#1
Toen ik tijdens Koninginnedag m'n sleutels uit m'n broekzak haalde en er vervolgens twee kabouter envelopjes mee kwamen en vlak voor de bewaker z'n neus op de grond kwamen. Gelukkig had-ie het niet gezien :'-)

Moest hier erg om lachen! Vraag me dan wel meteen af waarom jullie oliebollen gehaald hadden terwijl jullie aan het snuiven waren?SirErick zei:Ik weet niet of het echt een blunder is, maar grappig is het wel. Ik zat als passagier bij een vriend in de auto, hij maakte een overtreding en werd door ome agent aan de kant gezet. De agent zag dat ik wat wit poeder onder mijn neus had en vroeg wat het was. Je snapt natuurlijk dat ik niet ging vertellen dat ik, een paar minuten voordat we staande gehouden werden, een paar lijntjes coke gesnoven had. Mijn redding op dat moment was dat we onderweg een zak oliebollen gekocht hadden, met een stalen gezicht zeg ik tegen die agent dat ik zojuist een oliebol heb gegeten en liet vervolgens de zak oliebollen aan hem zien. De agent geloofde mijn smoes en vroeg niet verder, nadat mijn vriend de boete in ontvangst had genomen wenste de agent ons nog een fijne avond toe en konden we onze weg vervolgen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."