Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
189 weergaven
18-5-2026
S
SnuifWitjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Toen ik tijdens Koninginnedag m'n sleutels uit m'n broekzak haalde en er vervolgens twee kabouter envelopjes mee kwamen en vlak voor de bewaker z'n neus op de grond kwamen. Gelukkig had-ie het niet gezien :'-)
L
LADYxLICIOUSLid
01-01-2024, 00:00
#2
De 2e x dat ik een pilletje xtc had gehad heb ik hele rare dingen uitgekraamd...
Ik had sex met mijn vriend waarna ik ineens aan hem vroeg hoe hij aan die pony kwam ( we lagen gewoon op bed, en hij heeft niet eens pony's) .. Daarop volgde dat ik een naam van een zanger noemde terwijl wij bezig waren.. De day after, hebben we hier ook erg om kunnen lachen en elke keer wanneer we weer iets willen gebruiken komt het ook even ter sprake..
a
anoniemeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nou .. ik denk dat die van mij misschien wel 't schamendst is :grin:

Ik was stoned op school met gym, en midden tijdens die uitleg riep ik blijkbaar dus heel hard naar mijn gymleraar ''HE ELOY, WIET KOPEN?'' :tearsofjoy: :wave: :wave:
S
SirErickLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet niet of het echt een blunder is, maar grappig is het wel. Ik zat als passagier bij een vriend in de auto, hij maakte een overtreding en werd door ome agent aan de kant gezet. De agent zag dat ik wat wit poeder onder mijn neus had en vroeg wat het was. Je snapt natuurlijk dat ik niet ging vertellen dat ik, een paar minuten voordat we staande gehouden werden, een paar lijntjes coke gesnoven had. Mijn redding op dat moment was dat we onderweg een zak oliebollen gekocht hadden, met een stalen gezicht zeg ik tegen die agent dat ik zojuist een oliebol heb gegeten en liet vervolgens de zak oliebollen aan hem zien. De agent geloofde mijn smoes en vroeg niet verder, nadat mijn vriend de boete in ontvangst had genomen wenste de agent ons nog een fijne avond toe en konden we onze weg vervolgen.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
SirErick zei:
Ik weet niet of het echt een blunder is, maar grappig is het wel. Ik zat als passagier bij een vriend in de auto, hij maakte een overtreding en werd door ome agent aan de kant gezet. De agent zag dat ik wat wit poeder onder mijn neus had en vroeg wat het was. Je snapt natuurlijk dat ik niet ging vertellen dat ik, een paar minuten voordat we staande gehouden werden, een paar lijntjes coke gesnoven had. Mijn redding op dat moment was dat we onderweg een zak oliebollen gekocht hadden, met een stalen gezicht zeg ik tegen die agent dat ik zojuist een oliebol heb gegeten en liet vervolgens de zak oliebollen aan hem zien. De agent geloofde mijn smoes en vroeg niet verder, nadat mijn vriend de boete in ontvangst had genomen wenste de agent ons nog een fijne avond toe en konden we onze weg vervolgen.
Klik om te vergroten...
Moest hier erg om lachen! Vraag me dan wel meteen af waarom jullie oliebollen gehaald hadden terwijl jullie aan het snuiven waren?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Oliebollen zijn altijd lekker, toch? :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...4546474849
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."