#1
Het is volgens mij wel algemeen bekend hier dat ik een speedfan ben
.... De voornaamste reden dat ik snuif, is omdat het vrijwel direct voelbaar is! ![:hearteyes:]()
.... De voornaamste reden dat ik snuif, is omdat het vrijwel direct voelbaar is!
.... De voornaamste reden dat ik snuif, is omdat het vrijwel direct voelbaar is!
Anyhow, bommen is wel heftiger dit zal ik toegeven maar ik persoonlijk vind het ritueel rond het snuiven zo leuk om te doen 
Nick de Neger zei:maar ik persoonlijk vind het ritueel rond het snuiven zo leuk om te doen![]()

Anne zei:ik snuif ook
voornamelijk coke, soms speed en heel soms mdma
maar er is een MAAAAARRRR: coke gaat er niet in!jcutter123 zei:Soms coke snuiven vind ik wel lekker om te doen, alleen vind ik het jammer dat ik dan weer weken lang veel dingen associeer met de witte duivel en van daaruit weer trek creeer.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."