Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
188 weergaven
18-5-2026
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik heb wel eens een pizza in de oven gelegt, een klein beetje aan laten branden, en daarna terug gelegt om te kijken wat er gebeurde
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:
Die is echt.. echt naar.. Ik heb echt medelijden met zoiets :(. Waar/wat is de paradiso?
Klik om te vergroten...
http://www.paradiso.nl/index2.php

OMG je bent echt wereldvreemd als je niet weet wat de Paradiso is.
Klik om te vergroten...

Je bent gezegend als je niet weet wat de Paradiso is.
A
AmaranthLid
01-01-2024, 00:00
#3
BlackRobBlunt zei:
Drientje zei:
Angramar Temenos zei:
Die is echt.. echt naar.. Ik heb echt medelijden met zoiets :(. Waar/wat is de paradiso?
Klik om te vergroten...
http://www.paradiso.nl/index2.php

OMG je bent echt wereldvreemd als je niet weet wat de Paradiso is.
Klik om te vergroten...

Je bent gezegend als je niet weet wat de Paradiso is.
Klik om te vergroten...
Gezegend doch wereldvreemd.
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#4
J0rrit zei:
henkie84 zei:
Het lijkt me heel sterk dat je 20 ml lsd op had....
Klik om te vergroten...

Volgens mij bedoelt die ook ghb met zon flugelflesje, slechte ghb wel te verstaan want van 20 ml in 1 keer :openmouth:
Klik om te vergroten...

nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#5
J89 zei:
het is niet echt een blunder maar wel een grappig verhaal

afgelopen zomer was ik met een groep vrienden naar awakenings festival
en het was 1 van me leipste drugs weekenden ooit geworden
eindstand, kzat met 1 maat thuis achter me pc.

nou die dag + nacht + dag, had ik 5 pillen, 1 gram coke, halve gram speed, 3 flugels ghb weggewerkt + 4 gram hasj opgerookt :openmouth:
dus ik zat daar met die vriend
en je kent wel als je veel drugs hebt gebruikt, dat je steeds vergeet waar je over praat
en wij hadden dit dus echt extreem erg
we waren over iets aan het praten (geen idee wat)
dus toen vergaten we waar het over hadden
vervolgens gingen we verder praten over dat we steeds vergeten waar we het over hadden
totdat we vergaten dat we het daarover hadden, dus begonnen we weer te praten over dat we steeds vergaten waar we het over hadden, zonder dat we wisten dat we het daarvoor daar ook over hadden maar dat we het vergeten waren. vervolgens vergaten we het weer
en zo ging het nog eens 2 x opnieuw, totdat we maar tot de conclusie kwamen dat we maar beter niet meer konden praten want het schoot toch niet op.
vervolgens vergaten we dat we die conlcusie hadden gemaakt
begonnen we weer te praten, om, jaja.. weer te vergeten waar we het over hadden :tearsofjoy:
op begevemoment viel het gesprek stil, en hoorde we allebei kikkers kwaken (wtf, nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam, echt raar aangezien we het allebei hoorde)
maarja dat was het :grin:
Klik om te vergroten...

Ik heb een keer precies hetzelfde gehad met een vriend, dit soort dingen gebeuren als ik xtc heb gehad en een paar uur later ga blowen. (Wat ik nu dus niet meer doe, want het is super irritant om zo verward te zijn.)
We hadden het ook heel erg, steeds vergat ik dat het gebeurde en dan probeer je over iets te praten, en halverwege de zin weet je niet meer wat je wilde zeggen, en dan besef je weer dat dit al een kwartier zo gaat, etc. Het werd echt heel irritant. We zaten toen ook buiten, voor een winkel, en we hadden zoiets van: Ik ken deze winkel.. waar ken ik dit van..
Kwam ik er een paar weken later langs: was het de h&m.

Dat is gewoon niet goed meer.
Verder was het wel een hele leuke nacht. :) :xtc: :sunglasses:
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#6
*.exe zei:
"nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon."


de vraag is dan natuurlijk: waar woon je?
Klik om te vergroten...

west-vlaanderen belgië
k
kiekertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Quote van ander forum :) Van een tijdje geleden
Ik had afgelopen zaterdag nog iets leuks. Pil thuis gedropt voor het uitgaan, was al lekker ingeslagen enzo en voelde me prima. Toen we naar buiten liepen om uit te gaan vroeg een maat 'gaat ie lekker jonge'. Ik ging heerlijk, dus ik zei prima...

Gevolgd door een ineens opkomende kots _O- Mensen konden nog net opzij springen buiten, het spoot echt naar buiten _O- Terwijl ik dus echt NIETS voelde aankomen.

Er zat ook niets op mijn broek of schoenen, terwijl ik die normaal altijd onder kots :')
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:

Ik dropte sinds lange tijd een hele pil dus, normaal werk ik altijd met halfjes.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#8
bigles zei:
nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon.
Klik om te vergroten...
Als je het verschil tussen GHB en LSD niet merkt kun je misschien maar beter helemaal geen drugs meer gebruiken.
D
Dimension4Lid
01-01-2024, 00:00
#9
ExceptionalInsight zei:
bigles zei:
nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon.
Klik om te vergroten...
Als je het verschil tussen GHB en LSD niet merkt kun je misschien maar beter helemaal geen drugs meer gebruiken.
Klik om te vergroten...

idd :tearsofjoy:
b
biglesLid
01-01-2024, 00:00
#10
ExceptionalInsight zei:
bigles zei:
nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon.
Klik om te vergroten...
Als je het verschil tussen GHB en LSD niet merkt kun je misschien maar beter helemaal geen drugs meer gebruiken.
Klik om te vergroten...

hoe ken ik nou het verschil merke als ik nog nooit ghb gedaan heb en me 1ste keer lsd was ./golfclap - facepalm
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
bigles zei:
hoe ken ik nou het verschil merke als ik nog nooit ghb gedaan heb en me 1ste keer lsd was ./golfclap - facepalm
Klik om te vergroten...
Wat the fuck is dat?
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
bigles zei:
hoe ken ik nou het verschil merke als ik nog nooit ghb gedaan heb en me 1ste keer lsd was ./golfclap - facepalm
Klik om te vergroten...
Moet ik mezelf nu gaan quoten? Nee toch?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
OMG!!
Ik rol bijna van mijn stoel!
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hahahahahaaaa!!! :tearsofjoy:
f
frietenLid
01-01-2024, 00:00
#15
bigles zei:
ExceptionalInsight zei:
bigles zei:
nou ik heb er niet echt veel ervaring mee met vloeibare lsd, dat was wat ze mij vertelde zeg maar, ik weet niet of het GHB want dat wordt voor zover ik weet niet gebruikt waar ik woon.
Klik om te vergroten...
Als je het verschil tussen GHB en LSD niet merkt kun je misschien maar beter helemaal geen drugs meer gebruiken.
Klik om te vergroten...

hoe ken ik nou het verschil merke als ik nog nooit ghb gedaan heb en me 1ste keer lsd was ./golfclap - facepalm
Klik om te vergroten...
idioot.
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#16
We lagen allemaal in het park en toen kwam er politie aan. We hadden hm net uitgedrukt toen de politie zei: "het is wel lekker weer hè? Ook lekker weer voor degene met hooikoorts"
"jaaa" zeiden we, en we keken elkaar al wat lachend aan.
"we zien al wat rode oogjes" was het antwoord van de politie en ze fietsen weer verder terwijl wij niet meer bij kwamen van het lachen.
w
waveLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik ging, ik denk alweer meer dan een jaar terug, een keer hawaiiaanse paddestoelen eten met een vriend in het Julianapark in Utrecht. Niet echt de mooiste locatie maar we hadden geen zin om ver te reizen, en we waren met de fiets en ze hebben daar tenminste nog hertjes en dat soort dingen. We hadden tot dan toe alleen met mexicaanse getript. We hadden grote verwachtingen, want we hadden leuke dingen over hawaiiaanse gehoord!

Maar er gebeurde niks. Een hele lange tijd gebeurde er niks. Het werd zelfs zo gek dat we besloten naar het centrum te gaan om maar een beetje rond te hangen om er nog maar een leuke dag van te maken. Twee uur rondgehangen, en er gebeurde nog steeds niks. We besloten maar wat te gaan blowen, kijken of dat zou helpen. We werden alleen maar heel erg stoned, daardoor kregen we natuurlijk honger dus we besloten naar de v&d te gaan om een broodje te eten.

En BOEM. Midden in de v&d. Heftigste trip ooit.

Het rare was, het voelde niet echt als paddestoelen normaal bij ons voelden. We zaten daar in het restaurant aan een tafel. We zaten in een soort bel die onze wereld vormde. Vriend was bezig met zijn ademhaling en zijn lichaam die de tafel aanraakte. Ik werd gek van een Japanse vrouw achter me die in het Japans en vooral supersnel tegen haar gezelschap zat te praten. In mijn hoofd hoorde ik iets als : tjaawowowkawoooorowokakaowo. En het hield niet op.
Toen gingen we door het winkelcentrum lopen. Vriend had een soort van tunnelvisies en het idee dat hij zijn benen steeds achter liet, of dat zijn hoofd veel verder was dan zijn lichaam etc.
Ik liep er naast en was vooral bezig met het kijken of ik niet iemand tegen zou komen die ik ken en maar beter niet tegen komen (maar ik was niet in paniek, gelukkig, gewoon 'waakzaam')
We belanden in de albert heijn, waar een kok vlees aan het bakken was zodat hij die kon uitdelen ter promotie. Hij vroeg of we een stukje wilden. Die vriend van mij leek dat wel wat, dus moest ik er ook maar aan geloven..
Die kok was normaal waarschijnlijk erg lang en hij had een hele lange koksmuts op, maar in mijn beleving was hij zo'n 3 meter lang en keek hij heel blij naar me. Ik dacht even dat ik in een tv-show over eten zat met een 3 meter lange enthousiaste kok.
Daarna hebben we nog gratis gegamed in de mediamarkt.
Al met al niet een blunder maar wel vreemd, en ik ben vooral blij dat ik niet iemand was tegengekomen, aangezien ik best wel wat mensen daar makkelijk tegen zou kunnen komen.

Oja en nog een met xtc:
Zelfde vriend als van verhaal 1 en ik gingen uit in Amsterdam. We gingen naar de trut, zo'n homo gebeuren waar vooral veel gezopen wordt. Ik ben niet lesbisch maar ik ging er toch naar binnen, ook al stond er heel groot op de muur: Laat je heterovrienden thuis! We gingen al vroeg weg want we gingen iets anders doen ofzo. Bij die plek is er altijd een wachtrij: als er mensen naar buiten gaan, mogen de mensen in de rij naar binnen.
We deden vooral eigenlijk heel raar.
Binnen zagen we iemand die we herkenden van een site op internet en we riepen iets te hard: HIJ LIJKT OP EEN HERTJE! KIJK! Maar hij leek in het echt opeens ook op een hert:confused:.
Daarna gingen we dus weg, en er mochten dus 2 andere mensen naar binnen.
Toen zeiden we:
OHH! We doen jullie echt een GUNST! En we waren heel trots dat we zoiets aardigs deden: zo vroeg alweer weggaan enzo, ruimte maken voor anderen..
Toen liepen we dus zo door die mensen heen, heel blij voor die mensen.. Maar toen aan het eind van de straat bedachten we dat we verkeerd liepen, dus moesten we erweer doorheen om naar de andere kant van de straat te lopen..
Die vriend had een enorme lachkick, ik had geen idee waarom, ik heb hem nooit meer zo horen lachen. En hij liep dus veel te hard lachend door die mensen heen terwijl ik er met mijn pillenkop achteraan liep: watiser?-watiser?-watiser?.

Ik denk echt dat we overkwamen als een stel freaks, tussen al die mensen die alleen maar voor het bier kwamen :(.
Normaal doen we eigenlijk best normaal op drugs.
P
PositiveCreepLid
01-01-2024, 00:00
#18
Hmm, ik heb niet echt heel veel geblunderd. Wel onlangs een kleintje na een goa feestje in Ruigoord.

Heel slim, om 6 uur 's ochtends nog LSD nemen. Even vergeten dat ik bijtijds naar huis zou gaan. Onderweg wat dex meegekregen om toch te proberen een beetje helder over te komen als ik thuis was. De reis an sich was al erg interesant, weet er ondertussen helaas de details niet meer van. Eenmaal thuis aangekomen (In de straat in ieder geval) opmerken dat de scooter van mijn oom voor de deur staat, en er dus sowieso iemand nog thuis is. (Na even de hoop te hebben gehad dat mn moeder in ieder geval weg zou zijn).

Binnen, aan de koffie en een broodje. Paar opmerkingen dat ik toch wel wat wazig was. De trip was ook gelukkig ondertussen wel nagenoeg over, zag nog wat milde visuals. Maar is toch een vreemde gewaarwording, nog visuals zien terwijl je op de bank zit, met je moeder en oom.

Achteraf denk ik dat haar wel iets opgevallen is, mede omdat ze onlangs vrij direct vroeg of ik drugs gebruikte. Maargoed, dat was wel een les, niet te laat nog trippen. Niet verstandig :tongueout:

En ja, I know, niet echt een heel indrukwekkende blunder, maar maakte op mij toch best wel indruk.
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Oh gadver moet er niet aan denken, heb nog nooit zoiets ranzigs gezien :openmouth:
Plus heb nog ff lekker in het zonnetje kunnen liggen :P
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#20
inderdaad, daar bestaat namelijk de zoekfunctie voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."