veel over de drugs DXM. heb geen idee wat het is. hoor dat het gewoon verkrijgbaar is als medicijn. onder welke naam en hoe gebruik je het en in welke hoeveelheid. alvast bedankt mvg Brian"
"hoezo? er zijn mensen die hier verstand van hebben en mischien is er wel wat mee te beleven. dxm is tog ook een medicijn en wordt ook voor de lol gebruikt"
"oke dank u"
"is dit serieus. wil nog wel blijven leven enzo. maar schijnbaar staat dit een beetje stom zon vraag:P najah jammer dan maar van dat paracetemol hoeveel is dat dan:P:P"
"sterretje1980 zei: hoe krijg ik mn neus weer schoon van binnen zit verstopt met aangekoekte brokken speed Klik om te vergroten... terug in je sealtje doen en bewaren voor morgen"