Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haha geweldig om te lezen, je herkent zoveel dingen in XTC Tripreports! Alles is mooi, iedereen is lief/aardig/geweldig je bent zorgzaam over vrienden ect ect. Ik heb dit weekend *toevallig* ook Witte Dolfijntjes op (4 of 5 ) bij een maatje thuis lekker lopen praten met z'n alle :P"
"StinoPepperino zei: Ik herinner me ook ineens dat ik niet in staat meer was smsjes op m'n mobiel te lezen! Dat was zo raar Ik probeerde een smsje te lezen en wat terug te sturen, maar ik kon me niet concentreren op de zinnen. Alles was vaag, ik zag dubbel en de woorden leken te bewegen. Heel leip Klik om te vergroten... Haha ja dat heb ik ook altijd! ik had vorig weekend tijdens het gebruik contact met een klasgenoot via msn op me mobiel, en blijkbaar stuurde ik echt vage zinnen waar geen touw aan vast te knopen was :P"
"De laatste keer dat ik Dragon's Dynamite heb gebruikt was een maand geleden denk ik. We deden met z'n 4e ieder een bakje van 15 Gram DD's. Van te voren had ik alleen maar anderhalve baguette op, en daarna de truffels klein gesneden, en in een kom met kokend water gedaan + een thee zakje erbij voor de smaak. Ik heb hoogstens 10 minuutjes last gehad van me maag, maar dat is volgens mij altijd bij truffels (correct me if i'm wrong). De eerste keer truffelen at ik ze rauw, maar daar moest ik bijna van kokhalzen, al was toen de trip toch iets wat heftiger! maar goed.... Daarna echt een top avondje gehad! Je voelt je gewoon goed, samen met je maatjes praten over van alles en nog wat, samen dingen snappen, en samen dingen niet snappen. Je om de lompste dingen kapot lachen. Dat is een van de redenen dat ik nooit alleen wil trippen, het lijkt me eng. ik denk dat ik dan teveel in mezelf kruip en te veel ga denken. OT: Je trip report was leuk om te lezen! Bijna alles wat je vertelt zit waarheid aan vast. wij weten zo weinig van het "leven". Ik ga denk ik de volgende keer DD's ook een TripReport schrijven!"
"Mulholland Drive zei: Ben zeker benieuwd jaar je report! Klik om te vergroten... Ik ga aankomend weekend waarschijnlijk met maatjes XTC gebruiken mijn laatste keer was bij PussyLounge paar weken terug. Ik denk dat ik daar wel een leuke Report over kan schijven en na de vakantie ga ik met een klasgenoot Truffelen, het is zijn eerste keer dus word denk ik wel lachen! Daar komt sowieso ook nog een report over. Ik vind het geweldig om al die Reports te lezen, hoe lang ze ook zijn, ze blijven interessant en je komt veel dingen voor waarbij je denkt "ja! dat had ik ook!" en dat is wel grappig"
"Pffff met aankijken van maatjes en dan lachen. sjiiii (shit) en dan de reactie "ofnie dan!""
"Meetstal kun je ook wat info erover vinden op pilldatabase, echter is die website nu al enige tijd offline."
"LSD! Heb er echt veel zin in! Heb het namelijk al in huis Moet alleen wachten op een goed weekend!"
"Hoi, ik had een vraag: Wat voor muziek luisteren jullie als je hem "spaced"? Met truffels zetten we altijd standaar de Q-base CD4 (dubstep) op, die gaat van rustige Dubstep naar een soort Climax van heftig door elkaar lopende klanken. Met Xtc zetten we meestal Drum & Bass of Hardstyle/hardcore op, lekker snel en hard dan komen we vanzelf van de bank af En als we een joint roken gewoon Reggae of hiphop, lekker chill onderuit gezakt! En hoe zit dit met jullie?"
"Echte drugs blunders heb ik niet gehad, nooit moeten overgeven *afkloppen* wel paar keer met alcohol over me nek gegaan, kan mezelf redelijk goed in de hand houden wat dat betreft. Een voorkomende drugsblunder is dat tijdens de comedown (met xtc), ik meestal mensen maar half versta of niet snap wat ze zeggen, en dan vormen er nogal vage gesprekken :P @urtinriZ die zal ik nooit meer vergeten!"
"Prachtig! Buitengewoon goed omschreven, lekker duidelijk! Ik heb met plezier je tripreport gelezen, echter ging mijn eerste keer niet zo super.. heb 1 hele gedaan die best wel zwaar was (niet slim, i know) en ook beetje buikpijn gehad. Wellicht binnenkort weer zegeltjes! Dan ga ik ook zeker een report schrijven! Heb jij tips met het onthouden van dinge? ik vergeet meestal 40% van mijn trips (Truffel dragon dynamit heb ik al meer als 7 keer gedaan) en van mijn LSD Trip weet ik alleen maar dat ik aan het einde last van mijn maag had. Nogmaals, leuk om te lezen! Ik hoop meer van je te kunnen lezen!"