#1
Aha. Dan is het een flink nare trip geweest. Weet je, ik geloof heilig dat iedereen een keer flink op zijn smoel moet gaan met drugs om weer het respect te krijgen wat je in het begin had voor je de drugs als normaal had beschouwd.Dopezilla zei:Ik ben gestopt naar aanleiding van deze monster trip.Drientje zei:Jij zou toch stoppen? Of was dat erna?
Olle
Ik heb ook trips gehad waarbij ik niet zeker wist of ik er ooit normaal uit zou komen. Absolute waanzin in een kleurrijk jasje. Zo opposite van elkaar dat je hoofd van een simpele indruk aanvoelt of het gaat barsten. Niet te bevatten informatie wervelend door je hoofd, zo snel dat je bij wijze van de synapsen hoort ratelen. Ja, dan is het tijd om je overbelaste hoofd rust te geven en een stop op je gebruik te zetten.
Succes man.