#1
Vroeger paar keer speed en coke gesnoven, nu nooit niet meer ![:)]()
Niks voor mij.
Niks voor mij.
Wacky zei:Snuiven opzich is niet echt vies of pijnlijk ofzo. Soms kan het een beetje branden in je neus maar dat is wat mij betreft niet zon punt.
Verder zal ik me misschien nog ooit eens aan de keta wagen.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."