Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
217 weergaven
18-5-2026
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#1
Gelukkig heb ik maar één keer gekotst van de drank, en heb ik daarna vrijwel nooit meer teveel gedronken. Die ene keer was dan ook wel meteen goed, op mijn 15e heb ik ragnaroks bed ondergekotst. :grin: De kater de dag erna heeft mij voorgoed doen gruwelen van overmatige alcoholconsumptie. :P
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ken iemand die maar net de keuken haalde na een weekendje GHB. Het had ook 1.5 liter maaginhoud op het zeil kunnen zijn.

Allebei naar de klote en zie het dan maar eens fatsoenlijk op te ruimen, dus ik ben wel blij dat hij de keuken nipt haalde.
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Rabbithole zei:
Gelukkig heb ik maar één keer gekotst van de drank, en heb ik daarna vrijwel nooit meer teveel gedronken. Die ene keer was dan ook wel meteen goed, op mijn 15e heb ik ragnaroks bed ondergekotst. :grin: De kater de dag erna heeft mij voorgoed doen gruwelen van overmatige alcoholconsumptie. :P
Klik om te vergroten...
Hahahaha, daarom drink ik ook nooit meer te veel. Er zijn veel betere middelen om naar de klote te gaan vind ik.
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#4
Absoluut, na speed ben ik ook naar de klote, maar dat is het altijd waard!
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Het rare is dat ik zo vaak te veel heb gedronken dat ik moest kotsen. Maar me altijd beter voel als je kots. Zo kan je beter standaard kotsen na veel drinken, heb je minder last de volgende dag.

Maar momenteel totaal geen behoefte aan alcohol (in grote hoeveelheid)

Drugs en kotsen tja vroeger alleen 1 keer gekotst op LSA. Laatste maanden belachelijk veel op veel verschillende soorten drugs, vooral de 2C's en GHB.. en Keta niet te vergeten.. :openmouth: :openmouth:

Tja zal wel aan mijn abnormale rare eet of niet eet gewoontes liggen enzo..

Ach ja ik vind iemand ze bed onder scheiten erger dan een WC vol kotsen.

Dus dat blijft de number one drugs blunder.. :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drientje zei:
Ik ken iemand die maar net de keuken haalde na een weekendje GHB. Het had ook 1.5 liter maaginhoud op het zeil kunnen zijn.

Allebei naar de klote en zie het dan maar eens fatsoenlijk op te ruimen, dus ik ben wel blij dat hij de keuken nipt haalde.
Klik om te vergroten...

Kan me goed voorstellen ja :P

Mijn grootste blunder was teveel eens 2c-p (40mg) en teveel benzos gesnoept een paar keer(gelukkig allemaal geschiedenis :wink: )... Heb er ook van geleerd :smilingimp: Ben blij dat ik er nog ben. :wave:
l
labradoorLid
01-01-2024, 00:00
#7
de ergste blunder van mij is 3 maanden geleden gebeurd.
ik stak stiekem een blow op in de auto omdat mijn moeder naast me zat was het stiekem want die wist niets van mijn drugs gebruik.ik draaide het raampje open en stak hem op zodat zij het niet kon zien,het ging om een paar trekjes maar de 1e trek werd ik door een recherche betrapt,die stonden toevallig naast me een vrouwelijke en een mannelijke.
ben nu dus mijn rijbewijs kwijt na 32 jaar keurig te rijden.ze zagen het wat een pech.
ik reed normaal dus niet stoned ofzo maar de pech is dat ik bloed moest laten afnemen en daar vonden ze ook opiaten en benzo's die ik de vorige dag had ingenomen.
dat is toch echt mijn ergste blunder en dat ze zo streng waren had ik nooit gedacht.
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#8
labradoor zei:
de ergste blunder van mij is 3 maanden geleden gebeurd.
ik stak stiekem een blow op in de auto omdat mijn moeder naast me zat was het stiekem want die wist niets van mijn drugs gebruik.ik draaide het raampje open en stak hem op zodat zij het niet kon zien,het ging om een paar trekjes maar de 1e trek werd ik door een recherche betrapt,die stonden toevallig naast me een vrouwelijke en een mannelijke.
ben nu dus mijn rijbewijs kwijt na 32 jaar keurig te rijden.ze zagen het wat een pech.
ik reed normaal dus niet stoned ofzo maar de pech is dat ik bloed moest laten afnemen en daar vonden ze ook opiaten en benzo's die ik de vorige dag had ingenomen.
dat is toch echt mijn ergste blunder en dat ze zo streng waren had ik nooit gedacht.
Klik om te vergroten...

gozer wtf :confused:
T
TheFuckingDutchmanLid
01-01-2024, 00:00
#9
Eerste en enige keer spacecake gegeten. Natuurlijk veel te veel. Khad honger dus bleef snoepen.

De trip was fucking para en zakte diep weg. Daarna misselijk geworden, boven de wc gehangen en nog heel het wc hok ondergekotst. Wel kut dat sommige (kortzichtige) huisgenoten dat meteen aangrijpen om (ander) drugsgebruik meteen af te wijzen terwijl ze zelf ieder weekend lopen te kotsen van de drank.

Zelf vaak zat geweest in het verleden maar sinds ik ben gaan experimenteren met andere dingen heb ik daar eigenlijk weinig behoefte meer aan. :wave:
D
DSVMLid
01-01-2024, 00:00
#10
labradoor zei:
ik stak stiekem een blow op in de auto omdat mijn moeder naast me zat was het stiekem want die wist niets van mijn drugs gebruik.
Klik om te vergroten...
:grin:
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#11
seth zei:
Op paddo's naar de frituur omdat het te gevaarlijk was zelf frieten te bakken (brandrisico ed...). In de frituur een heropstoot van mijn trip gekregen. K.O. gegaan tegen een diepvries van B&Jerry's. Vervolgens tegen de deur gevallen. Geeindigd op spoed met een kaak op 2 plekken gebroken 3 tanden beschadigd een een gigantisch litteken op mijn kin.
Klik om te vergroten...

Dat is toevallig, een vriend waarmee ik zaterdag op paddo's tripte ging ook bijna KO. Wij dachten lage bloedsuikerspiegel, omdat hij een hele erge headrush kreeg (alsof je te snel opstaat) en toen niets meer kon zien, en zichzelf naar zijn bed moest slepen terwijl zijn ledematen één voor één uitvielen. Vraag me af of zoiets vaker voorkomt bij paddogebruik dan, en of het dan niet lag aan dat hij slecht had gegeten?
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Scopolamine zei:
...
Klik om te vergroten...

Je vergeet er nog eentje. :grin:

Denk aan GHB. :sunglasses:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#13
Sublimo zei:
Scopolamine zei:
...
Klik om te vergroten...

Je vergeet er nog eentje. :grin:

Denk aan GHB. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik had toen geen GHB mee :confused:
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Scopolamine zei:
Sublimo zei:
Scopolamine zei:
...
Klik om te vergroten...

Je vergeet er nog eentje. :grin:

Denk aan GHB. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Ik had toen geen GHB mee :confused:
Klik om te vergroten...

Dat was hier, gisteren of eergisteren, remember ? :)

Hele glas over je heen. :sunglasses:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#15
Sublimo zei:
Hele glas over je heen. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

true...
Omwille van een 'iets' te veel GHB (ik weet mijn dosering), had ik per-ongeluk mijn heel flesje 7UP over mijn schouder gegoten (0.5liter), omdat ik jeuk had aan mijn oor... :grin:

kzal er wel eens een tekening bij maken (zoals ze bij de kindjes zeggen :tearsofjoy: )
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#16
Scopolamine zei:
Sublimo zei:
Hele glas over je heen. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

true...
Omwille van een 'iets' te veel GHB (ik weet mijn dosering), had ik per-ongeluk mijn heel flesje 7UP over mijn schouder gegoten (0.5liter), omdat ik jeuk had aan mijn oor... :grin:

kzal er wel eens een tekening bij maken (zoals ze bij de kindjes zeggen :tearsofjoy: )
Klik om te vergroten...

Ik blijf het grappig vinden, zo jammer dat ik het niet gezien heb ! :tearsofjoy:
S
ScopolamineLid
01-01-2024, 00:00
#17
Sublimo zei:
Scopolamine zei:
Sublimo zei:
Hele glas over je heen. :sunglasses:
Klik om te vergroten...

true...
Omwille van een 'iets' te veel GHB (ik weet mijn dosering), had ik per-ongeluk mijn heel flesje 7UP over mijn schouder gegoten (0.5liter), omdat ik jeuk had aan mijn oor... :grin:

kzal er wel eens een tekening bij maken (zoals ze bij de kindjes zeggen :tearsofjoy: )
Klik om te vergroten...

Ik blijf het grappig vinden, zo jammer dat ik het niet gezien heb ! :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

keta en typen = ge moet echt 10minuten reserveren of ge hebt echt totale wartaal getypt anders.. :openmouth:

M'n bedje is toch droog, en ik ga er in kruipen ! :grin: :hearteyes:
sleepy sleepy doen :)
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Scopolamine zei:
M'n bedje is toch droog, en ik ga er in kruipen ! :grin: :hearteyes:
sleepy sleepy doen :)
Klik om te vergroten...

Nu wel ja. :)

Slaap lekker. :sunglasses:
g
gainsbourgLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb wel een keer XTC gepakt met een vriend op een feest, en we hadden 2 meisjes uit onze klas gevraagd of ze ook kwamen. Ze zijn uiteindelijk gekomen en ze hebben ons de HELE avond uitgelachen omdat we in ons zelf waren aan het spacen. Ik deed dan om de 10 minuten mijn ogen open en dan lagen ze allebei op de grond van het lachen... Dezelfde week in de klas moest dus ook iedereen uit mijn klas horen hoe wij erbij liepen en hoe we waren aan het doen. Tot op de dag van vandaag weet niemand wat we nou precies hebben gehad. Ze denken gewoon jointjes want die hebben we er die avond ook bij gedaan. We staan allebei nog steeds doodsangsten uit dat ze erachter komen....
M
MorningweedzorLid
01-01-2024, 00:00
#20
HA @ Gainsbourg. Dit heb ik dus ook een keer gehad :wink: Alleen ik weet dus zelf niet wat de rest van mij heeft gezien, omdat ik het gebruik voor mij zelf hield.

Beste wat je kan doen is alles ontkennen tot op het bot.
Niemand weet het behalve jij zelf :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2728293031...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."