Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"@Spor: Ketamine lost helemaal op in water dus dat zal echt geen pijn doen. Alleen in me reet stoppen vind ik net wat te ver gaan."
"calibre zei: J0rrit zei: Aap zei: MDMA! 2-CB + keta schijnt ook een vette combinatie te zijn maar zelf nog geen ervaring mee. Klik om te vergroten... 2cb + keta + ghb is een vette combi!!! Gr, Klik om te vergroten... Hoe zit dat in feite met keta en ghb? Ik heb al vaak gehoord not done omdat ze dan te hard inslaan. Maar als je een k-hole zoekt met keta, kan je dan geen buisje ghb erbij droppen? Klik om te vergroten... Dat word gegarandeerd kotsen + doodziek. Ik doe bijna dagelijks ketamine en ook supervaak ghb. Maar als je veel ket + een normale dosis ghb pakt word je doodziek. (Ook vele vrienden hiermee de fout in zien gaan)"
"Ik snuif iedere dag ketamine en had pas wat lege (grote) capsules. Toen heb ik mijn weegschaal gepakt en heb ik ze gewogen leeg en gevuld. Ik heb capsules gemaakt met een inhoud van 550mg ketamine. Ik dacht dat ik hem zwaar hard zou trippen maar helaas niks van gevoeld. Toen ben ik maar verder gaan snuiven. Een dag later 2 capsules tegelijk van 2x 550mg en werd toen wel vaag. Werkt veeeel minder als snuiven."
"Atropa zei: Waarschijnlijk onzuivere K of een hoge tolerantie. Tolerantie gaat best rap met K. Maar elke dag hoe lang al? Hoeveel snuif je dan en tot hoe ver ga je? Want ik merkte al gauw dat regelmatig gebruik bij mezelf leide tot een K sentiment, elke keer leek wel alsof ik, met non K-hole doseringen niet wist welke kant ik op moest. En altijd was er terrein in m'n bewustzijn of hersenen wat nog onverkent was. Zo bleef ik dus gaan voor een intensieve periode. Niet onplezierig eigenlijk, geen ongemakkelijke effecten, maar gewone complexe scheefheid die m'n innerlijke leven bezig houden. De rest v/d wereld wordt er dooie oppervlakte van zolang ik aan Ket dacht. De beeldenstad van de diepte, zo kan ik Ket noemen. K schilderijen of K kunst wekken bij mij altijd dat sentimentele op, melancholie. Overigens werk waar ik de auteurs credits voor moet geven, ik krijg net enkele lijnen op papier als ik het zou moeten uittekenen. Als ik zelf veel zou gebruiken, raak ik echt teveel los om voldoende ruimte te bewaren voor de realiteit. Maar geen angst of ongemakkelijke gevoelens, Keta huisvesting = warme huisvesting. Mag ik overigens vragen waarom elke dag? Klik om te vergroten... Zo`n 2 jaar iedere dag, ik heb geen percentages over hoe puur het is. Maar het is gewoon goede. Als andere mensen een sleutelpunt nemen zijn ze van de ketamine."
"Ketaboy zei: Spor zei: Wat grappig ! voor mij doet het exact het tegenovergestelde ! Met ketamine op snap ik er NIETS meer van; Klik om te vergroten... Herkenbaar :P laatst in de volle overtuiging op te ruimen mijn portomonee van briefgeld ontdaan. Vriend van me niets anders gedaan dan mijn spullen bij elkaar sprokkelen xD Klik om te vergroten... Dat spullen bij elkaar sprokkelen is zo bekend haha. Gebeurd echt dagelijks dat we weer iemand moeten helpen zijn shit bij elkaar te houden. Pas was een maatje van me al zijn spullen kwijt in de auto, wij dus even gestopt hij alles bij elkaar zoeken, maar hij legde alles op het dak. Ik stapte in hij pakte ze spullen komen we bij hem thuis ligt ze gsm nog op het dak"
"De gewenning bij ketamine is het grootste van alle drugssoorten. Waar ik vroeg een weekend met een gram ketamine deed (sleutelpunten) snuif ik die nu in 3 lijnen (2 uurtjes max.) op. Ik vind ketamine behoorlijk verslavend en ken zelf ook behoorlijk wat ketamine verslaafden."
"Ome_Escobar zei: wie weet of je keta net zo kan likken als MdMa? Klik om te vergroten... Beter snuiven, dan word er meer opgenomen en heb je dus minder nodig"
"Re: TrippyShit zei: waarom likken? als je niet wilt snuiven kan je het beter in een capsule ofzo stoppen. Geloof me keta smaakt echt heel vies :P vond het al echt vies als k mn neus ophaalde en het achter in mn keel proefde. Klik om te vergroten... Ketamine vies? Lekker joh Haha vind de reactie wel grappig, GHB dat is vies! Ketamine vind ik echt niet vies. Maar smaken verschillen."
"Psycho_Chrono zei: DonnieDark0 zei: Wat ik meestal hoor is beginnen met een lijntje van 80 mg en dan later bijpakken. Klik om te vergroten... Nope, je neus kan maar 50 mg (per neusgat) opnemen eens in de 10 minuten, opletten dus! Alles meer dan 50 mg is verspilde keta. 2x50mg, 10 minuten wachten en nog eens 2x50, dan ben je wel erg ver weg lijkt me Klik om te vergroten... Zolang het je lichaam niet terug uit komt word het wel voor een groot deel opgenomen hoor. Ik heb vaker lijnen van 100mg op (nooit gewogen maar ong een tiende van een gram) en het verschil met 50 miligram is er echt wel. Ik raad aan om de eerste x niet te veel te pakken. Sommige mensen vinden het helemaal niets, anderen pakken te veel en raken in een bad trip."
"sober_worm zei: mensen met verslaving hier? bedoel, echt heel de tijd naar snakken? hoe gaan jullie er dan mee om in het dagelijks leven? even op 't werk een lijntje doen ofzo? Klik om te vergroten... Ben zelf ook "verslaafd" aan ketamine alleen het is niet zo erg als coke. Dat als je een ander ziet gebruiken dat jij ook echt MOET hebben. Wel snuif ik het minstens 4 dagen in de week en heb ik er eigenlijk altijd wel zin in. Maar het is niet zo van: Ik MOET ketamine. Maar heb er gewoon vaak zin in, verdien goed en heb geen vaste lasten dus dat maakt het iets te makkelijk."