#1
Snuiven ga ik nooit doen, ook tegen mijn principes
Vind het geen leuk idee om iets door mijn neus te halen
Vind het geen leuk idee om iets door mijn neus te halen
Beseme zei:Ik vind snuiven echt heel vervelend. Je voelt je neus nog een kwartier na het snuiven en de smaak blijft ook lang hangen.
Doe mij maar bommetjes! veel meer relaxed!
acidboy zei:Hoezo intramusculair, gewoon intraveneus![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."