#1
Niet?Drientje zei:speed is geen pep
Niet?Drientje zei:speed is geen pep
Hahahaha, u got me!!! Speed is geen coke natuurlijk, dûh.ExceptionalInsight zei:Niet?Drientje zei:speed is geen pep
underworld zei:ik had eergister trippend op 2ct7 ook een mooie, ik zit om 4 uur snachts op een bankje in een park, waar ik lachgasbalonnen aan het slurpen ben, na een tijdje merk ik op dat me vingers vast zitten gevroren aan mijn cracken, maar ik dacht dat de cracken toen niet meer koud was, dus zette ik hem maar tegen mijn tong om te testen of hij nog koud was(STOM!) heb toen 10 minuten helemaal trippend met die cracken vastgevroren aan me tong op een bankje in een verlaten park gezeten.
ik moet wel echt wasted zijn geweest om zo'n aktie te doen haha![]()

Vol angst keek ik welke malloot er zomaar binnen kwam zetten. Was het een collega van mijn afdeling. Hij keek me eerst heel raar aan en zei vervolgens "Ja je moet natuurlijk wel de deur op slot draaien als je op de plee zit." en liep vervolgens naar de andere plee. Vervolgens heb ik volgens mij 1 minuut op adem zitten komen op de plee met me hart in me keel. Een voordeel was wel dat dat 2de puntje niet meer nodig was omdat ik echt weer zo wakker was als een aap
) ik de telefoon maar weer op te hangen omdat ik toch geen een nuttig woord uit kon brengen. Vervolgens haalde iemand me over om toch even terug te bellen om te zeggen dat ik nog steeds wakker was na het stappen en dat ik hem 's avonds wel terug zou bellen. Dus ik bellen en me verhaaltje verteld, begint die zeik straal alsnog... "Ja maar ik heb maar een klein vraagje, bla bla bla computer bla bla hoe doe ik dat?" Dus ik tegen hem verteld dat ik op het moment echt helemaal niks van computers meer snapte. (Terwijl ik normaal echt alles uit me hoofd kan uitleggen :P ) "ow" "- fijne dag nog" "- ja jij ook" 
Mirrorball zei:Inderdaad zeg. Accidents happen! Leuke vrienden heb jeJ0rrit zei:Dopejoo zei:ik snapte ze volledig, kreeg de laatste 5 hijsjes, was tog nog stoned geworden.![]()
Dat snap ik dus niet, het was een ongeluk en dat kan nou eenmaal gebeuren....


Zazuu. zei:kzou het niet echt kicke vinde heur.
als je 7,50 wiet hebt en 2/3 wordt er van weggeblazen.
Kleine les dat je dus beter op moeten letten als je draait, zo zou ik het zien.
't Is geen speelgoed.![]()
Zazuu. zei:kzou het niet echt kicke vinde heur.
als je 7,50 wiet hebt en 2/3 wordt er van weggeblazen.
Kleine les dat je dus beter op moeten letten als je draait, zo zou ik het zien.
't Is geen speelgoed.![]()

dit zijn die gevaarlijke gedachten. als je drugs belangrijker maakt dan dat t is.Zazuu. zei:kzou het niet echt kicke vinde heur.
als je 7,50 wiet hebt en 2/3 wordt er van weggeblazen.
Kleine les dat je dus beter op moeten letten als je draait, zo zou ik het zien.
't Is geen speelgoed.![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."