Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Wss heeftie gwn 10%-20% kwaliteit... niet raar dat je dan een gram wegsnift"
"Hagelkaas zei: Ik ga niet zeggen dat 15 een goede leeftijd is om voor het eerst XTC te doen (integendeel zelfs), maar waar ik me wel een beetje aan erger is dat iedereen steeds maar '2.5 PIL? WTF ZO VEEL!!!!' roept. Je weet helemaal niet hoe veel er in zijn snoepies zat, ik had vrijdag ook maar 40mg per pil. Overigens is dat dan wel weer een teken van onwetendheid, ALTIJD je pillen testen voor je gaat slikken, of je nou 14 of 30 bent Anyway, probeer er minstens het komende half jaar af te blijven (dat is lastig, ik weet het) en wacht met vaker gebruiken tot je wat ouder bent. Mijn 1e keer was afgelopen december en ik voel me eigenlijk ook vrij schuldig dat ik op mijn 17e nu al 4 keer E heb gebruikt. Het is uiteindelijk gewoon troep, hoe leuk het ook is. En ik heb na de eerste keer mezelf voorgenomen om het maar 4x per jaar te doen, en voila, in de laatste 2 maanden 4 keer getript. Succes! Klik om te vergroten... Als je E normaal gebruikt is het geen troep hoor Alcohol is troep."
"Re: GHB in drankje??? Je hebt teveel gedronken Van veel (sterke) drank word ik ook altijd draaierig in me kop maar dat vind ik dan altijd wel lache"
"hallo "onlymespeedfreak""
"Stop alsjeblieft met drugs want je weet er helemaal niks vanaf en je snapt totaal niet waar je mee bezig bent Je onderschrift alleen al Briljant : Angel Dust = yaba? pls man Explosion = vloeibare mDMA? HAHAHAHA aub neem nog een lekkere lijn speed zou ik zeggen. ook echt "bijna alles behalve LSD" haha wat denk jij echt"
"Heb exact hetzelfde, mn neus zit helemaal vol en mn ogen zijn rood en droog. Maar kijk eens op de sita van de FDA (d8 ik) daar staan deze dingen als bijwerkingen beschreven bij "xyrem" (naam van GHB als slaapmiddel)."
"mhh als ik savonds heb gebruikt en ook om te slapen bijv heb ik gewoon sochtends last van droge ogen... in de middag ergens houdt het wel op volgens mij. En een ongelovelijke verkoudheid, overigens heb ik het met GHB en niet met GBL andere kant ben ik er ook wel blij mee, houd je idd van die verslaving af"
"haal wat pep? dan ben je iig scherp als je de luier moet verschonen."
"onlymespeedfraek zei: CHIASME zei: Stop alsjeblieft met drugs want je weet er helemaal niks vanaf en je snapt totaal niet waar je mee bezig bent Je onderschrift alleen al Briljant : Angel Dust = yaba? pls man Explosion = vloeibare mDMA? HAHAHAHA aub neem nog een lekkere lijn speed zou ik zeggen. ook echt "bijna alles behalve LSD" haha wat denk jij echt Klik om te vergroten... ten eerste weet ik meer van drugs dan jou! dat is een ding dat zeker is! tot mijn spijt! bij jou denk je het te weten en ben je er trots op! stoer hoor! not! en als het dan klopt oke maar klopt niks van wat je zegt! jaba=cristal meth en jaba=in pil of dacht misschien ook nog poeier vorm! en cristal meth is rookbaare speed of kan soms ook door snuifbaare speed zitten! de cristal meth is in amerika helemaal in! en de jaba is in thailand helemaal in! en daarbij is het dan ook allebij in nederland verkrijgbaar! en angels dust=ook wel PCP en daar ga je dus van trippen! PCP kun je roken of snuiven! vraag niet om zielige domme opmerkingen of om gekleineerende opmerkingen! dit is een roep om hulp! en van de standaard drugs zeg maar bedoelde ik dat ik bijna alles ophad behalve LSD! en daarbij explosion ja das vloeibaare MDMA en die heb je in 2 verschillen een is rood en dus echt alleen vloeibaare MDMA en de andere is blauw en daar zitten 3 verschillende dingen in waaronder MDMA/LSD/en dacht ook nog heroine! dus ja ook daar zit verschil in! beetje kenner weet dat maar ja daar val jij dus blijkbaar niet onder das wel duidelijk! dus praat pas als je het weet anders zet je je zelf ook zo onnozel voor lul! want ik lach je uit! Klik om te vergroten... Kankermongool lees nou wat je zelf zegt dan. Van die kankerito's als jou verneuken het beeld dat drugs al hebben nog erger. Wat intresseert het mij nou of je PCP kan roken of snuiven, PCP is geen Crystal meth en dat beweer je wel in je onderschrift, ook is MDMA geen explosion en in Explosion zit al helemaal geen LSD/heroine en AL HELEMAAL NIET de combinatie."
"Angramar Temenos zei: Speed maken? Hard op de gaspedaal trappen. Klik om te vergroten... hehe. ik moest lachen :P"