Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
223 weergaven
18-5-2026
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dopezilla zei:
Drientje zei:
Jij zou toch stoppen? Of was dat erna?
Klik om te vergroten...
Ik ben gestopt naar aanleiding van deze monster trip.

Olle
Klik om te vergroten...
Aha. Dan is het een flink nare trip geweest. Weet je, ik geloof heilig dat iedereen een keer flink op zijn smoel moet gaan met drugs om weer het respect te krijgen wat je in het begin had voor je de drugs als normaal had beschouwd.

Ik heb ook trips gehad waarbij ik niet zeker wist of ik er ooit normaal uit zou komen. Absolute waanzin in een kleurrijk jasje. Zo opposite van elkaar dat je hoofd van een simpele indruk aanvoelt of het gaat barsten. Niet te bevatten informatie wervelend door je hoofd, zo snel dat je bij wijze van de synapsen hoort ratelen. Ja, dan is het tijd om je overbelaste hoofd rust te geven en een stop op je gebruik te zetten.

Succes man.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het geloof dat je soms op je smoel moet gaan om je lesje te leren is iets wat ik ook aanhang. Niet uit pure overtuiging, maar voornamelijk omdat de praktijk uitwijst dat dit voor mij steeds het geval is.

Er zijn leukere manieren om te leren, though.

Olle
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopezilla zei:
Het geloof dat je soms op je smoel moet gaan om je lesje te leren is iets wat ik ook aanhang. Niet uit pure overtuiging, maar voornamelijk omdat de praktijk uitwijst dat dit voor mij steeds het geval is.

Er zijn leukere manieren om te leren, though.

Olle
Klik om te vergroten...
De hardste lessen zijn alleen voor de beste leerling.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jij weet werkelijk alles een positieve draai te geven. Ik kan vanavond met een goed gevoel over mezelf gaan slapen. Dankje! :grin:

Olle
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dank je! Ik doe mijn best alles positief te bekijken. Er bestaat trouwens geen goed en kwaad, alleen maar jou interpretatie van de dingen, die gekleurd worden door jou gedachten en emoties. Als je dat beseft is de wereld ineens veel mooier!
D
Delcasa88Lid
01-01-2024, 00:00
#6
So true (Y)
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dopezilla zei:
Het geloof dat je soms op je smoel moet gaan om je lesje te leren is iets wat ik ook aanhang. Niet uit pure overtuiging, maar voornamelijk omdat de praktijk uitwijst dat dit voor mij steeds het geval is.

Er zijn leukere manieren om te leren, though.

Olle
Klik om te vergroten...
hoe harder de les, hoe rijker de ervaring...
f
funky_skunk_junkyLid
01-01-2024, 00:00
#8
PIEP
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#9
allebij mijn knieen en mijn ellebogen zijn donkerpaars van de schaafwonden van domme faceplants :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#10
funky_skunk_junky zei:
Vallen en weer opstaan :rock:
Klik om te vergroten...
alleen maar grappige verhalen voor op het volgende feestje :grin:
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben in het verleden door alcohol toch enkele malen zo hard op mijn muil gegaan dat het zelfs nu geen grappige lading heeft.

Al is wat bezopen geblunder zo op z'n tijd wel leuk, hoor.

Het wordt minder leuk als dit het resultaat is:


Drie weken rond gelopen met dikke korsten op m'n smoel.

Olle
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
AUW!
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dopezilla zei:
Ik ben in het verleden door alcohol toch enkele malen zo hard op mijn muil gegaan dat het zelfs nu geen grappige lading heeft.

Al is wat bezopen geblunder zo op z'n tijd wel leuk, hoor.

Het wordt minder leuk als dit het resultaat is:


Drie weken rond gelopen met dikke korsten op m'n smoel.

Olle
Klik om te vergroten...
wow ziek. ik heb echt bijna precies zo'n letsel als jou gehad :P ook aan een kant van mijn gezicht en had een zware hersenschudding opgelopen. Daar ging mijn kerstvakantie :(

sindsdien nooit meer zo zat geweest gelukkig. Weet niet of dat voor jou ook gelde? :P
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ook in slaap gevallen tijdens het fietsen?

Ik werd dus naar huis begeleid omdat men inzag dat ik niet meer fatsoenlijk thuis kon komen, maar uiteindelijk viel ik in slaap en viel met m'n smoel op het asfalt.

Daar is toen mij moeder gebeld door ze, en die heeft me naar huis vervoerd. De volgende dag werd ik wakker in m'n eigen braaksel en met, uiteraard een helse kater. Verder voelde m'n hoofd wat raar aan, dus ik voelde eraan, maar stak met m'n nog half dronken kop zo m'n vinger in mijn open geschuurde smoelwerk, wat het er niet minder pijnlijk om maakte.

En toen kwam het ergste nog, na mijn kots opgeruimd te hebben moest ik beneden mijn moeder onder ogen komen.

Geleerd had ik er niet direct van, voordat het zo ver was moest ik eerst in het ziekenhuis belanden met een alcoholvergiftiging. Nadat ik een vriend van me een ontzettende hoek op z'n neus had gegeven ook.
Toen ik mijn vrienden weer zag was de sfeer ook vrij grimmig.

Ik ben blij dat ik die dagen achter de rug heb.

Olle
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#15
haha damn beter dat je dat achter de rug hebt. Hopelijk kan je er nu wel om lachen? Ik iig wel :grin:

Hoe ik precies was gevallen zal altijd een mysterie zijn maar het was iig op de fiets onderweg op stap. Ik werd wakker gemaakt door 2 dames en lag op de grond en zeiden dat ze 112 gingen bellen. Maar ik zei het gaat wel ik fiets weer door. Toch op hun verzoek toch even terug gefietst om een doekje te halen tegen het bloeden. Langs een vriendin haar huis gegaan. daar haar huis onder gekotst/gebloed. Vanuit daar door vaders en moeders naar het ziekenhuis gebracht.

En de volgende dag met een helse kater en zware hersenschudding wakker worden. Toen ik na een week ofso weer in staat was een preek aan te kunnen horen waren mijn ouders er gelukkig niet meer boos over. :P
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#16
2 weken zat het bloed ook nog in mijn sokken, was ik acht meter ver gekomen met de fiets :tearsofjoy:

alcohol is echt een lijpe drug!
D
De MosselmanLid
01-01-2024, 00:00
#17
Op een groot feest uit een dixie lopen, de hele zaal door, terwijl er n sliert wc papier van een meter of 5 uit mn broek hangt.. Oeps..
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#18
misanthrophy zei:
Op een groot feest uit een dixie lopen, de hele zaal door, terwijl er n sliert wc papier van een meter of 5 uit mn broek hangt.. Oeps..
Klik om te vergroten...
of voorover uit die dixie klatsen met je zatte bakkes...
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#19
Thanks!! :grin: Gaat lukken!
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik stond een keer buiten om 9 uur in de morgen op een afterparty. Komt er een brede gast aan lopen, boven aan de gracht. Oh wat zag hij er stoer uit. Hij wil de trap aflopen, om beneden naar binnen te komen. Hij verstapt zich, glijd naar beneden. Benden aangekomen ,staat hij op, kreunt en loopt, mank richting de deur. Had hij ook nog in zijn broek gezeken, whahahaha. Nu was hij niet meer zo stoer. :tearsofjoy:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2425262728...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."