Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Het is heel vreemd maar ik hou altijd wat over voor de volgende dag. Want dan voel ik me minder belabberd dan als ik niks meer heb (waarschijnlijk de gedachte dat er nog wat is ) En als ik dan eenmaal weer aan de orde van de dag begin dan ben ik t ook zo weer vergeten."
"Ik had laatst ook van die versneden zooi. toen heb ik het maar uitgekookt en hielt ik inderdaad vrij weinig over, dus wist precies hoe laat het was."
"Gestopt, begonnen, gestopt, begonnen, gestopt ... ach wat zal het hou het er maar op dat ik het sporadisch gebruik xD"
"JoorCash zei: Als je sos wilt roken, koop dan crack :P Klik om te vergroten... Ja en daar kan je beter niet aan beginnen. Net als plofjes roken dat is ook maar niks."
"Nou snuiven valt wel mee daar kan heb ik nooit een kater van eigenlijk. Gewoon zorgen dat je kan uitslapen de dag er na. Met de pijp is dat wel anders als je dan wil slapen dan voel je je kut, terwijl de dag erna dat schuldgevoel opkomt als je wakker word"
"Inderdaad ik neem ook nog een lekker trekje"
"Ik probeer het op de 3 gram te houden als ik gebruik. ligt er aan of je natuurlijk alleen ben of met meerdere want met ze tweeën is 3 gram best weinig. En zorg dat je geen geld bij je hebt als je gebruikt, het is te makkelijk om meer te halen."
"35 de gram"
"Lana zei: Super uitgelegd TeQ. Da´s nou basen te voeten uit. Niks gezelligs aan. En het is inderdaad ook niet zo, dat je onder invloed vanalles gaat doen, zodat je er op die manier lol aan beleeft. Alleen daarom al is het kut. Alleen maar bezig met dat stomme pijpje en naderhand nog een klotegevoel ook. En je portemonnee leeg. Klik om te vergroten... maar t is zo lekker"
"1x per dag aan de pijp? dat is onmogelijk! je rookt altijd een tweede of je moet heel sterk in je schoenen staan. Meestal komt de trek ineens heel hevig op en dan lijkt het wel of je moet roken en dan zit je al snel ergens met de pijp aan je lippen. Je word er ook heel geil van en actief als net een trekje hebt genomen en net als bij coke krijg je er grote kijkers van."