Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSnuif je?

Snuif je?

157 antwoorden
30 weergaven
18-5-2026
t
teonanacatlLid
01-01-2024, 00:00
#1
en ket ook btw
en mdma...
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik snuif ook
voornamelijk coke, soms speed en heel soms mdma
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#3
Anne zei:
ik snuif ook
voornamelijk coke, soms speed en heel soms mdma
Klik om te vergroten...

mdma snuiven :confused:
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Jongens! aangezien dit topic weer omhoog is geschoten kan ik jullie melden dat ik inmiddels een paar keer speed heb gesnoven... tis maar dat jullie het weten! :beer: maar er is een MAAAAARRRR: coke gaat er niet in!
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#5
jcutter123 zei:
Soms coke snuiven vind ik wel lekker om te doen, alleen vind ik het jammer dat ik dan weer weken lang veel dingen associeer met de witte duivel en van daaruit weer trek creeer.
Klik om te vergroten...

dat heb ik ook zo vaak!
laatst met gedichtendag moesten we op school elkaar een gedichtje geven (beetje lame, maar toch :hearteyes: )
nu, een meisje uit mijn klas had voor iemand een gedicht over spiegelbeelden of zoiets gekozen, en dat op een spiegeltje geplakt. presies dezelfde spiegel die we soms gebruiken om van te snuiven. en ik met men domme kop: wow dat ziet er kei drugsachtig uit :rolleyes:

soms wou ik dat ik mijn bek meer hield :tongueout:
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#6

mdma snuiven :confused:[/quote]

ja dat was is een keertje
het deed me denken aan toen ik klein was en mijn neef me plaagde door peper onder mijn neus te wrijven (ik haat hem nog steeds :tongueout:)

kortom: doen we niet meer :tongueout:
A
AnneLid
01-01-2024, 00:00
#7
al doende leert men :wink:
A
AddickLid
01-01-2024, 00:00
#8
ja
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#9
mja, wel een paar keer gedaan, maar het trekt me niet echt. Vooral met speed die chemische bagger snot die later langzaam in je keel druipt.. bah :openmouth:
h
hallotjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Er nog nooit iets aan me neus voorbij gesch(n)oven :rolleyes:
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#11
Heb heel veel speed gesnoven een tijd, 2x in de week soms. Maar tegenwoordig af en toe een paar lijntjes. Liefst zo min mogelijk.

Keta vind ik nog wel grappig, en dat is ook niet zo vies.

Coke heb ik 10x gedaan ofzo maar vind r weinig aan.
L
LopendePaddoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ja waarom niet?
L
LarzLid
01-01-2024, 00:00
#13
nog nooit iets gesnoven.
ik ga ook nooit iets snuiven.
ik ben trots dat ik nooit iets gesnoven heb.
waarom?
geen idee :grin:
K
KimmerdLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik heb wel al een paar keer gesnoven..
speed .
D
DeliriumLid
01-01-2024, 00:00
#15


Jummie!

Er zit nog een kwart gram sos in mijn portomonnee, maar ik probeer er van af te blijven de komende tijd :grin: Hopen dat ik een paar weken drugsloos kan blijven :)
D
DioneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Snuiven :hearteyes:

Het hele ritueel an sich is al super cool..
D
DrientjeLid
01-01-2024, 00:00
#17


No need to argue...
S
SperSIZEboonLid
01-01-2024, 00:00
#18


het is tijd om te snuivuh snuivuh!
d
dollegekskeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Heb vroeger vaak gesnoven, ben ook vorig jaar verslaafd aan geweest maar er weer vanaf gekomen (makkelijker hier gezegd dan gedaan) Nu neem ik af en toe nog een lijntje, maaar; ik houd et nu echt in de gaten. Zodra ik op zo'n punt zit dat ik echt naar een lijntje snak geef ik er niet aan toe en gebruik ik een paar maanden niet. Ben van plan om alleen nog maar op feesten te gaan gebruiken... Maar nu doe ik nog alleen een paar keer per maand :wink:
S
SomaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Snuif wel regelmatig speed en ketamine. Speed vind ik echt heerlijk om te snuiven, dat lekkere branderige gevoel. Ketamine vind ik de laatste tijd dan weer echt veel te goor. Moet er soms van walgen als dat stoffige poeder in mijn neus zit, maar het effect is wel leuk natuurlijk.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...8
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."