#1
Drientje zei:Blaadjes groeien aan de boom, daarvoor hoef je niet naar een winkel.![]()
Drientje zei:Blaadjes groeien aan de boom, daarvoor hoef je niet naar een winkel.![]()
Drientje zei:Blaadjes groeien aan de boom, daarvoor hoef je niet naar een winkel.![]()
cropp zei:okee okee, na dat verhaal van tomzor schiet het me weer te binnen
ik had net een nieuw vriendinnetje, en ze bleef voor het eerst bij mij slapen, ze rookte en blowde heel af en toe, maar we hadden nog nooit met elkaar geblowd, dus had ik als verassing een joint gedraait en niets gezegt.
na 3 uur ballen dacht ik`heei ik heb nog een joint liggen``, dus ik die joint op gestoken in bed, op mijn slaapkamer. werd ze me toch een partij shagarijnig. kutjunk hier kutjunk daar en ik weet het allemaal niet wat ze zei, en ik zag het probleem niet.
het is nooit meer iets geworden

wtf ?Drientje zei:Blaadjes groeien aan de boom, daarvoor hoef je niet naar een winkel.![]()
Hightimesz zei:wtf ?Drientje zei:Blaadjes groeien aan de boom, daarvoor hoef je niet naar een winkel.![]()
Beanhead zei:![]()
![]()
![]()
Ik ken een ergere variant op dat verhaal. Vriend van me deed dat ook altijd zeiken in zo'n fles en dan zet ie dat gewoon op zijn bureau... Nu kwam zijn zus eens terug van een feest, stomdronken en had ze wel een beetje dorst en zin in gewoon wat ice-tea
nuja
maak het verhaal zelf maar af![]()
Drientje zei:Ze waren nogal pissed?
Je ziet het nu nog.....cropp zei:Ik heb ook wel eens in bed gekotst, en toen ben ik er lekker in blijven liggen, tot het koud was...
en ik heb wel eens op de fiets in mijn broek gescheten omdat ik het koud had...
Drientje zei:Ken nog wel een verhaal van toen ik nog bij de scouting zat. Er was een gast zo dronken dat hij voor de kast had zitten schijten en toen zijn moeder de volgende ochtend op haar blote voeten hem wakker kwam maken omdat hij naar de kerk moest werd dat niet echt gewaardeerd....

Hahahaha, daarom drink ik ook nooit meer te veel. Er zijn veel betere middelen om naar de klote te gaan vind ik.Rabbithole zei:Gelukkig heb ik maar één keer gekotst van de drank, en heb ik daarna vrijwel nooit meer teveel gedronken. Die ene keer was dan ook wel meteen goed, op mijn 15e heb ik ragnaroks bed ondergekotst.De kater de dag erna heeft mij voorgoed doen gruwelen van overmatige alcoholconsumptie. :P
Drientje zei:Ik ken iemand die maar net de keuken haalde na een weekendje GHB. Het had ook 1.5 liter maaginhoud op het zeil kunnen zijn.
Allebei naar de klote en zie het dan maar eens fatsoenlijk op te ruimen, dus ik ben wel blij dat hij de keuken nipt haalde.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."