Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het probleem hiermee is dat alcohol en wiet vaak 2 verschillende verslavingen zijn. Alcoholisme is vaak het wegdrinken van problemen, en de verslaving van wiet zit hem in het feit dat wiet zo heel erg heftig is. Je kunt al snel een jointje roken, en daarom ga je het ook steeds vaker doen (zal iedereen die geregeld blowt wel merken)."
"In het natuurlijke emphatogenen forum staan alle antwoorden op je vragen, beetje zoeken enzo."
"Als ik in de natuur ben zeker Shpongle, dat weet altijd een heerlijke draai te geven aan een omgeving die toch al rijk aan schoonheden is. Voor de rest: -Eskimo -A-team -Porcupine Tree -Wolfmother -Electric Wizard (stoner metal \\o/) -Orange Goblin -Space Buddha -Alle Siddharta/Buddha Bar cd's -Buckethead En een heleboel verschillende goa/ambient artists die ik niet allemaal bij naam weet."
"topic 3491 over 'kan je er in blijven hangen'. Die zoek functie blijft moeilijk (google is natuurlijk al helemaal 31337)."
"Hrm, zeer interessant, opzich wel zin om het eens te proberen :P"
"Stighar zei: Ik denk dat je er goed aan doet om salvia divinorum niet als een drug te zien. Het is niet iets dat je neemt om lekker te trippen. Salvia is streng, en als je er niet juist mee omgaat zal het je daarvoor straffen. Salvia leidt je naar onbekende dimensies, hoewel je toch dat bekende deja-vu gevoel kan hebben. De schadelijke effecten die tot nu toe bekend zijn is het geïrriteerd raken van de luchtwegen (wanneer je het rookt). Waarschijnlijk zullen de verbrande plantdeeltjes ook wel hun gedeelte kankerverwekkende stoffen bij zich dragen, teer en dat soort zooi. Groter gevaar ligt in de reactie die het in je oproept. Wat als je bij een onbekende dosis totaal de weg kwijt raakt en in het wilde weg rond begint te lopen, een open raam/balkon, dat soort dingen. Maar dat zul je allemaal wel gelezen hebben. Ik hoop dat je hier iets aan hebt Klik om te vergroten... Hoewel ik het met de rest van de post eens ben, waarom zou je salvia niet als drug zien? Je behoort naar mijn mening met alle drugs verstandig om te gaan (hoe verstandig gespecificeerd is verschilt per drug natuurlijk). Maar salvia is inderdaad behoorlijk streng en daarom vind ik het ook enigzins jammer dat het 1 van de weinige legale drugs (overal in de wereld) op dit moment. Daardoor zijn mensen die totaal geen salvia zouden moeten gebruiken eerder geneigd dit wel te doen."
"Ik zou het niet in de blender gooien. Ook al is het waarschijnlijk chemisch geen probleem, zul je toch een beetje verspillen aan de zijkant van je blender. Je kunt het beter gewoon old school doen met een vijzel, dan heb je het ook allemaal wat beter in de hand."
"Riel zei: trippen met 8 verschillende onbekende mensen in een onbekend gebied zonder toezicht? ik pas Klik om te vergroten... Exact mijn reden Wel fucking mooie plek btw."
"Re: Re: Hans zei: shokora zei: Als je fatsoenlijk af kunt wegen is er geen enkel probleem. 2C-B dosissen zijn ook ongeveer even groot en daar gaat ook weinig mis mee. Alleen sommige mensen gooien er 330mg in ipv 33mg :P Klik om te vergroten... Je haalt ug en mg door elkaar. Klik om te vergroten... Nee, het was een reference naar Stonie die in plaats van 33mg 2C-B, 330mg tot zich nam... met alle vage gevolgen van dien. @onderwerp: mooi dat iemand het gaat proberen, ik wil zeker weten hoe goed dit werkt."
"Ik vind dat je een beetje te weinig keuzes hebt. Ik denk dat ik wel enige verslavingsdrang heb, maar kan dat ook op de juiste tijden in zien waardoor een uiteindelijke verslaving niet toch niet ontstaat (behalve bij nicotine dan :P)."