Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"labruja zei: Het zijn onwetende mensen die denken dat drugs niet slecht is! totdat ze er achterkomen dat het inderdaad zo is. Maar dan ben je al verslaafd! Bullshit om te zeggen "dat overkomt mij niet" Het is spul van de Duivel,die coke en het maakt uiteindelijk alles kapot. Ik kan het weten na elf jaar cokeverslaafd geweest te zijn. Je hebt het zelf niet in de hand, het krijgt je in z'n macht. Dus zeg niet dat mensen die zeggen dat coke slecht is, onwetend zijn want het is geen pretje om erachter te komen dat het wel echt slecht is, dat kan ik je wel vertellen! Gelukkig ben ik nu al bijna een jaar van het snuiven af. Kappen met die rotzooi! Klik om te vergroten... fijn voor je dat eraf bent, maar ik vind dat er ook een andere kant aan zit. Ik ken zelf mensen (vrienden van mij) die gebruiken maar 1 keer in de 1 a 2 maanden. Dus zover ik weet heb je ook een groep recreatieve gebruikers die niet verder zullen gaan dan alleen recreatief gebruiken."
"candy zei: Persoonlijk vindt ik,coke werkt meer verslavend dan speed. Klik om te vergroten... Bij mij juist net andersom afgelopen weekend 2e keer speed gedaan en al gelijk toen het op was van ja heb ik morgen niets meer coke 2 keer gedaan maarja toen had ik het niet zelf gekocht dat zou ik zelf ook niet doen vind ik het te duur voor en te weinig space geef mij dan maar daarvoor een pilletje of zoals ik er nu over denk speed :$"
"Seneca zei: Verslavingspotentieel is slechts deels substantie-afhankelijk.. Ik denk dat cocaine en speed beide een soortgelijk verslavingspotentieel hebben. De doorslaggevende factor is natuurlijk de mentale gesteldheid (inc. eventuele genetische aanleg) van de gebruiker EN vooral ook de sociale omgeving van de gebruiker (Zit je werkeloos thuis, heb je een goedbetaalde baan, ben je getrouwd, ga je veel uit, enz.) Voor beide substanties geldt echter dat verslaving natuurlijk eerder uitzondering dan regel is. Klik om te vergroten... Wijze woorden"
"idd bron www.wiet.nl :P maar ze zijn wel erg vet"
"mmmh , max = een uurtje of 30 tot hoogstens 40 haal meestal de 2 dagen niet, achja is lol er ook wel vanaf:P"
"4 dagen :$ :$"
"MisterCocain zei: Safire post Omg 10 gram in 24 uur Hoe kut voel je je dan haha Klik om te vergroten... superman in het kwadraat, maar dan zijn emo tegenhanger"
"oh dat is wel veel meer als ik gebruik ongeveer 1 x per 2 weken en dan doe ik toch met een gram wel een dag of 4"
"Safire zei: Ik ontken ook iedere vorm van speed gebruik.. Klik om te vergroten... lol, daar ga ik dan ook maar in mee"
"Solidius zei: jaja zei: Kim zei: Nee hoor ik wordt niet zwanger voorlopig Klik om te vergroten... Zolang je 't alleen bij pijpen houdt niet, nee. Klik om te vergroten... Klik om te vergroten... ROFL"