Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuif je?

Snuif je?

157 antwoorden
29 weergaven
18-5-2026
M
Miss KittinLid
01-01-2024, 00:00
#1
Het is volgens mij wel algemeen bekend hier dat ik een speedfan ben :rolleyes: .... De voornaamste reden dat ik snuif, is omdat het vrijwel direct voelbaar is! :hearteyes:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik ben benieuwd of de gemiddelde drugsgebruiker snuift of niet.
Ikzelf heb nog nooit gesnoven en wil dat ook zo houden. Mede door drugsforum laat ik die handeling achterwege.
Ik heb dus ook nog nooit coke gebruikt, omdat ik van de meeste mensen die het wel gebruiken hoor: dat ze het spul liever nooit hadden aangeraakt...
Het is me al redelijk vaak aangeboden, en dan echt letterlijk onder me neus gehouden, maar elke keer als ik weiger voel ik me toch een beetje trots.

Dus hoe staat het hier?

Misschien kan je wat toelichting geven; of je bijvoorbeeld ook het liefst nooit gesnoven had, of juist wel!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb ook nog nooit iets gesnoven, maar dat komt vooral omdat ik nog nooit intresse heb gehad in iets snuifbaars, er zijn geen drugs die ik zou willen gebruiken nu die je moet snuiven, vandaar dat ik het ook nog nooit gedaan heb. Het lijkt me trouwens ook wel erg naar.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het liefste snuif ik alles wat te snuiven is (keta, speed, mdma en coke heb ik toch 1 keer gedaan een klein mespuntje maar dit viel me heel erg tegen) :mrgreen: Anyhow, bommen is wel heftiger dit zal ik toegeven maar ik persoonlijk vind het ritueel rond het snuiven zo leuk om te doen :mrgreen:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nick de Neger zei:
maar ik persoonlijk vind het ritueel rond het snuiven zo leuk om te doen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

kijk, dat is nou precies de rede waarom ik het nog nooit gedaan heb... Ik denk dat ik daar gevoelig voor ben.
C
CarlitosLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is idd leuk.
Vooral met coke is het leuk vind ik,dat fikt niet zo hard,het hakken van het lijntje de drug cocaine,en dan nog het heerlijk effect,etc.

Maar laatse paar keren bommen gedropt.(pep)
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
yep ik snuif
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#8
:flushed:
B
BlackRobBluntLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik heb ooit peper gesnoven, telt dat ook? :mrgreen:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#10
snuifen is juist het leuke aan drugs, vind ik dan toch
jah ik weet niet gewoon het lijntje neer leggen en dan het snuifbuisje erbij effe minuutje wachten en dan lekker opsnuiven heerlijk gewoon
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik ben ook een snuiver, het gedoe eromheen is ook gewoon leuk :)

de nasmaAk van speed heeft ook wel iets :P

alleen van keta wil ik nog wel eens een beetje misselijk worden
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#12
Soms coke snuiven vind ik wel lekker om te doen, alleen vind ik het jammer dat ik dan weer weken lang veel dingen associeer met de witte duivel en van daaruit weer trek creeer.
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#13
en ket ook btw
en mdma...
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik snuif ook
voornamelijk coke, soms speed en heel soms mdma
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#15
Anne zei:
ik snuif ook
voornamelijk coke, soms speed en heel soms mdma
Klik om te vergroten...

mdma snuiven :confused:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Jongens! aangezien dit topic weer omhoog is geschoten kan ik jullie melden dat ik inmiddels een paar keer speed heb gesnoven... tis maar dat jullie het weten! :beer: maar er is een MAAAAARRRR: coke gaat er niet in!
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#17
jcutter123 zei:
Soms coke snuiven vind ik wel lekker om te doen, alleen vind ik het jammer dat ik dan weer weken lang veel dingen associeer met de witte duivel en van daaruit weer trek creeer.
Klik om te vergroten...

dat heb ik ook zo vaak!
laatst met gedichtendag moesten we op school elkaar een gedichtje geven (beetje lame, maar toch :hearteyes: )
nu, een meisje uit mijn klas had voor iemand een gedicht over spiegelbeelden of zoiets gekozen, en dat op een spiegeltje geplakt. presies dezelfde spiegel die we soms gebruiken om van te snuiven. en ik met men domme kop: wow dat ziet er kei drugsachtig uit :rolleyes:

soms wou ik dat ik mijn bek meer hield :tongueout:
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#18

mdma snuiven :confused:[/quote]

ja dat was is een keertje
het deed me denken aan toen ik klein was en mijn neef me plaagde door peper onder mijn neus te wrijven (ik haat hem nog steeds :tongueout:)

kortom: doen we niet meer :tongueout:
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#19
al doende leert men :wink:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#20
ja

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."