Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Insomnia.. zei: Flameon zei: Lorazepam 7,5 mg? Ik dacht dat lorazepam alleen te verkrijgen is 1 mg en 2,5 mg? Enfin have fun tonight Klik om te vergroten... Vergeef mijn lompigheid, bedoelde Zopiclon 7,5 mg.. Klik om te vergroten... Is geen benzo, maar zou wel zo moeten werken. Ben benieuwd hoe het je bevalt."
"Als ritalin over de datum is, werkt het dan nog en kan ik die nog gewoon slikken? Mijn voorraad is op en m'n bestelling komt pas later deze week binnen. Nu heeft een vriend van me nog wat doosjes liggen, maar die zijn wel een paar jaar over de datum..."
"Ik gebruik nu ruim 3 maanden ritalin, ongeveer 40 tot 60mg per dag. Nu merk ik dat ik steeds meer last krijg van wazig (onscherp) zicht. Van dichtbij valt het mee, maar van veraf is alles onscherp. Heeft iemand hier ervaring mee? Mijn ogen zijn een paar maanden geleden nog getest en toen was er niks mis mee."
"De bioavailability voor morfine is oraal heel laag, vandaar dat het weinig effect heeft. De vloeistof is bedoeld voor injectie, niet om op te drinken. Als ik jou was zou ik eerst echt ff wat beter onderzoek doen naar morfine. Je geeft in je openingspost aan denkt "klaar" te zijn om met opiaten te experimenteren. Maar het is vrij duidelijk dat je niet goed geinformeerd bent (no disrespect) Tenzij je een van de weinige mensen bent die opiaten saai vind (en dat zijn er heel weinig) is de kans denk ik wel 99% dat je het vaker gaat doen. Ook al heb je nog zoveel wilskracht voordat je het geprobeerd hebt, al die wilskracht kan meteen weg zijn. Wil geen wijsneus zijn ofzo, maar je weet niet waar je aan begint. Ik snap trouwens niet wat je bedoelt met "mischien krijg ik ooit de kans een echte opiaat te proberen"? Morfine is as real as it gets... Ok, lees je nog? Dan ben je wwarschijnlijk vast beraden om het verder uit te proberen en zal ik proberen je te informeren over wat je hebt en hoe je het moet gebruiken. Kun je zeggen wat de inhoud van de ampullen is? Er staat meestal een mg/ml verhouding op, bijv: 30mg/ml Er vanuit gaande dat je niet gaat injecteren is de beste route rectaal. Klink smerig, is het ook! :P maar het komt qua effect bijna in de buurt van injectie. Je mengt de vloeistof wat verder aan met water en spuit het in je anus met een spuit zonder naald (ff googlen, zijn veel guides voor te vinden) Een andere optie is om de vloeistof te laten verdampen tot er poeder over is en dat te snuiven. Maar als de ampulken bijv 10mg/ml zijn dan blijft er amper poeder over, dus dan schiet het niet op. Dus laat ff weten wat voor ampullen je hebt. Nogmaals, het is echt vuur waar je mee speelt. Ik heb zelf zo'n 12 jaar vanalles gebruikt zonder ergens verslaafd aan te raken en een aantal maanden geleden begonnen met experimenteren met opiaten en het is nu al compleet uit de hand gelopen. Ik heb gewoon een goeie baan en een prina leven, dus het manifisteert zich niet direct in problemen, maar ik kan nu al niet meer zonder opiaten... /DrMed"
"Morfine en Tramadol zijn niet echt te vergelijken. Sowieso is Tramadol geen "echte" opiaat. Het valt wel in die categorie pijnstillers, maar het is een syntetische stof. Niet om direct partij te trekken voor de vader, maar denk er wel aan dat die gast psychiater is en hier voor heeft gestudeerd. Wij kunnen allemaal wel heel wijs roepen dat hij verkeerd bezig is, maar we weten lang niet genoeg over de patient om dat te kunnen onderbouwen. Mischien is er wel veel meer met hem aan de hand dan inferno weet."
"inferno33 zei: Kan ook, maar die vader schrijft voor, bóvenop wat die psychiater voorschrijft, en dat weten ze niet van elkaar... Dat is mijn grootste probleem, hij mag van mij zn tramadol, en zn valium en wat dan ook, maar niet zonder dat de behandelend arts dat weet. Klik om te vergroten... Weet pa ook niet wat zijn zoon's psych hem voorschrijft of alleen andersom? Ben het met je eens dat het een rare situatie is hoor, maar logischerwijs zou je zeggen dat hij toch het beste met zijn zoon voor heeft, vandaar mijn reactie."
"Wacky zei: Snuiven opzich is niet echt vies of pijnlijk ofzo. Soms kan het een beetje branden in je neus maar dat is wat mij betreft niet zon punt. Klik om te vergroten... Tot je een weekend lang gecombineerd aan de pep, coke en keta gaat. En van wat er daarna allemaal uit komt kun je kastelen bouwen Ja, ik snuif. Eigenlijk alleen nog maar coke de laatste jaren en met mate(n). Gemiddeld een paar keer per maand en nooit doordeweeks."
"Volgens mij is 3 blikken energy drink niet veel meer dan 3 flinke bakken koffie (rond de 35mg cafeine / 100ml dacht ik) Nederlanders dronken tussen 2002-2006 gemiddeld 3,2 koppen koffie per dag, dus je bent gewoon zoals de gemiddelde nederlander :P Je hoeft dat niet af te bouwen, je krijgt hooguit wat koppijn als je even helemaal geen caffeine meer binnen krijgt, maar niks om je druk over te maken lijkt me."
"Vind het wel grappig dat op dit forum mensen over hun heroine verslaving praten en dat er dan iemand vind dat ie verslaafd is aan cafeine :P Maar uiteindelijk kan alles verslavend zijn natuurlijk."
"Vond net een interessant stukje over Olney's Lesions. Ik was altijd in de veronderstelling dat Ketamine niet heel schadelijk was, maar blijkbaar kan er bij hoge doses een bepaald soort hersenbeschadeging ontstaan. Dit geldt overigens ook voor andere dissociatieve drugs als PCP en DXM. http://en.wikipedia.org/wiki/Olney's_lesions Denk niet dat het echt van toepassing is voor de meeste recreatieve gebruikers, maar toch interessant.[/url]"