Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
191 weergaven
18-5-2026
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
speed is geen pep
Klik om te vergroten...
Niet?
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
ExceptionalInsight zei:
Drientje zei:
speed is geen pep
Klik om te vergroten...
Niet?
Klik om te vergroten...
Hahahaha, u got me!!! Speed is geen coke natuurlijk, dûh. :grin: :grin: :grin:
h
honingolieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Mooie Freudiaanse verspreking.. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Pfff, er schijt ook lama zeg.

Je kent me niet en weet niet wat ik gebruik en wanneer dus hou je mond.
M
MilosLid
01-01-2024, 00:00
#5
haha, kheb tranen in mn ogen van het lachen :grin: :grin:
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
op een feest een keer mijn zakje met 15 pillen laten vallen...toen er nog maar 1 iemand voor me stond voordat we de beveiliging doorgingen bij de ingang...gellukig zag de beveiliging het niet...andere feestgangers wel :P
H
HoldenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik stond strak en het feestje was gedaan; iedereen ging naar huis en slapen. Thuis aangekomen voelde ik me nog veel te geweldig om dat stomme bed in te kruipen; ik moest en zou iemand zien om mee te lullen. Wegens gebrek aan vervoer heb ik 8 kilometer gelopen naar een vriend die alleen thuis was en nog wakker. Die 8 kilometer vlogen voorbij; de terugweg om negen uur smorgens was dan weer minder..
b
brechtieLid
01-01-2024, 00:00
#8
underworld zei:
ik had eergister trippend op 2ct7 ook een mooie, ik zit om 4 uur snachts op een bankje in een park, waar ik lachgasbalonnen aan het slurpen ben, na een tijdje merk ik op dat me vingers vast zitten gevroren aan mijn cracken, maar ik dacht dat de cracken toen niet meer koud was, dus zette ik hem maar tegen mijn tong om te testen of hij nog koud was(STOM!) heb toen 10 minuten helemaal trippend met die cracken vastgevroren aan me tong op een bankje in een verlaten park gezeten.
ik moet wel echt wasted zijn geweest om zo'n aktie te doen haha :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

hilarisch :tearsofjoy:
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#9
In mijn studententijd eens een heavy nacht doorgezakt met vrienden op mijn kamer met veel bier en nog veel meer hash. Toen ik ergens diep in de nacht naar bed ging lag mijn kamer nog bezaaid met lege flessen bier, übervolle asbakken, as op de grond e.d. Het was net een ranzige kroeg of junkenkit, maar ik was te stoned en te lui om het op te ruimen.

De dag erop, ergens om een uur of 12.00 gaat de deurbel. Ik strompel mijn bed uit, mijn haren nog in een complete ragebol en loop naar de intercom. Toen ik op het knopje drukte hoorde ik: "Met pa". Shit, die was nog nooit zomaar langsgekomen, maar was kennelijk voor zijn werk in de buurt, dus had gedacht: ik wip eens even spontaan langs.

Het was maar 2 trappen naar boven en ik was nog groggy/stronken en had geen tijd meer om iets op te ruimen. Mijn vader kwam binnen, keek om zich heen, maar zei niets. Ook niet dat ik er als een zombie uitzag in mijn kamerjas.

Ik heb snel koffie gezet en toen ik die wilde inschenken zag ik echt midden op de tafel waaraan hij was gaan zitten een grote plak hash van zo'n 30 gram liggen met een puurpijpje ernaast. Ik zakte echt door de grond, want hij wist niet eens dat ik blowde. Hij moet het gezien hebben, maar zei helemaal niets. Ik heb toen snel een lp-hoes gepakt en die er achteloos overheen gegooid. Ik heb me nog nooit zo ongemakkelijk gevoeld als toen. Verwachtte dat hij ieder moment zou kunnen gaan preken, want hij was fel anti-drugs en blowen stond voor hem al gelijk aan het shotten van heroïne.

Mijn vader heeft er nooit met een woord over gesproken, maar is ook nooit meer spontaan op bezoek gekomen....het enige dat hij zei toen hij wegging, was: "ik zal voortaan even bellen van tevoren" :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
@vode: hahaha, daarom woog ik nooit af maar keek in altijd hoeveel het was, maar goed dat was dan meestal alsnog teveel :mrgreen:

OT: Vroegah toen ik dagelijks speed snoof was ik heel druk met me werk, ik sliep hooguit 2 a 4 uur per nacht (en verder wel het hele weekend tussen het stappen door) en dat voor zo'n 10 weken of zo. Anyways, toen ik dus op me werk zat voelde ik me een beetje inkakken dus ik dacht. "Ik moet even naar de plee om nog maar is 2 mespunten me neus in te douwen." Zo doende liep ik naar de plee toe trok me broek omlaag ging op dat ding zetten, pak me zakje pep uit me portemonnee leg me portemonnee op me schoot en haal met me zakmes een lekkere punt uit me zakje. Snuif het op en ik zie ineens de deur klink omlaag gaan :openmouth: Echt binnen no-time had ik me zakmes onder me ene hand / arm tegen me been aan gedrukt en me zakje pep tussen me andere hand en been en natuurlijk nog me portemonnee op me schoot :mrgreen: Vol angst keek ik welke malloot er zomaar binnen kwam zetten. Was het een collega van mijn afdeling. Hij keek me eerst heel raar aan en zei vervolgens "Ja je moet natuurlijk wel de deur op slot draaien als je op de plee zit." en liep vervolgens naar de andere plee. Vervolgens heb ik volgens mij 1 minuut op adem zitten komen op de plee met me hart in me keel. Een voordeel was wel dat dat 2de puntje niet meer nodig was omdat ik echt weer zo wakker was als een aap :mrgreen:


En nog een keer toen ik op een meeting onder de LSD zat werd ik gebeld door de toen malige man van me moeder. Dus ik neem de telefoon op en vanaf het moment dat ik zijn stem hoorde schoot ik finaal in de lag en kon ik er niet meer uit komen, vervolgens besloot (na 30 seconden of een minuut of zo? Het leek vrij lang voor me gevoel :mrgreen: ) ik de telefoon maar weer op te hangen omdat ik toch geen een nuttig woord uit kon brengen. Vervolgens haalde iemand me over om toch even terug te bellen om te zeggen dat ik nog steeds wakker was na het stappen en dat ik hem 's avonds wel terug zou bellen. Dus ik bellen en me verhaaltje verteld, begint die zeik straal alsnog... "Ja maar ik heb maar een klein vraagje, bla bla bla computer bla bla hoe doe ik dat?" Dus ik tegen hem verteld dat ik op het moment echt helemaal niks van computers meer snapte. (Terwijl ik normaal echt alles uit me hoofd kan uitleggen :P ) "ow" "- fijne dag nog" "- ja jij ook" :mrgreen:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#11
Onder schooltijd liep ik de coffeeshop in, weekje later blijkt dat mijn afdelingsleider me zag en dus weet dat ik spijbelde+wiet rook...
D
De_willyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Toen ik een 17 was XTC gedaan op m'n eigen schoolfuif. Waren 3 blauwe lacoste pilletjes.
Ik en een paar vrienden zaten gewoon wat te babbelen aan een tafeltje met een paar biertjes erbij.
Ik weet niet of anderen hier ook het probleem hebben van niet stil te kunnen zitten op E maar ik zat me daar nu toch te wiebelen met dat barkrukje.

Opeens verlies ik mijn evenwicht op dat barkrukje en val ik achterover. Niks ernstigs op zich, ik spring onmiddelijk recht, draai me om en sta daar recht op al mn leerkrachten te kijken met een uber flipkop. Ogen opengesperd, pupillen zo groot als punaises en maar op die kauwgom knabbelen.

Op het moment zelf vond ik het nog wel grappig, maar toen mn klastitularis de week nadien contact opnam met mn ouders was het grappige er snel af.
Dit is ondertussen wel al een goede 6 jaar geleden.
P
Patrick a.k.a SpacefaceLid
01-01-2024, 00:00
#13
Pff vrijdag ook flink geblunderd ik liep om 8.30 nog te hallucineren terwijl ik over een half uur moest werken :openmouth:

Had maar een dagje vrij ingelast. Tip ga niet na een avond stappen om half drie 's nachts nog paddo's eten en wat lijnen coke wegwerken...
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mirrorball zei:
J0rrit zei:
Dopejoo zei:
ik snapte ze volledig, kreeg de laatste 5 hijsjes, was tog nog stoned geworden. :grin:
Klik om te vergroten...

Dat snap ik dus niet, het was een ongeluk en dat kan nou eenmaal gebeuren....
Klik om te vergroten...
Inderdaad zeg. Accidents happen! Leuke vrienden heb je
Klik om te vergroten...

idd ik heb n keer een hele joint weg late vliegen, gwoon een nieuwe gedraaid en gerookt :stoned:
Z
Zazuu.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
kzou het niet echt kicke vinde heur.

als je 7,50 wiet hebt en 2/3 wordt er van weggeblazen.
Kleine les dat je dus beter op moeten letten als je draait, zo zou ik het zien.

't Is geen speelgoed. :smoke:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zazuu. zei:
kzou het niet echt kicke vinde heur.

als je 7,50 wiet hebt en 2/3 wordt er van weggeblazen.
Kleine les dat je dus beter op moeten letten als je draait, zo zou ik het zien.

't Is geen speelgoed. :smoke:
Klik om te vergroten...

Zo hallo doe es normaal. Het is geen speelgoed... Pfff het is maar drugs hoor. Weg is weg en jammer is jammer.
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#17
Zazuu. zei:
kzou het niet echt kicke vinde heur.

als je 7,50 wiet hebt en 2/3 wordt er van weggeblazen.
Kleine les dat je dus beter op moeten letten als je draait, zo zou ik het zien.

't Is geen speelgoed. :smoke:
Klik om te vergroten...

Dat is precies wat het is, speelgoed..
S
SaroriLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klopt: drugs is leuk speelgoed om je verder niet druk om te maken. Bij mij is het ook weleens van de balkontafel afgewaaid... :P Shit happens.
Wie heeft zijn zonnebril niet eens verloren in het water? Of iets waardevols in de prullenbak gegooid? De winkel zit op de hoek hoor :)
Er zijn wel ergere dingen om je druk over te maken! :wave:
i
iraqioLid
01-01-2024, 00:00
#19
Zazuu. zei:
kzou het niet echt kicke vinde heur.

als je 7,50 wiet hebt en 2/3 wordt er van weggeblazen.
Kleine les dat je dus beter op moeten letten als je draait, zo zou ik het zien.

't Is geen speelgoed. :smoke:
Klik om te vergroten...
dit zijn die gevaarlijke gedachten. als je drugs belangrijker maakt dan dat t is.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#20
inderdaad, daar bestaat namelijk de zoekfunctie voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."