Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Zelfs tegenover de meest dominante figuren hou ik dan niet mijn mond als hij/zij iets wil zeggen, en ik nog niet klaar ben met mijn verhaal. Klik om te vergroten... haha herkenbaar prachtig is dat"
"Als ik speed gebruik drink ik juist geen alcohol. Waarom alcohol, speed is veel boeiender. Klik om te vergroten... ik word bijv. snel lam van alcohol. maar in combinatie met speed blijf ik heel energiek en scherp en zin om vanalles te doen. terwijl je van de alcohol ondertussen nog steeds lekker losjes en beheersbaar wazig word ik vind het een chille combo"
"Ik heb tot nu toe zo'n 6x XTC, 10x coke en 1x speed gedaan. Coke is natuurlijk het geweldigste gevoel ter wereld, Klik om te vergroten... blijkbaar is speed gewoon niks voor jouw, iedereen gaat op zijn eigen manier om met het effect van drugs. jij zegt bijvoorbeeld dat je coke het geweldigste gevoel van de wereld vind. ik vind dat dus juist 1 van de saaiste drugs die er is.. maar misschien moet je niet te gehaast oordelen aangezien je het nog maar 1 x gebruikt hebt. sommige drugs moet je ook leren waarderen"
"en out gaan gebeurt gegarandeerd als je te snel bijneemt of teveel neemt daar is geen ontkomen aan"
"kwezel zei: elke dag gebruiken is altijd slecht. of het nu ghb, weed of pep is. onverstandig, mede ook doordat je hele leven ernaar gevormd wordt. Klik om te vergroten... precies"
"anon22 zei: sommige zijn nou eenmaal eerder verslaafd als andere, ik ben 1 keer behoorlijk verslaafd geweest na een aantal maanden elke dag te gebruiken. sinds dat eenmaal is gebeurt krijg ik al afkickverschijnselen na 1 weekendje gebruiken. vrijdag avond , zaterdag en zaterdag avond, en ik moet zondag zoiezo al afbouwen met G in combinatie met benzo's. en slapen zit er ook niet in voor 2 dagen. dit is pas sinds ik een x de verslaving heb gehad. heel vaag. vooral het niet in slaap kunnen komen zondag en vaak maandag nog na 2 avondjes G is zwaar klote Klik om te vergroten... ik had precies hetzelfde heb een x een maand dagelijks gebruikt. toen daarmee gekapt, maar vervolgens als ik maar 3gtjes op een avond dropte sliep ik de hele nacht al niet meer, en als ik een weekendje gebruikte, gelijk zweethanden etc.. terwijl ik voor die maand, daar helemaal geen last van had. maar ik heb het nu niet meer. ik heb op een gegeven moment een maand helemaal niet gebruikt. en nu kan ik gewoon de hele dag en avond g droppen en savonds gewoon lekker slapen. ook kan ik het hele weekend gebruiken zonder daarna ook maar ergens last van te hebben"
"gelukkig voor jouww verveel ik me"
"1. Gebruik jij GHB? ja 2. Hoe vaak en Wanneer gebruik jij GHB? alleen in het weekend, en dan eigenlijk het hele weekend door 3. Heb je het gevoel dat je verslaafd bent? ja, maar niet op een manier dat het problemen oplevert of echt veel invloed heeft op mijn leven het is dus een verslaving, die ik niet erg vind 4. Welke reden geef jij aan je gebruik? tja, ik vind het chill, kan er lekker bij relaxten en sex, andere drugs, eten, word er lekkerder van 5. Wat doet GHB met jou? Welk gevoel wekt het op? chillheid, fijn warm gevoel door mijn lichaam, beetje euforie kan meer van muziek genieten. 6. Waarom gebruik je GHB en geen alcohol of een andere drugs? uhm, ik gebruik wel andere drugs 7. Heb je het gevoel het vaker te willen gaan gebruiken? ja 8. Heb je wel eens problemen gehad met je drugsgebruik? jup, gelukkig ligt dat achter me 9. Heb je vaker andere soorten drugs gebruikt of welke andere soorten drugs gebruik je? ja, zie mijn ondertekstje:P maar in het weekend doe ik af en toe coke en xtc/mdma erbij en hasj 10. Wat vind je er zelf van dat je GHB gebruikt? niet erg, zolang het geen grote invloed heeft op mijn leven 11. Zou je het anders willen? vind het wel goed zo 12. Zou je nog verder willen experimenteren? alleen lsd wil ik nog eens proberen voor de rest niks 13. Denk je dat je er verslaafd aan kunt raken? aan ghb in het algemeen? ja zeker, en hard ook dats overigens geen mening maar een feit:P 14. Ben je wel eens verslaafd geweest en waaraan? wiet en ghb 15. Denk je als je verslaafd bent dat je zelf zou kunnen stoppen? ja, is met allebei me verslavingen gelukt dusja.. ofja nouja ik blow en gebruik nog wel ghb, maar was eerst een hele lange periode gestopt (na standaard dagelijks gebruik) en ben toen in alleen de weekenden gaan blowen en gebruiken en nu is het allemaal prima 16. Heb je wel eens problemen gehad dóór je drugsgebruik? ja 17. Heb je wel eens contact gehad met deskundigen over drugsgebruik? ja 18. Denk je dat je zelf genoeg weet over drugsgebruik? ja 19. Is er voldoende informatie beschikbaar over drugs en in het bijzonder GHB? ja 20. Wat zouden deskundigen kunnen doen om drugsgebruik veiliger te maken? geen idee, niet erg veel denk ik, de verantwoordelijkheid ligt toch echt bij de gebruiker zelf 21. Is het handig om gebruik te maken van deze site zodat je ervaringen en vragen kunt delen? jup 22. Zijn er mensen of instanties waar je ook over je ervaringen kunt praten desnoods anoniem? geen idee"
"diazepam, temazepam, oxazepam kun je gebruiken om af te kicken het neemt de afkickverschijnselen voor het grootste deel weg en je kunt gewoon slapen."
"haha, als ik flink aan de pep zit lul ik mensen de oren van de kop af alleen lang naar andere mensen luisteren kan me dan weer behoorlijk irriteren dan wil ik er de hele tijd door heen praten en zelf het gesprek leiden als nuchter iemand lijkt het me best irritant om met mij een serieus gesprek te voeren als ik veel pep op heb"