Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsJe ergste drugsblunder

Je ergste drugsblunder

965 antwoorden
220 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Fishhead0707 zei:
Mathijs zei:
40mg 2c-p pluggen; was veel te veel dankzij de engel ben ik er nog... Heeft me het een en ander gegeven zei ze later want het ging niet helemaal goed. Had dat spul zwaar onderschat... :confused: :openmouth:

Maar wat ik me herinner was prachtig
Klik om te vergroten...

Wajooh :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

40mg 2C-P geplugd? Dat is echt een ziekelijk te hoge dosis man. Ik had 10mg in een capsule geslikt en ging 12 a 16 uur kei en kei hard...

Maar 40 mg en dan nog pluggen ook?

Dat moet echt flink fout gegaan zijn ja?

Hoe liep het uiteindelijk af?

:)
Klik om te vergroten...

Ja ging goed fout...
Kort samengevat ging ik harder dan je wilt... heb ook wat toegediend gekregen van de nachtzuster..(tranquilizers...) Maar wat ik me ervan herinner was echt onbeschrijflijk teveel fantasy/realiteit/fictie/non-fictie waren allemaal vage termen en had de mooiste beelden voor me als ik me ogen dichtdeed, maar het was teveel heb 2c-p onderschat :hearteyes:
Het duurde 3 dagen voordat ik weer normaal was :flushed: Dankzij de nachtzuster heb ik het overleefd denk ik...
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fidge zei:
Ow ja, GHB is vloeibaar, ghehe ik kon de associatie met blaadjes en GHB niet vinden.

Die vloei (rijstevloei) wordt hier volgens mij toch veel gebruikt. Het voordeel is dat de joint niet verder brandt als je er niet van rookt. Ik vind het er net zo vies uitzien als dat het smaakt.
Klik om te vergroten...

huh wtf.. natuurlijk is er in nederland lange vloei. hoe wil je anders een joint draaien :confused:
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Haha, ik had sarcastisch gezegd dat ik nog nooit lange vloei in NL gezien had maar dat sarcasme is verloren gelopen voor de boodschap bij Fidge aan kwam :grin:
c
croppLid
01-01-2024, 00:00
#4
spacelord zei:
NorthernLightBE zei:
Fidge zei:
Lange vloei/blaadjes heb je in NL ook wel, ik krijg ze altijd bij mijn wiet.
Heet GHB in BE vloei??? leg uit......
Klik om te vergroten...

Hij bedoelt vloei van vloeibare denk ik
In vlaanderen noemen we ghb wel eens vloeibare of liquide, maar vloei heb ik nog nooit gehoord.
Klik om te vergroten...

Meeste mensen kennen GHB hier niet (ik spreek over niet-druggebruikers). Wordt gewoon vloeibare XTC genoemd.
Klik om te vergroten...
Gehaktballen!

ook een drugsblunder, afrekenen bij de albert heijn, je pinpas uit je zak trekken en zo 2 sealtjes op de grond gooien...
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mathijs zei:
Fishhead0707 zei:
Mathijs zei:
40mg 2c-p pluggen; was veel te veel dankzij de engel ben ik er nog... Heeft me het een en ander gegeven zei ze later want het ging niet helemaal goed. Had dat spul zwaar onderschat... :confused: :openmouth:

Maar wat ik me herinner was prachtig
Klik om te vergroten...

Wajooh :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

40mg 2C-P geplugd? Dat is echt een ziekelijk te hoge dosis man. Ik had 10mg in een capsule geslikt en ging 12 a 16 uur kei en kei hard...

Maar 40 mg en dan nog pluggen ook?

Dat moet echt flink fout gegaan zijn ja?

Hoe liep het uiteindelijk af?

:)
Klik om te vergroten...

Ja ging goed fout...
Kort samengevat ging ik harder dan je wilt... heb ook wat toegediend gekregen van de nachtzuster..(tranquilizers...) Maar wat ik me ervan herinner was echt onbeschrijflijk teveel fantasy/realiteit/fictie/non-fictie waren allemaal vage termen en had de mooiste beelden voor me als ik me ogen dichtdeed, maar het was teveel heb 2c-p onderschat :hearteyes:
Het duurde 3 dagen voordat ik weer normaal was :flushed: Dankzij de nachtzuster heb ik het overleefd denk ik...
Klik om te vergroten...

Heavy man!! Thank God for the nachtzuster. Anders had het inderdaad heel erg misgegaan want met pluggen komt het direct in je slijmvlies. Bij een nasale dosering van 40mg is dat al een dodelijke hoeveelheid volgens mij.

:)
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#6
cropp zei:
ook een drugsblunder, afrekenen bij de albert heijn, je pinpas uit je zak trekken en zo 2 sealtjes op de grond gooien...
Klik om te vergroten...

Haha, of bij een buscontrole uit de bus moeten stappen omdat je je kaartje niet vindt en terwijl je je zakken leegmaakt komt er zo'n domme snowseal tevoorschijn :grin:
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#7
W.F.L. zei:
cropp zei:
ook een drugsblunder, afrekenen bij de albert heijn, je pinpas uit je zak trekken en zo 2 sealtjes op de grond gooien...
Klik om te vergroten...

Haha, of bij een buscontrole uit de bus moeten stappen omdat je je kaartje niet vindt en terwijl je je zakken leegmaakt komt er zo'n domme snowseal tevoorschijn :grin:
Klik om te vergroten...


Met een bergje losgeld betalen in coffeeshop en bleken er 4 valiumpjes tussen te zitten hij zei lachend die nemen we niet aan. (tijd geleden godzijdank)
T
TripperLid
01-01-2024, 00:00
#8
W.F.L. zei:
cropp zei:
ook een drugsblunder, afrekenen bij de albert heijn, je pinpas uit je zak trekken en zo 2 sealtjes op de grond gooien...
Klik om te vergroten...

Haha, of bij een buscontrole uit de bus moeten stappen omdat je je kaartje niet vindt en terwijl je je zakken leegmaakt komt er zo'n domme snowseal tevoorschijn :grin:
Klik om te vergroten...

Hahahahha.

Ik heb een keer in Italie een autoongeluk gehad in het centrum van Pisa, overigens niet mijn schuld. Ik moest op een gegeven moment mijn rijbewijs laten zien aan ome agent, vallen er zo 25 blotters uit mijn portemonnee, zo'n mooi vierkantje van 5 bij 5 met het hoofd van Bart Simpson erop. Ik zag hem erna kijken. Ik heb het opgepakt en in mijn zak gedaan. Hij had verder niks in de gaten. :tearsofjoy:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#9
W.F.L. zei:
cropp zei:
ook een drugsblunder, afrekenen bij de albert heijn, je pinpas uit je zak trekken en zo 2 sealtjes op de grond gooien...
Klik om te vergroten...

Haha, of bij een buscontrole uit de bus moeten stappen omdat je je kaartje niet vindt en terwijl je je zakken leegmaakt komt er zo'n domme snowseal tevoorschijn :grin:
Klik om te vergroten...

Heb zo ladderzat op de bus, toen ik mijn buskaart wilde tonen, deze tevoorschijn getrokken (met een iets te harde snok) waardoor mijn 3 gram haze bijna op de schoot van de chauffeur vloog. Die kon er niet om lachen (woon ook in België).
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik woon ook in België, maar dat was in Den Haag gelukkig.. :grin: Ik zag die gast er naar kijken en zonk al bijna door de grond haha maar gelukkig vond ik toen net m'n kaartje en kon ik weer weg :grin:

Tripper zei:
Ik heb een keer in Italie een autoongeluk gehad in het centrum van Pisa, overigens niet mijn schuld. Ik moest op een gegeven moment mijn rijbewijs laten zien aan ome agent, vallen er zo 25 blotters uit mijn portemonnee, zo'n mooi vierkantje van 5 bij 5 met het hoofd van Bart Simpson erop. Ik zag hem erna kijken. Ik heb het opgepakt en in mijn zak gedaan. Hij had verder niks in de gaten. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Wel een meevaller ja :tearsofjoy:
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#11
W.F.L. zei:
Ik woon ook in België, maar dat was in Den Haag gelukkig.. :grin: Ik zag die gast er naar kijken en zonk al bijna door de grond haha maar gelukkig vond ik toen net m'n kaartje en kon ik weer weg :a

Tripper zei:
Ik heb een keer in Italie een autoongeluk gehad in het centrum van Pisa, overigens niet mijn schuld. Ik moest op een gegeven moment mijn rijbewijs laten zien aan ome agent, vallen er zo 25 blotters uit mijn portemonnee, zo'n mooi vierkantje van 5 bij 5 met het hoofd van Bart Simpson erop. Ik zag hem erna kijken. Ik heb het opgepakt en in mijn zak gedaan. Hij had verder niks in de gaten. :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

Wel een meevaller ja :tearsofjoy:
Klik om te vergroten...

hahaha wat een geluk zeg!
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
Met een flinke lading diazepam half op bed liggend in slaap gevallen met licht aan, muziek hard aan. Weet niet hoe ik daar liggend terecht kwam. Kwam mijn broer midden in de nacht in mijn kamer, heb wat zitten brabbelen en hij heeft mijn computer uitgezet en licht uit gedaan. Ik wist echt niets meer wat er gebeurd was. Kan er wel om laggen. Mijn broer minder, maar hij weet wel van mijn gebruik.
W
W.F.L.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Petrovic zei:
Kan er wel om laggen.
Klik om te vergroten...

Ik nu ook :grin: :wink:
P
PetrovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
W.F.L. zei:
Petrovic zei:
Kan er wel om laggen.
Klik om te vergroten...

Ik nu ook :grin: :wink:
Klik om te vergroten...
correctie, dit is vanaf nu mijn ergste drugsblunder. Damn ik weet donders goed dat het lachen is maar als ik snel typ maak ik onbewust toch zulk soort fouten. R en n met elkaar verwisselen etc.
s
sardientjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Of je het echt een blunder kan noemen of niet, maar 't was in ieder geval super irritant...
Afgelopen weekend waren we rond 20.00 begonnen met een pilletje. Uiteindelijk rond 5 uur waren we een paar x GHB en ook wat Speed verder.
Op een gegeven moment werd ik zo geobsedeerd door 't idee dat ik naar de wc moest, dat ik gewoon vanaf een uur of 5 tot 7 uur s ochtends op de plee heb gezeten omdat ik niet kon plassen!

't Bleef maar doorgaan dat gevoel en ik kon er maar niets uitkrijgen. Ik kreeg dus al van anderen te horen dat ik wel erg veel toevoegde aan deze avond haha.

Daarnaast had ik iets te veel gebruikt, waardoor er geen zinvol iets meer uit mij kwam. Praten lukte niet meer, luisteren lukte niet meer, aandacht was ver te zoeken.

Niet echt een blunder, maar niet echt bevorderlijk voor een leuke sfeer.
s
spacelordLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vorige week: Mijn vriendin tegenover mij in de quick (ik redelijk stoned, niet echt drugged maar kom), ik gewapend met een open potje mayonnaise (ja je kan het al raden). 'schat, vangen he' zei ik voor de grap en de bedoeling was het een soort halve cirkel beweging te maken en het potje gewoon op tafel leggen. Katapulteer ik me dat spel toch wel niet recht op haar zeker! Haar blouse, borsten en mauwen vol saus, weer een geweldig actie van mij :beer:
w
weyoun22Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Fishhead0707 zei:
ik had een vraag kan je eigenlijk ook wiet snuiven?
Klik om te vergroten...

Heb dit ooit eens voor de grap geprobeerd. Niet doen! Het werkt niet en het doet ongelooflijk veel pijn in je neus.
F
Fishhead0707Lid
01-01-2024, 00:00
#18
weyoun22 zei:
Fishhead0707 zei:
ik had een vraag kan je eigenlijk ook wiet snuiven?
Klik om te vergroten...

Heb dit ooit eens voor de grap geprobeerd. Niet doen! Het werkt niet en het doet ongelooflijk veel pijn in je neus.
Klik om te vergroten...

ja snapte toch wel mijn cynische ondertoon he?? :grin:

:)
D
DreugeLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik heb wel eens gedroogde paddo gesnoven
s
sethLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dreuge zei:
ik heb wel eens gedroogde paddo gesnoven
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy: :tearsofjoy: en post daar maar eens een tripreport van, ben benieuwd

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...2627282930...49
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."