#1
Gelukkig heb ik maar één keer gekotst van de drank, en heb ik daarna vrijwel nooit meer teveel gedronken. Die ene keer was dan ook wel meteen goed, op mijn 15e heb ik ragnaroks bed ondergekotst.
De kater de dag erna heeft mij voorgoed doen gruwelen van overmatige alcoholconsumptie. :P
