Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuif je?

Snuif je?

157 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
1
1337Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Snuiven ga ik nooit doen, ook tegen mijn principes

Vind het geen leuk idee om iets door mijn neus te halen
H
Hillbilly bastardLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik snap trouwens niet waarom iedereen hier die nasmaak van coke of speed, de restjes die in je keel vallen en het branden zo onaangenaam vinden. De 2 eerste keren dat ik het deed vond ik dat mss ook, maar nu vind ik echt alles aan snuiven aangenaam inclusief de nasmaak, de restjes en het branden :grin: . Waarschijnlijk omdat ik het direct associeer met het gevoel dat niet veel langer erna gaat opkomen.
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#3
snuiven doe ik graag. maar probeer het niet wekelijks te doen :grin:
A
AnnæLid
01-01-2024, 00:00
#4
geen shit door mn neus heen,
heb het nog nooit gedaan maar lijkt me echt verneukt
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Beseme zei:
Ik vind snuiven echt heel vervelend. Je voelt je neus nog een kwartier na het snuiven en de smaak blijft ook lang hangen.

Doe mij maar bommetjes! veel meer relaxed!
Klik om te vergroten...

Moet je ff coke snuiven, zeker dat je je neus niet meer voelt na dat kwartiertje.

En ja, ik heb wel wat gesnoven so far, maar voorlopig niet meer. Tis te lekker.
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hangt er allemaal van af welke drugs. In feite is het een opnamemanier als een andere, enkel wordt het vaak geassocieerd met cocaïne...
Ik heb twee keer iets gesnoven, namelijk ketamine. Als je dat oraal wil doen heb je er veel meer van nodig en je kan de effecten niet inschatten. Ketamine snuiven voel je bijna niet in je neus (smaakt en ruikt het wel een beetje, maar dat kan nu eenmaal niet anders) en bij elk lijntje voel je na enkele minuten hoe ver je staat.
Ik stond er eerst ook wat weigerachtig tegenover, maar als je het gedaan hebt snap je wel dat het de beste manier is. Behalve misschien IM injectie, maar daar ga ik niet aan beginnen :) Geen kennis noch materiaal, en ben geen fan van naalden.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoezo intramusculair, gewoon intraveneus :)
i
inferno33Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Als je dan toch met de spuit aan de slag gaat...

En ja ik snuif, vind het maar raar dat er mensen tegen snuiven zijn, het snuiven van coke, ok, of speed, maar de opnamemanier opzich...
t
takalaLid
01-01-2024, 00:00
#9
niet dat vb MDMA en zeker pep slikken zo goed is, MDMA is zurig door de HCl en speed kan bij dagelijks gebruik je neus leeghalen, dus in je maag...
En roken...ooit al eens DMT, salvia,... gerookt... Vaporizen is de boodschap
F
FractalLid
01-01-2024, 00:00
#10
acidboy zei:
Hoezo intramusculair, gewoon intraveneus :)
Klik om te vergroten...

Ik had het over ketamine, en als je dat intraveneus val je halsoverkop in een k-hole terwijl de naald nog in je arm zit :wink:
Ik weet geen andere middelen die je zou injecteren, behalve de échte rommel zoals heroïne ofzo, en daar begin ik al zeker niet aan.
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#11
het eerste lijntje

Een kwartje coke gedaan, het ritueel erbij vond ik leuker dan het effect achteraf.(gaf wel een kick, dus dubbel fun) :grin:

spiegeltje pakken, scheermesje erbij, rolletje maken van 5je, een ritueel van 5 minuten... verdeelt in twee lijntjes (kameraad van me begon ineens te kwijlen) en te wiebelen. Dat zegt al genoeg volgens mij.

Ik had, eerst een adrealine rush, van de spanning over wat er ging komen. Nooit meer geëvenaard.
A
AmvitamineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Alles wat los en vast zit. Zelfs me voetsel neem ik nasaal, door het eerst door een blander te halen en naar genoegen wat bindmiddel of vocht aan toe te voegen.
e
esmeeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Robbie_Rob_ zei:
Speed / sos.
Klik om te vergroten...

:wave:
D
DistortionLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik ben het overwegen om eens speed te proberen maar ben bang dat ik een hartaanval krijg ofzo :(
V
VanadesseLid
01-01-2024, 00:00
#15
Nooit iets gesnoven, maar is denk ik ook helemaal niks voor mij.
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#16
Wel eens gesnoven, maar vind er geen fuck aan.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
coke snuif ik nu af en toe wel een keer.. is wel chill, maar je krijgt er soms na een tijdje een verstopte neus van..

ketamine en speed heb ik 1 keer gesnoven
speed ook 1 keer geslikt, vond ik leuker, maar mss lag dat aan het feit dat het meer speed was :)

ik vind rookbare dingen toch leuker :tongueout:
maar van de snuifdingen vond ik ketamine toch sowieso de grootste aanrader!
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Er nog nooit iets aan me neus voorbij gesch(n)oven :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb heel veel speed gesnoven een tijd, 2x in de week soms. Maar tegenwoordig af en toe een paar lijntjes. Liefst zo min mogelijk.

Keta vind ik nog wel grappig, en dat is ook niet zo vies.

Coke heb ik 10x gedaan ofzo maar vind r weinig aan.
L
LopendePaddoLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ja waarom niet?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."