Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"aanwezig bij Dillinja!"
"sabe007 zei: ik zit gwn dan heel de nacht droog in men bed een beetje uit te rusten en nr alles kijken. en een beetje zot worden Klik om te vergroten... jep gwn liggen en liggen en liggen en ja vo de rest nx doen..."
"als je alleen in het weekend zo eens af en toe gebruikt? is de kans op pukkels dan ook al groot ofni?"
"jing jang op dourfestival vorige zomer was men felste pil!"
"Heel men onderschrift..."
"2 lijntjes speed , veel jointjes en da ist."
"heb het al een paar keer gedaan en heb nog een grammetje liggen. daarna ga ik het wel ni veel meer doen"
"meestal als ik heb gesmoord heb ik geen zin meer in alcohol (op een feestje ofzo) maar andersom... als ik wa aangeschoten ben kan ik ni nee zeggen tegen nen joint, kvind het echt zalig dan"
"zou een festival de geschikte locatie zijn?"
"zijn dr echt geen middeltjes voor daarna rustig in slaap te vallen?"