Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
221 weergaven
18-5-2026
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drientje zei:
Blaadjes groeien aan de boom, daarvoor hoef je niet naar een winkel. :openmouth:
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Drientje zei:
Blaadjes groeien aan de boom, daarvoor hoef je niet naar een winkel. :openmouth:
Klik om te vergroten...

Flauw.
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#3
cropp zei:
okee okee, na dat verhaal van tomzor schiet het me weer te binnen

ik had net een nieuw vriendinnetje, en ze bleef voor het eerst bij mij slapen, ze rookte en blowde heel af en toe, maar we hadden nog nooit met elkaar geblowd, dus had ik als verassing een joint gedraait en niets gezegt.
na 3 uur ballen dacht ik`heei ik heb nog een joint liggen``, dus ik die joint op gestoken in bed, op mijn slaapkamer. werd ze me toch een partij shagarijnig. kutjunk hier kutjunk daar en ik weet het allemaal niet wat ze zei, en ik zag het probleem niet.

het is nooit meer iets geworden
Klik om te vergroten...


Vrouwen, je leert ze nooit echt kennen...
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik lag in het gras in de zon na een paar nachten doorhalen en dan zin in een lijntje, maar niks om het op te leggen. Onderkant van de klep van mn pet zag er als een prima ondergrond uit. Uiteindelijk alleen een vlek in mn pet gewreven met mn pasje :)
P
PandaboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zat dus op een feesje bij een vriend met nog iets van een 30mg Rilatin over. Eventjes naar het toilet Rilatin door men neus gejaagd (ja het waren gecrushte pillen, niet bashe :tongueout: want oraal was het niet sterk genoeg geweest) en dan terug naar binnen in de zetel gaan zitten.
Ik had al een fles champagne op eerder die avond dus ik was al wat beschonken en toen de rilatine insloeg werd ik natuurlijk helemaal euforisch. Daarna begonnen we een drankspelletje en ik wou met men lompe kop natuurlijk meespelen (wist ik veel dat rilatine en alcohol voor blackouts zorgen). Daarna is het zwart :tongueout:.
Ik word de volgende dag in een kamer wakker die ik niet ken (geen aangename ervaring btw :grin: ), ik heb zo'n "ik ga nooit meer drinken kater" en ben nog steeds een beetje dronken door het huis terwijl ik de weg naar de woonkamer zoek. Daar hoopte ik men vriend te vinden waarmee ik naar het feesje gekomen was zodat hij me kon vertellen wat er gebeurt was.
Nu bleek het dat ik daar helemaal alleen was (mijn maat was "snachts vertrokken, ik heb hem blijkbaar nog uitvoerig uitgewuifd) en ik ben dus maar halfdronken naar huis gefietst. Eenmaal thuis aangekomen bel ik dus om te vragen wat er gebeurt is, zegt mijn maat me dat ik ff naar de gastheer moet belle omdat ik in zijn kleerkast had gezeken :confused:
Hier wist ik dus niks meer van, ook heb ik liggen verkondigen dat ik homo was (wat niet waar is voor zover ik weet) en stond dit op gsm.
Een vrij grote drugsblunder van mij dus :wave:
H
HightimeszLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Blaadjes groeien aan de boom, daarvoor hoef je niet naar een winkel. :openmouth:
Klik om te vergroten...
wtf ?
e
endorLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hightimesz zei:
Drientje zei:
Blaadjes groeien aan de boom, daarvoor hoef je niet naar een winkel. :openmouth:
Klik om te vergroten...
wtf ?
Klik om te vergroten...

Dat dacht ik dus ook.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ze waren nogal pissed?
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Beanhead zei:
:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Ik ken een ergere variant op dat verhaal. Vriend van me deed dat ook altijd zeiken in zo'n fles en dan zet ie dat gewoon op zijn bureau... Nu kwam zijn zus eens terug van een feest, stomdronken en had ze wel een beetje dorst en zin in gewoon wat ice-tea

nuja

maak het verhaal zelf maar af :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Kijk dat zijn mooie dingen.. :mrgreen: :mrgreen:

Drientje zei:
Ze waren nogal pissed?
Klik om te vergroten...

whahah scherp.. :tearsofjoy:

Gelukkig weet ik altijd gewoon het toilet te vinden.. Of een prullenbak die naast me bed staat die ik expres leeg laat.. :)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik heb ook wel eens in bed gekotst, en toen ben ik er lekker in blijven liggen, tot het koud was...

en ik heb wel eens op de fiets in mijn broek gescheten omdat ik het koud had...
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
cropp zei:
Ik heb ook wel eens in bed gekotst, en toen ben ik er lekker in blijven liggen, tot het koud was...

en ik heb wel eens op de fiets in mijn broek gescheten omdat ik het koud had...
Klik om te vergroten...
Je ziet het nu nog.....
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#12
ja ik heb 1 keer in bed gekotst en ben er toen met mn hoofd in gaan liggen, gelukkig was ik nog dronken toen ik wakker werd en had ik het grootste deel er al af gewassen voordat ik door had wat het was

en 1 keer naast mn bed gekotst, net zo lang naakt er naar staan staren tot mn ma het op kwam ruimen, hier ben ik niet echt trots op....

maar met andere drugs dan alcohol heb ik volgens mij nooit echt een blunder gehad
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ken nog wel een verhaal van toen ik nog bij de scouting zat. Er was een gast zo dronken dat hij voor de kast had zitten schijten en toen zijn moeder de volgende ochtend op haar blote voeten hem wakker kwam maken omdat hij naar de kerk moest werd dat niet echt gewaardeerd....
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Drientje zei:
Ken nog wel een verhaal van toen ik nog bij de scouting zat. Er was een gast zo dronken dat hij voor de kast had zitten schijten en toen zijn moeder de volgende ochtend op haar blote voeten hem wakker kwam maken omdat hij naar de kerk moest werd dat niet echt gewaardeerd....
Klik om te vergroten...

Dit verhaal maakt mijn dag weer goed!! :tearsofjoy:

Ach ja ik heb ook wel zo mijn momentjes gehad waar ik niet trots op ben. Maar dat hoort bij Drugs.. :rock:

Vooral de eerste keer dronken en heel de WC onderkotsen, maar dat terwijl je boven de WC pot hangt, er knap.. maar erg kut.. :kots:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#15
Gelukkig heb ik maar één keer gekotst van de drank, en heb ik daarna vrijwel nooit meer teveel gedronken. Die ene keer was dan ook wel meteen goed, op mijn 15e heb ik ragnaroks bed ondergekotst. :grin: De kater de dag erna heeft mij voorgoed doen gruwelen van overmatige alcoholconsumptie. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik ken iemand die maar net de keuken haalde na een weekendje GHB. Het had ook 1.5 liter maaginhoud op het zeil kunnen zijn.

Allebei naar de klote en zie het dan maar eens fatsoenlijk op te ruimen, dus ik ben wel blij dat hij de keuken nipt haalde.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Rabbithole zei:
Gelukkig heb ik maar één keer gekotst van de drank, en heb ik daarna vrijwel nooit meer teveel gedronken. Die ene keer was dan ook wel meteen goed, op mijn 15e heb ik ragnaroks bed ondergekotst. :grin: De kater de dag erna heeft mij voorgoed doen gruwelen van overmatige alcoholconsumptie. :P
Klik om te vergroten...
Hahahaha, daarom drink ik ook nooit meer te veel. Er zijn veel betere middelen om naar de klote te gaan vind ik.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#18
Absoluut, na speed ben ik ook naar de klote, maar dat is het altijd waard!
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Het rare is dat ik zo vaak te veel heb gedronken dat ik moest kotsen. Maar me altijd beter voel als je kots. Zo kan je beter standaard kotsen na veel drinken, heb je minder last de volgende dag.

Maar momenteel totaal geen behoefte aan alcohol (in grote hoeveelheid)

Drugs en kotsen tja vroeger alleen 1 keer gekotst op LSA. Laatste maanden belachelijk veel op veel verschillende soorten drugs, vooral de 2C's en GHB.. en Keta niet te vergeten.. :openmouth: :openmouth:

Tja zal wel aan mijn abnormale rare eet of niet eet gewoontes liggen enzo..

Ach ja ik vind iemand ze bed onder scheiten erger dan een WC vol kotsen.

Dus dat blijft de number one drugs blunder.. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#20
Drientje zei:
Ik ken iemand die maar net de keuken haalde na een weekendje GHB. Het had ook 1.5 liter maaginhoud op het zeil kunnen zijn.

Allebei naar de klote en zie het dan maar eens fatsoenlijk op te ruimen, dus ik ben wel blij dat hij de keuken nipt haalde.
Klik om te vergroten...

Kan me goed voorstellen ja :P

Mijn grootste blunder was teveel eens 2c-p (40mg) en teveel benzos gesnoept een paar keer(gelukkig allemaal geschiedenis :wink: )... Heb er ook van geleerd :smilingimp: Ben blij dat ik er nog ben. :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2526272829...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."