Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik noemde het altijd snoepen of tikken"
"10/12, sinds wanneer is 80mg het gemiddelde?"
"Svali zei: Zoari zei: Laat je Xtc testen! beter dat je dat doet dan een pil in nemen en achter komt dat er Coke in zit. Klik om te vergroten... Coke? Klik om te vergroten..."
"Ten eerste wil ik je ook veel succes wensen! Het is een behoorlijke stap die je neemt, ook al heb ik nooit hero gebruikt weet ik maar al te goed hoe moeilijk het is om te stoppen. Ik kan mij nog wel herinneren toen ik 4 jaar geleden in de kliniek zat, was er ook een wat oudere man die 3 weken lang op eigen houtje van de hero aan het afkicken was voordat hij bij ons in de groep kwam. Hij weigerde tevens ook om methadon te nemen. Hij vertelde mij dat het voor hem in de eerste weken een ware hel was om te slapen, daar had hij het meeste moeite mee. Benzo's had hij geprobeerd maar die werkten niet zo goed. Wat hem het beste hielp om te slapen, was dat hij een dikke (indica) joint ging roken. Niet dat dat hem het verlangen naar hero wegnam maar het hielp hem wel heel goed om te kunnen slapen, aldus zijn verhaal. Maar nogmaals ik kan er niet goed over oordelen want ben er niet zo bekend mee. In ieder geval sterkte en probeer niet op te geven!"
"Dat ligt er natuurlijk aan welke slaappillen dat zijn?"
"Bij mij was het ook puur uit nieuwsgierigheid. Ik hoorde de oudere jongens 'vroeger' altijd praten hoe geweldig het was. Ik had dan altijd een gevoel van zo geweldig als geclaimd word kan het toch niet zijn, nou ik ben er achter gekomen... beetje onwetendheid was het ook wel. Als ik nu terugdenk kom ik toch op de conclusie dat ik het beter niet kon uitproberen (pillen,coke en pep)"
"Het is maar precies zo wat je onder beste definieert"
"walnootje zei: Kan ik op 2 manieren antwoord op geven eigenlijk, De beste/lekkerste drugs is voor mij dan toch wel Xtc maar dan vooral met betrekking tot feestjes (als je ze niet te vaak pakt! ). Terwijl in het dagelijks leven zou speed dan voor mij de beste drugs zijn, gewoon omdat het voor mij een fysieke maar ook mentale opppepper is. Maar voor het dagelijks leven is het te veelste gevaarlijk en je raakt er op die manier zo snel verslaafd aan, dus ik raad het iedereen ook ten strengste af. Het begint bij een kater uitstellen met een lijntje en voor je het weet ben je er al een stuk makkelijker in geworden, anthans zo begon het bij mij.. Klik om te vergroten... Ja speed is echt een insluiper helemaal mee eens. Gelukkig had ik dat door en ben er nooit verslaafd aan geraakt, het had ook heel anders kunnen aflopen..."
"d1g1tal1s zei: Nicotine. Te groot probleem, en te moeilijk om vanaf te komen. Teveel slachtoffers en te weinig positief effect. Klik om te vergroten... Helemaal mee eens"
"Een deel van de mdma word door je lichaam omgezet naar mda. Volgens mij was het 7%. Ik heb dat 'vroeger' ook wel eens gehad, dat ik hard ging hallucineren op alleen mdma"