Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
224 weergaven
18-5-2026
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Bij een vriend aan de keukentafel zitten draaien met 3 man, terwijl de moeder in de kamer erlangs was.. We waren zo stoned dat we dachten dat het wel goed kwam en ze het niet erg vond.. oeps :(

Een andere vriend van me heeft ook echt de hersens van een slak ofzo. Waren bij een gast thuis, er is van tevoren gezegd: "Heb het niet over blowen/joints/wiet/hasj/drugs ofzo, want die ouders gaan héél leip doen als ze alleen al een van die woorden opvangen.. En ik mep je als je het toch doet." We hebben hem zeker 20 keer gemept ofzo, in 1 uur tijd :tearsofjoy:
K
KermitLid
01-01-2024, 00:00
#2
whyme zei:
Een andere vriend van me heeft ook echt de hersens van een slak ofzo. Waren bij een gast thuis, er is van tevoren gezegd: "Heb het niet over blowen/joints/wiet/hasj/drugs ofzo, want die ouders gaan héél leip doen als ze alleen al een van die woorden opvangen.. En ik mep je als je het toch doet." We hebben hem zeker 20 keer gemept ofzo, in 1 uur tijd :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Nou, als je leven nergens anders meer om draait.. :tearsofjoy:
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#3
Uitgaan met vrienden. ik en iemand onder de coke. Je had alleen maar van die open wc's.. Dus niet rustig een lijntje pakken.. Ik helemaal stressen toch gedaan.. Kom ik terug de zaal is me neus helemaal wit :beer: .
M
MemmûmLid
01-01-2024, 00:00
#4
Of super wazig op mdma vorig jaar zat ik bij een paar vrienden, en zij leggen een lijn ketamine op een flyer. Mij word die flyer aangegeven in de veronderstelling dat ik ook een lijn wil. Ik pak de flyer, draai die om, "He bah, slechte line up."
Ondertussen alle ketamine op de grond...
Klik om te vergroten...

hahahaha, een van de beteren hoor!

Heerlijk om te lezen hoe onverantwoordelijk stom sommige mensen soms zijn. Heerlijk om daar van te leren, vooral als het net goed gaat of met een sisser afloopt :grin:

X bijnemen omdat vrienden zin hebben in meer, terwijl het voor jou eignelijk niet nodig is. Maar ja, je gaat toch meedoen en BAM, je ligt KO op bed te klappertanden in een brainfreeze en bent de 3 dagen erna geestesdood en depressief als een 14 jarige emo chick
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#5
door de mdma kon ik bijna niet meer staan zonder achterover te klatsen, maar toch nog even de albert heijn in om bier te halen, kom je bij de kassa gewoon je mentor tegen, terwijl je ogen los van erkaar aan het stuiteren zijn en je onderlip bijna om je neus zit...
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#6
die is epic cropp
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een aantal jaar geleden kwam ik 's-ochtends terug van een feestje, en ik had nog even een pilletje gedropt tegen het eind van het feestje (5 uur 's-ochtends).

Ik moest om 15 uur nog werken, maar ik was nog retevaag! Ik zag spinnepootjes zweven in het toilet en het ergste was dat ik even weg was toen ik op de afdeling stond. Het was voor een fractie van een seconde, maar ik kwam terug en vroeg aan mijn collega "Waar is dat beestje?" ze reageerde met "Watte?" waarop ik zei "Nee, niks, laat maar."

Erg stom dus :flushed:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Stighar zei:
Een aantal jaar geleden kwam ik 's-ochtends terug van een feestje, en ik had nog even een pilletje gedropt tegen het eind van het feestje (5 uur 's-ochtends).

Ik moest om 15 uur nog werken, maar ik was nog retevaag! Ik zag spinnepootjes zweven in het toilet en het ergste was dat ik even weg was toen ik op de afdeling stond. Het was voor een fractie van een seconde, maar ik kwam terug en vroeg aan mijn collega "Waar is dat beestje?" ze reageerde met "Watte?" waarop ik zei "Nee, niks, laat maar."

Erg stom dus :flushed:
Klik om te vergroten...
Ik was naar Ruigoord geweest samen met een leuke jongen en toen we weer thuis waren dropten we nog een pilletje. We zaten lekker zwevend met elkaar te kroelen als ik ineens zeg: Ja ik moet je piemel eraf hakken dan!

Lekker vaag weer.... :grin:
A
AalpoepertLid
01-01-2024, 00:00
#9
Drientje zei:
Ik was naar Ruigoord geweest samen met een leuke jongen en toen we weer thuis waren dropten we nog een pilletje. We zaten lekker zwevend met elkaar te kroelen als ik ineens zeg: Ja ik moet je piemel eraf hakken dan!

Lekker vaag weer.... :grin:
Klik om te vergroten...
Jij houdt er maar lugubere ideeën op na! Brrrrrr! :openmouth:
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja die MDMA klep heeft mij ook al eens bijna een vriendschap gekost.

Vanuit het niets vragen waarom die rooie arm toch daar zweeft laat bij sommige mensen wel een lampje branden ja.
R
RockMe.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
ik heb een keertje over een dak moeten gaan klimmen omdat T de joint uit z'n handen liet vallen, en zelf te stoned was om m zelf te pakken.

en laatst was ik met een paar vrienden, niemand kon draaien, en ik naja, soms lukt het goed, soms totaal niet.(zeker niet als ik al stoned ben)
poging gedaan, nou hij was rookbaar.
toen wou iedereen het dierenspel doen, why not.
dus na aan paar rondjes, ik ben aan de beurt, neem een hijs... de tip blijft in mijn mond hangen xD
iedereen een fucking lachkick.
k heb dat ding er gewoon weer ingepropt en t was toen wel weer te doen xD
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Niet echt een blunder, wel iets wat niet aan te raden is: Er 's morgen tussen 8 en 11 uur 3 smoken, en dan nog 3 uur les volgen.. Ongelofelijk saai, het sloeg gewoon helemaal nergens meer op :confused:
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#13
slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
w
whymeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Chemical zei:
slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
Klik om te vergroten...
Waarom belden ze je moeder? Hadden ze je niet ergens kunnen dumpen tot je weer redelijk aanspreekbaar was?
C
ChemicalLid
01-01-2024, 00:00
#15
whyme zei:
Chemical zei:
slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
Klik om te vergroten...
Waarom belden ze je moeder? Hadden ze je niet ergens kunnen dumpen tot je weer redelijk aanspreekbaar was?
Klik om te vergroten...

kwas al een tijdje gedumpt voor ze die belden hoor :grin:, moest op tijd thuis zijn ( was met de fiets ) , maar aangezien fietsen waarschijnlijk vrij onmogelijk zou geweest zijn belden ze mijn moeder :wink:
b
bluLid
01-01-2024, 00:00
#16
Chemical zei:
whyme zei:
Chemical zei:
slechte dag gehad met alcohol, in de fietsenrekken beland, vrienden van me die m'n moeder belden en de rest kan je al raden.
Klik om te vergroten...
Waarom belden ze je moeder? Hadden ze je niet ergens kunnen dumpen tot je weer redelijk aanspreekbaar was?
Klik om te vergroten...

kwas al een tijdje gedumpt voor ze die belden hoor :grin:, moest op tijd thuis zijn ( was met de fiets ) , maar aangezien fietsen waarschijnlijk vrij onmogelijk zou geweest zijn belden ze mijn moeder :wink:
Klik om te vergroten...

Dat soort dingen gaan wel over als je 16 wordt.
p
plopkoekLid
01-01-2024, 00:00
#17
Onder invloed van alchole , coke en een pilletje tegen een vriendin gezegt dat ik niet kon komen omdat ik nog een beetje onder invloed was, natuurlijk heb ik gezegt welk en hoeveel.... :grin:

Maarja, Ze was 400% anti-drugs, dus ja kan het al raden. :)
+ze heeft het tegen haar beste vriendin gezegt, tevens ook 1 van mijn....

:xtc: :hearteyes:
A
Angramar TemenosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Na een nacht doorgetrokken te hebben op LSD (wat wel geweldig was) langsgaan bij een soort-van-vriendin (Ingewikkelde situatie maar er is "iets" tussen ons). Half uur meegelopen met haar naar de apotheek (om de pil te halen :mrgreen:).

Teruggekomen op haar kamer was ik na 35+ uur niet slapen toch echt kapot, en viel ik om met m'n hoofd tegen haar TV; Door de natrip van LSD maakte ik dit op een rare manier en zag ik mezelf letterlijk doodschrikken, en om dit feit schrok ik mezelf dood, en dit herhaalde zich steeds meer als een soort doodschrik-fractal waarin ik steeds verder uitzoomde en meer instances van doodschrikken waarnam...

In die periode lag ik 10~ minuten half spastisch out te gaan, en zij schrok zich natuurlijk rot (dat ze helemaal kapot was van chronisch speedgebruik en ze al wat verward was hielp ook niet echt).

Dit mondde uit tot een hele kutsituatie, ze wou da'k wegging en dat we erover zouden praten als we fris waren, toen de trein naar deventer gepakt, maar de halte gemist, pas voor enschede wakker geworden, moest toen weer terug vanuit daar naar deventer.

Eenmaal thuis was ik pischaggerijnig (bijna 40 uur al hier), snauwde m'n ouders af dat ze vooral niet met me moesten praten en ging slapen.

Dat was een kutdag.
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#19
NorthernLightBE zei:
En me vlug omdraaien en wegstappen om dan in de gang te roepen; oh ik snap um!
Klik om te vergroten...
/rolt over de vloer

Geweldig! :grin:

Overigens, niet echt een blunder, maar toch noemenswaardig:

Samen met W.F.L. kwam ik aan op Utrecht CS om terug naar Rotterdam te gaan, maar toen we de bus uitstapten bleek het helemaal vol te staan met ME, politie te paard, en politie met honden. Ook stonden er nog eens tientallen ME busjes.

Aangezien we allebei redelijk doorgesnoven en ook al wat paranoïde waren konden we hier niet direct mee lachen.

Snel een bus verder genomen en op een ander station bekomen van de schrik. :grin:

Olle
E
ElohtibbarLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dopezilla zei:
Overigens, niet echt een blunder, maar toch noemenswaardig:

Samen met W.F.L. kwam ik aan op Utrecht CS om terug naar Rotterdam te gaan, maar toen we de bus uitstapten bleek het helemaal vol te staan met ME, politie te paard, en politie met honden. Ook stonden er nog eens tientallen ME busjes.

Aangezien we allebei redelijk doorgesnoven en ook al wat paranoïde waren konden we hier niet direct mee lachen.

Snel een bus verder genomen en op een ander station bekomen van de schrik. :grin:

Olle
Klik om te vergroten...

Hahahaha, dat is redelijk hilarisch! :tearsofjoy: :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2324252627...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."