#1
Fishhead0707 zei:Mathijs zei:40mg 2c-p pluggen; was veel te veel dankzij de engel ben ik er nog... Heeft me het een en ander gegeven zei ze later want het ging niet helemaal goed. Had dat spul zwaar onderschat...![]()
Maar wat ik me herinner was prachtig
Wajooh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
40mg 2C-P geplugd? Dat is echt een ziekelijk te hoge dosis man. Ik had 10mg in een capsule geslikt en ging 12 a 16 uur kei en kei hard...
Maar 40 mg en dan nog pluggen ook?
Dat moet echt flink fout gegaan zijn ja?
Hoe liep het uiteindelijk af?
![]()
Ja ging goed fout...
Kort samengevat ging ik harder dan je wilt... heb ook wat toegediend gekregen van de nachtzuster..(tranquilizers...) Maar wat ik me ervan herinner was echt onbeschrijflijk teveel fantasy/realiteit/fictie/non-fictie waren allemaal vage termen en had de mooiste beelden voor me als ik me ogen dichtdeed, maar het was teveel heb 2c-p onderschat
Het duurde 3 dagen voordat ik weer normaal was
