Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"J89 zei: de volgende dag toen we allebei kapotgaar waren lagen we beetje films te kijken en joints te roken en kwamen we op begevemoment op het onderwerp van wat de fak we gedaan hadden toen we eenmaal thuis waren gekomen. na een beetje dingen ophalen, begonnen we weer een beetje te beseffen en te herinneren wat we gedaan hadden. (6 u lang achter pc gezeten en alleen maar drugs gebruiken en onzin lullen ;p) hebben jullie dat nooit dan? dat als je de volgende dag wakker word en je opeens dingen begrijpt en herinnerd waar je de dag ervoor nog niet eens bij stil stond of gewoon te wazig voor was om het te snappen Klik om te vergroten... Als je je een recent iets niet kunt herinneren, maar datzelfde de volgende dag wél kunt herinneren, dan zou dat betekenen dat bij jou informatie niet werd opgeslagen in het kortetermijngeheugen, maar wel in het langetermijngeheugen. Ik zeg niet dat het onmogelijk is, want dat weet ik niet, maar volgens mij is het wel heel uniek."
"Misschien serotoninesyndroom? Heb al vaker gehoord en gelezen dat je daarvan ook van die schokjes door je hoofd kunt krijgen."
"WieIsHet zei: heb hier ook een tijdje last van gehad na een paar weekenden grote hoeveelheden mdma te nemen.. beter stop je even met gebruiken Klik om te vergroten... Ja, komt echt door die bergen serotonine dan. Die moet je lichaam kwijt. :P"
"PipstothePoX zei: ik weet niet of je antidepressiva of mao-remmers gebruikt, maar volgens mij heb je alleen dan/voornamelijk dan, kans op dat serotonine syndroom. Klik om te vergroten... Als je echt veel MDMA o.i.d. gebruikt ook wel hoor. AD's en MAO-remmers maken de kans erop alleen groter. Maar de kans is dus al groot bij veel gebruik."
"Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd dat je voor dit probleem naar een drugsforum gaat in plaats van een of ander medisch geralateerd forum, maar OK. We zijn altijd wel bereid te helpen. De hoofdgroep van slaapmiddelen zijn de benzodiazepines, daartoe behoort lormetazepam ook. Ze zijn vrij verslavend en na enige tijd treedt gewenning op. Dit is waarschijnlijk de reden dat de arts van je vader is gestopt met het voorschrijven van benzodiazepines. Wat mirtazapine aanricht weet ik niet, ik ken het spul wel (mijn moeder slikt het). Het is inderdaad meer een antidepressivum en zou het ook niet aanraden als slaapmiddel. De beste remedie is denk ik zoeken naar de oorzaak waarom je vader moeilijk kan slapen. Praat eens met hem. Heeft hij angst ergens voor? Is hij gestresst? Als dit niets oplevert, vrees ik toch dat hij terug moet stappen op andere benzodiazepines. Dan niet lormetazepam, maar andere uit de hypnotische groep zoals flurazepam, nitrazepam of temazepam. Al deze slaapmiddelen zijn echter ook niet gezond. Wanneer de slaapproblemen niet heel ernstig zijn, zou valeriaan misschien iets kunnen zijn. Ik heb ook verhalen gehoord over melatonine als slaapmiddel. Dit zou je echter even verder uit moeten zoeken, daar weet ik verder weinig vanaf."
"Calimero1969 zei: Hoi, hoe ik hier terecht gekomen ben; ik heb in google dat middel ingetypt en dit forum kwam naar boven Maar dankjewel voor je reactie en zal ook eens even zoeken naar een medicijnen forum, thnx ! Klik om te vergroten... Ik zal vooral eens zoeken naar valeriaan en melatonine. Deze zijn vele malen onschuldiger dan 'echte' slaapmiddelen zoals benzodiazepines. Oh, en trouwens. Mochten die 2 toch te zwak zijn, dan is zopiclon (Imovane) nog een aanrader. Dit is geen benzodiazepine, maar een aan benzodiazepinen verwante stof die minder verslavend is."
"Door dit forum heb ik wel vaak zoiets van: 'Oh, dat wil ik toch ook nog wel een proberen' ja. Maar ik ga eigenlijk nergens echt naar op zoek. Ik wacht gewoon tot het mij allemaal ooit een keer tegenkomt."
"30 mg Valium"
"Ik zou niet teveel dagen grote hoeveelheden benzo's achter elkaar gebruiken als ik jou was. Weet niet hoe het bij jou zit, maar als ik echt dagen achtereen grote hoeveelheden heb gebruikt voel ik me de eerste dagen erna echt zwaar klote. Dat doe ik nu dus ook niet meer... :P"
"CHIASME zei: J89 zei: het is niet echt een blunder maar wel een grappig verhaal afgelopen zomer was ik met een groep vrienden naar awakenings festival en het was 1 van me leipste drugs weekenden ooit geworden eindstand, kzat met 1 maat thuis achter me pc. nou die dag + nacht + dag, had ik 5 pillen, 1 gram coke, halve gram speed, 3 flugels ghb weggewerkt + 4 gram hasj opgerookt dus ik zat daar met die vriend en je kent wel als je veel drugs hebt gebruikt, dat je steeds vergeet waar je over praat en wij hadden dit dus echt extreem erg we waren over iets aan het praten (geen idee wat) dus toen vergaten we waar het over hadden vervolgens gingen we verder praten over dat we steeds vergeten waar we het over hadden totdat we vergaten dat we het daarover hadden, dus begonnen we weer te praten over dat we steeds vergaten waar we het over hadden, zonder dat we wisten dat we het daarvoor daar ook over hadden maar dat we het vergeten waren. vervolgens vergaten we het weer en zo ging het nog eens 2 x opnieuw, totdat we maar tot de conclusie kwamen dat we maar beter niet meer konden praten want het schoot toch niet op. vervolgens vergaten we dat we die conlcusie hadden gemaakt begonnen we weer te praten, om, jaja.. weer te vergeten waar we het over hadden op begevemoment viel het gesprek stil, en hoorde we allebei kikkers kwaken (wtf, nog steeds geen idee waar dat vandaan kwam, echt raar aangezien we het allebei hoorde) maarja dat was het Klik om te vergroten... Maar hoe weet je dan dat je die conclusie had gemaakt dan? en hoe weet je dat je daarvoor praatte over iets wat je vergeet? dat weet je dan toch niet meer Klik om te vergroten... Nou je het zegt... da's wel apart. Dat moet mij ook effe uitgelegd worden."