Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"25tolife zei: Svali zei: Wat voor drugs gebruikt hij dan? Niet dat het heel veel uitmaakt want met antipsychotica moet je natuurlijk geen enkele drugs gebruiken omdat je dan alleen maar vatbaarder wordt voor psychoses. Wiet bijvoorbeeld vermindert de werking van antipsychotica omdat het de hoeveelheid dopamine weer doet toenemen i.p.v. afnemen (wat dus de bedoeling van antipsychotica is). Zelfde is ook zo met XTC en door de tegenwerking (blokkade dopamine afgifte vs. stimulatie dopamine afgifte) kan de antipsychotica versterkt worden wat ernstige bijwerkingen kan hebben, zoals coma of zelfs de dood. Daarbij schijnt de XTC ook niet of nauwelijks te werken. Dan heb ik het wel over "klassieke" antipsychotica (die wordt zo genoemd tenminste), geen idee of andere soorten dat niet hebben. Maar het lijkt me erg onverstandig om dit te doen. Klik om te vergroten... +1 en er zit met dope gebruik niet echt veel veranderingen in het brein vergeleken met nieuwe generatie medicatie, ze werken nog steeds (verreweg) grotendeels nog op dezelfde receptoren in je brein. XTC is een goed voorbeeld van wat niet te nemen inderdaad mede door serotonine in je brein zich probeert te herstellen met de medicatie, en de XTC/MDMA alles na 1x weer compleet verstoord. En je (veel meer) kans hebt op bijvoorbeeld het serotonine syndroom door het mixen van die 2. Maar goed hangt deels af welke drugs maar raad het net zoals Svali af! Klik om te vergroten... Zo iets dacht ik al en was ik ook al bang voor... verbaasd me dat er nog niks gebeurt is. Wat we gebruiken ; wiet, hasj, xtc, mdma, mephedrone, ketamine en bijna altijd speed en alcohol. Zal van de week is langs Kentron gaan en maar is kijken of we de boel kunnen stop zetten."
"Svali zei: Wawa zei: Wat we gebruiken ; wiet, hasj, xtc, mdma, mephedrone, ketamine en bijna altijd speed en alcohol. Klik om te vergroten... Zit me nu wel af te vragen of hij al antipsychotica nam voordat hij drugs ging gebruiken. Klik om te vergroten... 3 jaar drugs gebruik er voor sinds half jaar antipsychotica"
"Thanks Willem, altijd blij met jouw reacties zal het in m'n achterhoofd houden. Heb voor mezelf ook een goede lijn getrokken (waar de grens ligt haha), geef al mn spullen altijd aan iemand anders, ben zowiezo wel met een verantwoorde groep vanavond hoewel dat in de middag weer een andere groep zal zijn die wat minder verantwoord is. Misschien schrijf ik wel een reportje van de avond. take care"
"meestal begint het na 40 uur wakker echt erg te worden. Bosjes,auto-reflecties en andere voorwerpen voor mensen aan zien tot op 5 meter afstand. Ook heb ik vaak als ik dan ga douchen en naar beneden kijk alsof er een soort zwerm van kleine vliegjes naar boven komt vliegen."
"Space_Girl zei: Ik heb het van hele goeie soms ook al na een nacht Inderdaad dingen voor mensen aanzien enzo. Muziek horen terwijl er niks aan staat. vorige keer was het zelfs zo dat ik een heel radio gesprek hoorde terwijl er geen radio aan stond nou dan ben je ook al ver Klik om te vergroten... haha die gesprekken ja, die hoor ik ook altijd in de verte echt bizar. Maar komt dat omdat het goeie peppie is ja? of gewoon door een grote hoeveelheid."
"Altijd een week na dat ik speed heb gebruik voel k me een beetje grieperig. Verkoudheid is ook een grote maar als k er dan een nak in gooi is dat weer over. Bloedneus vrijwel elke avond na een nacht flink snuiven als ik dan me neus snuit."
"Groot fan van bananen, voor de rest probeer ik met veel groene thee toch nog een musli reep naar binnen te werken."
"harry123 zei: Precies. En gewoon duidelijk zijn, laten we daar mee beginnen. Want overal staat van KAN dit veroorzaken, of KAN dit als gevolg hebben. Ja maar hoe groot is de kans dan? Ik KAN vanavond ook wel op mijn hoofd vallen en sterven bij wijze van spreken.. Klik om te vergroten... zouden er bij moeten zetten kan sociaal voordelig zijn kan je een super gevoel geven kan je een kleinere kater dan alcohol geven kan je kijk veranderen op het leven in een positieve zin kan resultaten op school verbeteren pas op! gezelligheid Mja, aan de andere kant is het ook wel slim dat ze er zoveel tegen doen moet je na gaan; stel je gaat stappen en iedereen is helemaal van de wap. Er zijn genoeg idioten die niet met drugs kunnen omgaan kijk maar naar drank. Helaas informeert het merendeel (integenstelling tot wss ons) zich niet goed en dat is waar het slechte vandaan komt"
"willemvaag zei: Heb zelf toen ik nog naar school ging met de gedachte geleefd toen dat ik anders niet kon functioneren en alles ging fout. Maar als ik snoof haalde ik ineens dikke voldoendes wist dingen die ik anders nooit geweten had en had toegang tot alle herinneringen die ik had. Denk dat als je drugs met mate in het weekend kan doen dan zou je ook wel een keer op de pep huiswerk kunnen maken. Zou dan niet dikke lijnen gaan snuiven en dat je niet stil kan zitten maar jezelf gewoon oppeppen, dat je wakker bent en je energiek voelt maar niet dat je superhard gaat dan ga je misschien dingen doen waar je spijt van krijgt of wat je niet zou willen doen. En als je er goed over nadenkt en weet wat je doet en gewoon en niet van een week 1 hele lange dag gaan maken, 1 of 2 dagen en dan gelijk stoppen dan zal het geen probleem worden, maar maak je er een gewoonte van dan wel... Klik om te vergroten... hoeveel zou je dan aanraden om te gebruiken? Een hele lijn is natuurlijk een no-go, wat is lekker om gewoon rond 1 uur s'middags te nemen en dat ik in de avond om laten we zeggen 2 uur wel weer ''normaal'' naar bed kan."
"Hallo mede DFers, Ik vroeg mij af wat precies het gevaar is van drugs/alcohol gebruik in combinatie met anti-psychotica. Lang verhaal kort; hecht persoon gebruikt anti-psychotica (weet niet precies welke), met die persoon doe ik vrij wel elk weekend drugs soms meerdere dagen. Wat heeft die persoon voor extra risico?"