Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuif je?

Snuif je?

157 antwoorden
33 weergaven
18-5-2026
g
geoxLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vroeger paar keer speed en coke gesnoven, nu nooit niet meer :)
Niks voor mij.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kanna, Ketamine en Coke gesnoven, leuk maar niet echt fijn voor je neus, gelukkig heb ik nooit last gehad van me niet kunnen beheersen maar ik ben als ik naar mijn omgeving kijk daar wel een redelijke uitzondering in hehe.

Adreno
D
Detroit303Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb het nog nooit gedaan omdat ik het een beetje associeer met 'verslaafd zijn'. Toch ben ik er benieuwd naar, dus als ik eens iets onder mn neus krijg, dan zou ik toch niet nee kunne zeggen.

btw; Spaceman, komt je avatar van een film ofzo?
M
MoonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik snuif het liefste speed maar op het moment alleen af en toe flink wat sos maar dat is toch niet zo lekker. Ach ja bij gebrek aan beter kan het er mee door. Heb liever speed :hearteyes:
d
dfssdfdeLid
01-01-2024, 00:00
#5
heb het paar keer gedaan (3 keer, 2x coke, 1x speed) en vond het zn geld niet waard dus niet meer gedaan
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik heb NOG geen drugs gesnoven...
echter wel rood krijt in het eerste middelbaar om een bloedneus te vijnzen zodat ik de klas uitmocht :grin: (het werkte) :)
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#7
zie naam
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#8
Snuifdoos zei:
zie naam
Klik om te vergroten...
haha :grin: :grin:
D
DrMedLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wacky zei:
Snuiven opzich is niet echt vies of pijnlijk ofzo. Soms kan het een beetje branden in je neus maar dat is wat mij betreft niet zon punt.
Klik om te vergroten...

Tot je een weekend lang gecombineerd aan de pep, coke en keta gaat.
En van wat er daarna allemaal uit komt kun je kastelen bouwen :grin:

Ja, ik snuif.
Eigenlijk alleen nog maar coke de laatste jaren en met mate(n).
Gemiddeld een paar keer per maand en nooit doordeweeks.
T
TechNoraLid
01-01-2024, 00:00
#10
Jep, keta, coke, speed, mdma, ehm... dat was het denk ik wel. Ik hou ook van het ritueel, vooral als er een berg ligt, en dan lekker in een vloeiende beweging je lijntje ervan afnemen, nog beetje mooi neerleggen, en whalla!! :hearteyes:
W
WillemijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
daar ga ik m'n neus niet aan verneuken! :)
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het enigste wat ik ooit heb gesnoven is poedersuiker :rock: Verder zal ik me misschien nog ooit eens aan de keta wagen.
b
baarsjesbewonerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee geen behoefte aan. Drugs als coke of speed boeien me niet en daarnaast lijkt snuiven me ook best ranzig.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb wel eens droppoeder gesnoven, deed een beetje pijn, maar ik had de hele dag een lekkere dropsmaak achter in mijn mond.
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hmmm lekker ketamine of een lijn coke snuiven heerlijk.
Al blijf ik liever van de coke af toch blijft het heerlijk.
B
BesemeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik vind snuiven echt heel vervelend. Je voelt je neus nog een kwartier na het snuiven en de smaak blijft ook lang hangen.

Doe mij maar bommetjes! veel meer relaxed!
b
buzzriderLid
01-01-2024, 00:00
#17
NU HEB IK EEN ANDERE VRAAG: Wie heeft er al gespoten? (je weet welk spuiten ik bedoel :) )
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#18
BuZzRiDeR zei:
NU HEB IK EEN ANDERE VRAAG: Wie heeft er al gespoten? (je weet welk spuiten ik bedoel :) )
Klik om te vergroten...

hoe off-topic kan je gaan...

gaarne niet antwoorden hier!

Buzz, hier hebben we een knop voor:

n
netiLid
01-01-2024, 00:00
#19



knorknor :mrgreen: :beer:
M
MaikelkLid
01-01-2024, 00:00
#20
heerlijke bezigheid opzich, die smaak en het branden wen je wel aan :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."