Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
202 weergaven
18-5-2026
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#1
die is epic cropp
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een aantal jaar geleden kwam ik 's-ochtends terug van een feestje, en ik had nog even een pilletje gedropt tegen het eind van het feestje (5 uur 's-ochtends).

Ik moest om 15 uur nog werken, maar ik was nog retevaag! Ik zag spinnepootjes zweven in het toilet en het ergste was dat ik even weg was toen ik op de afdeling stond. Het was voor een fractie van een seconde, maar ik kwam terug en vroeg aan mijn collega "Waar is dat beestje?" ze reageerde met "Watte?" waarop ik zei "Nee, niks, laat maar."

Erg stom dus :flushed:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Stighar zei:
Een aantal jaar geleden kwam ik 's-ochtends terug van een feestje, en ik had nog even een pilletje gedropt tegen het eind van het feestje (5 uur 's-ochtends).

Ik moest om 15 uur nog werken, maar ik was nog retevaag! Ik zag spinnepootjes zweven in het toilet en het ergste was dat ik even weg was toen ik op de afdeling stond. Het was voor een fractie van een seconde, maar ik kwam terug en vroeg aan mijn collega "Waar is dat beestje?" ze reageerde met "Watte?" waarop ik zei "Nee, niks, laat maar."

Erg stom dus :flushed:
Klik om te vergroten...
Ik was naar Ruigoord geweest samen met een leuke jongen en toen we weer thuis waren dropten we nog een pilletje. We zaten lekker zwevend met elkaar te kroelen als ik ineens zeg: Ja ik moet je piemel eraf hakken dan!

Lekker vaag weer.... :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#4
Drientje zei:
Ik was naar Ruigoord geweest samen met een leuke jongen en toen we weer thuis waren dropten we nog een pilletje. We zaten lekker zwevend met elkaar te kroelen als ik ineens zeg: Ja ik moet je piemel eraf hakken dan!

Lekker vaag weer.... :grin:
Klik om te vergroten...
Jij houdt er maar lugubere ideeën op na! Brrrrrr! :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja die MDMA klep heeft mij ook al eens bijna een vriendschap gekost.

Vanuit het niets vragen waarom die rooie arm toch daar zweeft laat bij sommige mensen wel een lampje branden ja.
R
RockMe.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb een keertje over een dak moeten gaan klimmen omdat T de joint uit z'n handen liet vallen, en zelf te stoned was om m zelf te pakken.

en laatst was ik met een paar vrienden, niemand kon draaien, en ik naja, soms lukt het goed, soms totaal niet.(zeker niet als ik al stoned ben)
poging gedaan, nou hij was rookbaar.
toen wou iedereen het dierenspel doen, why not.
dus na aan paar rondjes, ik ben aan de beurt, neem een hijs... de tip blijft in mijn mond hangen xD
iedereen een fucking lachkick.
k heb dat ding er gewoon weer ingepropt en t was toen wel weer te doen xD
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Niet echt een blunder, wel iets wat niet aan te raden is: Er 's morgen tussen 8 en 11 uur 3 smoken, en dan nog 3 uur les volgen.. Ongelofelijk saai, het sloeg gewoon helemaal nergens meer op :confused:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#8
slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Chemical zei:
slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
Klik om te vergroten...
Waarom belden ze je moeder? Hadden ze je niet ergens kunnen dumpen tot je weer redelijk aanspreekbaar was?
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#10
whyme zei:
Chemical zei:
slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
Klik om te vergroten...
Waarom belden ze je moeder? Hadden ze je niet ergens kunnen dumpen tot je weer redelijk aanspreekbaar was?
Klik om te vergroten...

kwas al een tijdje gedumpt voor ze die belden hoor :grin:, moest op tijd thuis zijn ( was met de fiets ) , maar aangezien fietsen waarschijnlijk vrij onmogelijk zou geweest zijn belden ze mijn moeder :wink:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#11
Chemical zei:
whyme zei:
Chemical zei:
slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
Klik om te vergroten...
Waarom belden ze je moeder? Hadden ze je niet ergens kunnen dumpen tot je weer redelijk aanspreekbaar was?
Klik om te vergroten...

kwas al een tijdje gedumpt voor ze die belden hoor :grin:, moest op tijd thuis zijn ( was met de fiets ) , maar aangezien fietsen waarschijnlijk vrij onmogelijk zou geweest zijn belden ze mijn moeder :wink:
Klik om te vergroten...

Dat soort dingen gaan wel over als je 16 wordt.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#12
Onder invloed van alchole , coke en een pilletje tegen een vriendin gezegt dat ik niet kon komen omdat ik nog een beetje onder invloed was, natuurlijk heb ik gezegt welk en hoeveel.... :grin:

Maarja, Ze was 400% anti-drugs, dus ja kan het al raden. :)
+ze heeft het tegen haar beste vriendin gezegt, tevens ook 1 van mijn....

:xtc: :hearteyes:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik ben in het verleden door alcohol toch enkele malen zo hard op mijn muil gegaan dat het zelfs nu geen grappige lading heeft.

Al is wat bezopen geblunder zo op z'n tijd wel leuk, hoor.

Het wordt minder leuk als dit het resultaat is:


Drie weken rond gelopen met dikke korsten op m'n smoel.

Olle
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
AUW!
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dopezilla zei:
Ik ben in het verleden door alcohol toch enkele malen zo hard op mijn muil gegaan dat het zelfs nu geen grappige lading heeft.

Al is wat bezopen geblunder zo op z'n tijd wel leuk, hoor.

Het wordt minder leuk als dit het resultaat is:


Drie weken rond gelopen met dikke korsten op m'n smoel.

Olle
Klik om te vergroten...
wow ziek. ik heb echt bijna precies zo'n letsel als jou gehad :P ook aan een kant van mijn gezicht en had een zware hersenschudding opgelopen. Daar ging mijn kerstvakantie :(

sindsdien nooit meer zo zat geweest gelukkig. Weet niet of dat voor jou ook gelde? :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ook in slaap gevallen tijdens het fietsen?

Ik werd dus naar huis begeleid omdat men inzag dat ik niet meer fatsoenlijk thuis kon komen, maar uiteindelijk viel ik in slaap en viel met m'n smoel op het asfalt.

Daar is toen mij moeder gebeld door ze, en die heeft me naar huis vervoerd. De volgende dag werd ik wakker in m'n eigen braaksel en met, uiteraard een helse kater. Verder voelde m'n hoofd wat raar aan, dus ik voelde eraan, maar stak met m'n nog half dronken kop zo m'n vinger in mijn open geschuurde smoelwerk, wat het er niet minder pijnlijk om maakte.

En toen kwam het ergste nog, na mijn kots opgeruimd te hebben moest ik beneden mijn moeder onder ogen komen.

Geleerd had ik er niet direct van, voordat het zo ver was moest ik eerst in het ziekenhuis belanden met een alcoholvergiftiging. Nadat ik een vriend van me een ontzettende hoek op z'n neus had gegeven ook.
Toen ik mijn vrienden weer zag was de sfeer ook vrij grimmig.

Ik ben blij dat ik die dagen achter de rug heb.

Olle
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#17
haha damn beter dat je dat achter de rug hebt. Hopelijk kan je er nu wel om lachen? Ik iig wel :grin:

Hoe ik precies was gevallen zal altijd een mysterie zijn maar het was iig op de fiets onderweg op stap. Ik werd wakker gemaakt door 2 dames en lag op de grond en zeiden dat ze 112 gingen bellen. Maar ik zei het gaat wel ik fiets weer door. Toch op hun verzoek toch even terug gefietst om een doekje te halen tegen het bloeden. Langs een vriendin haar huis gegaan. daar haar huis onder gekotst/gebloed. Vanuit daar door vaders en moeders naar het ziekenhuis gebracht.

En de volgende dag met een helse kater en zware hersenschudding wakker worden. Toen ik na een week ofso weer in staat was een preek aan te kunnen horen waren mijn ouders er gelukkig niet meer boos over. :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
2 weken zat het bloed ook nog in mijn sokken, was ik acht meter ver gekomen met de fiets :tearsofjoy:

alcohol is echt een lijpe drug!
h
hazejunkLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb echt zooo veel blunders gemaakt onder invloed van midazolam niet normaal. Het lijpe is dat ik er bijna niks meer van weet. Soms schiet me in eens iets te binnen of verteld iemand me iets wat ik toen heb gedaan . En zo als de meeste mensen wel weten ga je van benzo's echt rare dingen doen. Ik loop bijvoorbeeld dan net of ik bezopen ben en gedraag me ook een beetje zo maar denk zelf dat ik gewoon normaal doe, Echt kutzooi midazolam :angry: Moet die troep niet meer hebben.
d
de GTLid
01-01-2024, 00:00
#20
inderdaad, daar bestaat namelijk de zoekfunctie voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...45678...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."