Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"True true, Ik had om die reden ook een bong die helaas stuk is maar ik zal binnenkort een nieuwe halen. Wel ik voel me erg afhankelijk van wiet maar dat kan ook zijn omdat ik niets tedoen heb en iets nodig heb om tijd tedoden (geestelijk ofc)"
"Very nice, I like!"
"Wat Highrollin zegt ben ik 100% mee eens."
"Het mag niet en kan amper gestraft worden zodra het buiten de terrein is van de instelling. Jammer maar helaas. Vindt dat politie ook moet optreden er tegen."
"PepTalk zei: Omdat hij eenderde meer had dan jouw dosis?? En in de tussentijd misschien minder vaak gedaan, minder gegeten vooraf enz. Ook vind ik heen en weer lopen op STRAAT , rondjes draaien en gekke geluidjes maken nou niet klinken als een erg gezonde trip.. Kan leuk zijn, maar ik vind het psychotisch klinken. Klik om te vergroten... Inderdaad, als ik een trip zo zou beleven als die vriend van je.. dan durfde ik het nooit meer en zou ik bang zijn dat ik een psychose bij mezelf heb getriggerd."
"Ik heb zovaak proberen testoppen met wiet als dat dr.phil op tv is geweest... Ik merk aanmezelf dat ik wel blowen kan uitstellen, Ik zit thuis zonder werk en verveel me constant en daarom val ik snel op dage lijks veel blowen wat al erg irritant wordt.. Maar ik merk als ik niet blow dat ik gigantisch veel ga roken... ipv 3a4 cigeretten perdag naar een heel pakje... en dan verlies ik al snel mijn motivatie erg lastig weet niet wat i kdaarmee moet."
"Ja nicotine is de bad boy, draai ook altijd inderdaad joints met tabak en dan wordt die combinatie toch al snell een gewoonte. Ik probeer minderen met roken stap voor stap dan en al draaien zonder tabak. wish me luck!"
"Had deze post gezien op geenstijl.nl, Sterke wiet en hasj worden voortaan niet meer beschouwd als softdrugs, maar als harddrugs. Het kabinet zal dat vrijdag besluiten, melden bronnen aan de Haagse redactie van RTL Nieuws. Cannabis waarin meer dan 15 procent THC zit wordt verboden. De hasj en wiet die nu in Nederland verkocht worden, bevatten gemiddeld 18% THC. Volgens de nieuwe regelgeving wordt de zware wiet gelijkgesteld aan bijvoorbeeld heroïne en cocaïne. * Ik ben benieuwd wat er vrijdag gaat gebeuren, vind het overigens heel erg dom. Bv wat voor impact gaat dit hebben?"
"Hey, Dat zal waarschijnlijk de Teer zijn dat aan je long haren vast zit, Dat komt als goed is los. Kan inderdaad de pijn veroorzaken in keel of veel hoesten. Ik doe ook al een tijdje puur roken, bij smartshop paar blunt wraps kopen lekker vullen met wiet, Inderdaad beter effect en het is vele malen minder schadelijk dan met tabak. Overigens is een combinatie van Tabak met Cannabis "Harddrug""
"THC verminderd de Testosteron aanmaak, gemiddeld bij een volwassenmens 7mg perdag, THC verminderd dit. Het kan gewoon wat minder zijn maar ook ernstig minder zoals bv, Drastisch minder aanmaak van "Sperma"/spieren/stem/beharing, Dat is allemaal afhankelijk van Testosteron. Maar dan praat je bij 1a2x perweek gebruik dat dit al effect heeft. Ook word je bloed dunner van Cannabis waardoor er minder zuurstof door je bloed naar je spieren gaan = minder uithoudingsvermogen en minder bouwstoffen worden opgenomen. Dit zal ook voor andere Psychadelishce & Hallucinogene stoffen gaan, over chemie weet ik verder niet zoveel qua drugs. maar zal net zo min zo goed zijn voor je op lange termijn."