Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Haze zei: Bal0n zei: Dat heeft iedereen toch wel? Komt ook door de wind enzo toch? Klik om te vergroten... Naar mijn ervaring komt dit door de indeling Klik om te vergroten... of als je te snel rookt"
"ik ook!! ben wel meer een hasj fanaat"
"Hoe draaide sven? Minimal of techno? Gelukkig nieuwjaar nog"
"grappig geschreven, vaag spul volgens mij"
"heb alleen op technofeesten mdma gebruikt, erg goeie combo moet ik zeggen!!"
"ja dat kan ik geloven, niet een lekker combinatie! Regende trouwens zweetdruppels in de chill... dat zal het niet lekkerder hebben gemaakt."
"Ik heb maar maar 2 keer hoeven kotsen van XTC. Ik heb echter altijd wel last van me buik met de inslag. Gelukkig kots ik voor de rest nooit, vind dat echt zo ranzig.."
"9 pillen is echt belachelijk veel... misschien een half jaar wachten en dan rustig 1 a 2 pilletjes nemen zou ik je aanraden!"
"blowen en xtc is juist een lekkere combinatie"
"In Amsterdam zijn mijn favoriete shops: Kashmir Lounge: Relaxte shop met veel lig/zitplaatsen, daarnaast helpen de medewerkers je ook graag en geven advies. 't Tuintje/De Prijs: geen speciale shops, maar je krijgt er wel waar voor je geld!"