Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leven."
"gNuxx zei: ALS je eerst je XTC neemt, en het is je eerste keer, ga je echt wel goed Love gevoel gegarandeert. peace Klik om te vergroten... nou je gaat wel hard hoor, ik heb 3 uur onder een boom gelegen naar blaadjes lopen kijken nadat ik 1 xtc pil en anderhalf portie paddo's op had. kon niet meer lopen of praten, alleen maar kijken hoe de bladeren van de boom bewogen als een levend wezen.. niet onderschatten"
"1. Welk van de volgende tripmiddelen heeft voor een flashback gezorgd? A. LSD B. Paddo’s C. Peyote D. Cannabis 2. Wat is volgens jou de oorzaak van een flashback? A. Eerder gebruik van een tripmiddel. B. Mogelijke psychose. C. Overgevoeligheid voor prikkels. 3. Hoe heb je de flashback waargenomen? A. Visueel (zien) B. Auditief (horen) C. Sensitief (voelen) D. Reuk E. Irrationele gedachten F. Andere smaakervaring 4. Hoe heb je de flashback ervaren? A. Beangstigend B. Fijn C. Vreemd D. Verdrietig E. Iets anders, namelijk 5. Is de flashback een reden geweest om niet meer te gebruiken? A. Ja B. Nee 6. Is de flashback een reden geweest om weer te gebruiken? A. Ja B. Nee 7. Hoe vaak heb je al een flashback gehad per jaar? 5 keer gehad in een korte periode van 3 maanden, maar daarna nooit meer last gehad sinds een trip erna. 8. Hoe vaak per jaar gebruik je een tripmiddel? tussen 8 en 30 keer Klik om te vergroten..."
"een half portie lijkt me geen probleem om te gaan trippen, het is overigens wel een grote groep, mischien moeten jullie het uitdunnen tot in totaal 4 man, want als je met zo'n grote groep bent word het gegarandeerd chaos want iedereen houd rekening met elkaar. en dat kan best onprettig en druk aanvoelen. tevens lijkt het me niet zo slim om met hengels te gaan kloten onder je eerste trip (of uberhaupt trippend) maar je zal het vast wel naar je zin hebben in een bos"
"2c-e is wel een van de heftigere varianten in de 2c familie, dat je dat weet je zou beter met b kunnen beginnen.."
"Angramar Temenos zei: Amaranth zei: Dat is Ruigoord, lijkt me ook totaal de verkeerde setting voor een eerste trip en dat was ik dan ook niet van plan. Klik om te vergroten... Het is de meest perfecte setting die je kan dromen. Klik om te vergroten... voor jou mischien, denk dat het voor de meeste beginnende trippers een informatie overload word. je eerste tripje kun je het best thuis aftasten."
"dit lijkt me nou echt meuk, kruiden opsnuiven"
"Extisi zei: Wat is DMT? *voelt zich wel dom* Klik om te vergroten... zoekfunctie ftw"
"paddo's en lsd hebben een kruistolerantie van een week als ik het goed herinner. alsje het na die week doet moet het gewoon hetzelfde effect geven en omdat je met lsd kennis heb gemaakt wil niet zeggen dat de werking van paddo's minder wordt hoor."
"benzo's in combinatie met ghb is heel erg onverstandig, vooral in de mate waarin jij ghb doet. gelukkig zijn het geen hoge doseringen diazepam."