Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
197 weergaven
18-5-2026
k
knolselderijLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou niet egt mn ergste blunder maar wel irritant:

op trance energy kreeg ik n kusjes van n onbekend dame omdat ik dr n banaan had gegeven (heerlijk toch die mdma en spacende mensen, wil ik tegen dr praten , krijg ik mn kaken niet meer van elkaar
S
SeatbeltLid
01-01-2024, 00:00
#2
*little star* zei:
Geen blunder van mezelf, maar wel van iemand anders...... :grin:

Een avondje gezellig op het balkon onder het genot van een jointje. De eerste lekker lente dag is voorbij. Ik zie dat de vriend waar ik mee op het balkon zit hem goed heeft hangen. Er komt niets zinnigs meer uit en ik kan er alleen nog maar om lachen. Ik sta op en loop naar binnen om wat te drinken te pakken. Mijn vriend komt achter mij aan. Als ik me omdraai en hem aankijk zie ik dat hij lijkbleek is. Hij geeft aan dat hij even naar de wc gaat, omdat hij waarschijnlijk over moet geven. Hij is er heel relax onder en loopt rustig richting de wc. Ik denk nog als jij over moet geven dan ren je wel naar de wc maar jah. Ondertussen zit ik lekker op het balkon nog wat te drinken. Na een half uur vraag ik me af waarom ik nog steeds alleen op het balkon zit. Ik loop richting de wc en roep een paar keer, maar krijg geen gehoor. Deur zat niet op slot, dus ik doe de deur open. Ligt mijn vriend daar met zijn hoofd op de wasbak te slapen :tearsofjoy: Ik kwam niet meer bij van het lachen. Hij wordt wakker en kijkt mij met een wazig hoofd en een dikke rode streep (van de wasbak) op zijn voorhoofd aan. Ik heb de hele avond in een deuk gelegen!!!!
Klik om te vergroten...


Dat doet me denken aan die keer dat ik en een paar maten een wedstrijd hadden, wie het snelste een fles Goldstrike (50% ofzo) konden leegdrinken :tearsofjoy:
Was achteraf gezien niet zo'n geweldig plan, ben zeg maar met mn kop op de WC-pot geklapt, en liep de hele volgende dag met een rooie streep op mn hoofd :flushed:
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Op een groot feest uit een dixie lopen, de hele zaal door, terwijl er n sliert wc papier van een meter of 5 uit mn broek hangt.. Oeps..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
misanthrophy zei:
Op een groot feest uit een dixie lopen, de hele zaal door, terwijl er n sliert wc papier van een meter of 5 uit mn broek hangt.. Oeps..
Klik om te vergroten...
of voorover uit die dixie klatsen met je zatte bakkes...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#5
Thanks!! :grin: Gaat lukken!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik stond een keer buiten om 9 uur in de morgen op een afterparty. Komt er een brede gast aan lopen, boven aan de gracht. Oh wat zag hij er stoer uit. Hij wil de trap aflopen, om beneden naar binnen te komen. Hij verstapt zich, glijd naar beneden. Benden aangekomen ,staat hij op, kreunt en loopt, mank richting de deur. Had hij ook nog in zijn broek gezeken, whahahaha. Nu was hij niet meer zo stoer. :tearsofjoy:
B
BoredLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hm, dat moet toch wel op de mephedrone geweest zijn. Een aantal maandjes terug waren een vriend en zijn (soort van net nieuwe) vriendin hier om een lekker nachtje mephedrone te gebruiken. Op een gegeven moment werden we allemaal een beetje knuffelig en kropen we bij elkaar op de bank. Iedereen was constant aan het kreunen en op een gegeven moment was ik met mijn voet over de broek van mijn vriend aan het wrijven en ook over de bobbel in zijn kruis. Later heb ik ook nog de borsten van zijn nieuwe vriendin gemasseerd. De volgende ochtend had ik wel zoiets van damn, dat had ik beter niet kunnen doen :grin:
En die keer dat ik de febo binnenliep, begroet werd door de gast van de snackbar en als reactie daarop naar de prullenbak liep en die volkotste was ook een beetje verkloot. De man was overigens erg aardig en bood mij een paracetemol aan ^^ . En ik maar zeggen: "Nee ik heb niet teveel gedronken hoor, ik weet ook niet wat het is, gewoon niet lekker ofzo, nee echt niks gedronken ik snap er ook niks van" :grin:
A
AgustinLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb gelukkig weinig drugsblunders mee mogen maken, maar er is er wel één die me bij is gebeleven.

Ik rookte pas wiet en had er nog vrij weinig ervaring mee. Na een grote maaltijd ben ik met een vage kameraad naar een klein pittoresk coffeeshopje gegaan. Die gozer draait dus een pure joint van goede wiet en ik rook onderbewust bijna dat hele ding op en begin kort daarna een beetje vaag te worden... Ik was vrij ziek aan het worden en werd heel erg wazig. Op een gegeven moment sta ik op, kijk om me heen, en kots een drie gangen maaltijd uit.

Hier is een reconstructie: :kots:

Kerel van de coffeeshop knikkert me eruit en ik ben maar naar huis gegaan. Voelde me best verpauperd de rest van de dag. Ik heb wel goed geslapen die nacht.
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
Exceptional Insight zei:
Rabbithole zei:
Arthur King zei:
Ambitie?
Klik om te vergroten...

Nee, gewoon, omdat het kan.
Klik om te vergroten...
Nee. En nee. Om dezelfde reden dat vrouwen níet opscheppen dat hun wasmachine op 1000 graden kan wassen.
Klik om te vergroten...
meer drugs in the pocket dan je hebben kan?
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bored zei:
Hm, dat moet toch wel op de mephedrone geweest zijn. Een aantal maandjes terug waren een vriend en zijn (soort van net nieuwe) vriendin hier om een lekker nachtje mephedrone te gebruiken. Op een gegeven moment werden we allemaal een beetje knuffelig en kropen we bij elkaar op de bank. Iedereen was constant aan het kreunen en op een gegeven moment was ik met mijn voet over de broek van mijn vriend aan het wrijven en ook over de bobbel in zijn kruis. Later heb ik ook nog de borsten van zijn nieuwe vriendin gemasseerd. De volgende ochtend had ik wel zoiets van damn, dat had ik beter niet kunnen doen :grin:
Klik om te vergroten...

Dit is wel redelijk bizar ja :beer:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Vigilante zei:
Bored zei:
Hm, dat moet toch wel op de mephedrone geweest zijn. Een aantal maandjes terug waren een vriend en zijn (soort van net nieuwe) vriendin hier om een lekker nachtje mephedrone te gebruiken. Op een gegeven moment werden we allemaal een beetje knuffelig en kropen we bij elkaar op de bank. Iedereen was constant aan het kreunen en op een gegeven moment was ik met mijn voet over de broek van mijn vriend aan het wrijven en ook over de bobbel in zijn kruis. Later heb ik ook nog de borsten van zijn nieuwe vriendin gemasseerd. De volgende ochtend had ik wel zoiets van damn, dat had ik beter niet kunnen doen :grin:
Klik om te vergroten...

Dit is wel redelijk bizar ja :beer:
Klik om te vergroten...
Klinkt als een normale zaterdag avond hoor.


Was het maar waar... :grin:
m
maxpayneLid
01-01-2024, 00:00
#12
De meest rare dingen heb ik eigenlijk onder invloedt van drank gedaan.
Een keer met een groep van mijn klas uitgeweest waar die avond gewoon teveel was gebeurd:

* een meid van mijn klas die met 3 verschillende kerels had gezoend van mijn klas
* een andere jongen bierglazen stukgooien op de grond
* weer een andere jongen naast de wc kotsen tot het onder de deur door naar buiten liep
* een andere jongen was in een plas gevallen
* ik kreeg ruzie waardoor ik midden in de nacht besloot om niet meer bij die vriend te pitten maar naar m'n oma te gaan en daar te pitten.
* Ik over een reling heen kotsen tussen de dansende mensen in, waarna ik door de portier eruit werd gesmeten
* een andere jongen die nacht met de trein terug naar zijn plaats, in slaap gevallen waardoor hij zo'n 60 km te ver wakker werd
* een meid van mijn klas boos op ons omdat we allemaal zo dronken waren

en dat op 1 avond! Vergeet ik nooit weer die avond...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Sochtends in Groningen op het station vet dronken in een trein gaan zitten. Een vriend zat in zijn eentje een cabine verder. Natuurlijk stapte iedereen uit voordat de trein vertrok, maar de vriend in zijn eentje in de cabine was al in slaap gevallen. Mooi dat die even wakker werd in Amsterdam :grin: Een dag later kregen we een kaartje uit Amsterdam de bus!
t
taurusLid
01-01-2024, 00:00
#14
een jaar of 5,6 terug, goed weesten stappen met vrienden,
5xtc pilletjes op een nachtje met genoeg alcohol erbij.
tegen de ochtend ik schat 10u nog lekker licht in mijn hoofd en zo geil als boter
naar huis(aangezien ik geen 1night stand vond :) )
besloot ik thuis op mn kamer lekker te gaan r*kk*n voor een lekkere p*rn* film :grin:
komt moeder ineens kamer binne, ah je bent al thuis.....OEPS!!! :openmouth: :openmouth:
zal dit spijtig genoeg nooit vergeten :tearsofjoy: :tearsofjoy:
b
bitLid
01-01-2024, 00:00
#15
taurus zei:
besloot ik thuis op mn kamer lekker te gaan r*kk*n voor een lekkere p*rn* film :grin: komt moeder ineens kamer binne, ah je bent al thuis.....OEPS!!!
Klik om te vergroten...
Haha, priceless. Hoe voel je je dan? KUT voel je je dan!
V
VigilanteLid
01-01-2024, 00:00
#16
cropp zei:
gister lagen we halfnaakt op een chique hotelkamer een joint te roken, gaat ineens dat rookalarm af, snel de asbakken geleegt en mijn joint weggegooit, klopt er iemand op de deur, die vraagt: zijn jullie drugs aan het roken?, ik zeg doodleuk ``nee``, en die vrouw ``okee...`` en rent kijhard weg...

toen besloten we ook maar niet meer binnen te blowen...
Klik om te vergroten...

Rook in de badkamer, als je klaar bent, elke kraan (ook de douche) op fullpower en zo heet mogelijk met de deur dicht. Door alle stoom is de rooklucht binnen 5 min weg.
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#17
En dan in zo'n staat ook nog een fles rum proberen te halen thuis, dan zou ik ook wel schrikken als ouder zijnde :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wow, dan zal je wel erg strak gestaan hebben. :grin:

Kwam je nog een eindje met gebarentaal of was het een verloren zaak?

Olle
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Hahahaha, briljant.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Tja, net als wat honingolie zegt, speed is geen pep. De hoeveelheid die jullie naar binnen werkten deed ik vroeger (elke dag wel speed) wel een maand mee.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."